Heb altijd al een baasje willen zijnquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:00 schreef Mirjam het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK NA AL DAT WACHTEN OMG OMG OMG SPRINGT DOND
Hahahahhahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:00 schreef Mirjam het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK NA AL DAT WACHTEN OMG OMG OMG SPRINGT DOND
Niet via de pm, zal ik je er weer bijgooien?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:32 schreef mirannie het volgende:
OMG, wat een superbuit Zoeper!!!![]()
En heel veel plezier Mirjam![]()
@ Princess
Had ik al doorgegeven dat ik nog wel weer een rondje mee wil doen? Blijft super leuk
Graag!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet via de pm, zal ik je er weer bijgooien?
Geeft niet, ik heb je in de lijst gezet maar wacht dan nog wel even met je in de hoed gooienquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Graag!!
Tenzij het nog te vroeg is hoor, dan wacht je nog maar even met me terug te mikken.
Dacht trouwens dat ik al ge-PM´d had, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |