quote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die is eng vertelde KIm, was ze gisteravond heen geweest, je gaat gillen
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat op mijn verlanglijstje (download)
apenstaartje FANN hierquote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kan ik ook niet zien, maar iemand met zo'n nieuw account en die dan al kan vertellen hoe het eerst was...
quote:Op zondag 26 september 2010 23:04 schreef anufri het volgende:
[..]
apenstaartje FANN hier
Ik ben dit dus niet heh....
laten we dat even duidelijk zijn, als ik hier een post neerzet is dat met dit (of deze?)
account...
IK GAAT GEEN KLOON AANMAKEN !!!
nee en mijn griekjes ook niet![]()
Ik ga zoooooooooooooooo op mijn kloten krijgen dat ik weer hier gepost heb onder dit account
maar dat zien we dan wel weer
Ja en ? wat mot je dan !!!!quote:Op zondag 26 september 2010 23:04 schreef anufri het volgende:
[..]
apenstaartje FANN hier
laten we dat even duidelijk zijn, als ik hier een post neerzet is dat met dit (of deze?)
account...
Ik ga zoooooooooooooooo op mijn kloten krijgen dat ik weer hier gepost heb onder dit account
nee wil ik nietquote:Op zondag 26 september 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Maak eens een nwe FANN aan...das toch veel leuker
Fann 2.0
quote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef anufri het volgende:
[..]
nee wil ik niet![]()
al dat gehommelus
geen zin in
Ligt eraan wanneer ie is, heb al in 't topic gepost.quote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
hee Piet ga jij naar die nijmegen meet?
Ik stuur je wel een bloemetje ANUFRIquote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef anufri het volgende:
[..]
nee wil ik niet![]()
al dat gehommelus
geen zin in
sssstttttttttquote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel...doe...je zit nu toch ook op fok...dommie
Okequote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer ie is, heb al in 't topic gepost.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een bloemetje ANUFRI
quote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
ik kon het ff niet laten, Noek poste gisteren een foto van huilend kind moest gelijk aan deze foto denken dus ik voor het eerst met de webcam aan de slag ( wat een gedoe) maar hij is redelijk gelukt.
[ afbeelding ]
kijk Laysa als je maar niet zo hard gaat brullen, ja ja toen kon Kim er al wat van hahaha
kom nou maar gewoon terug als FANN met die blonde lokkenquote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef anufri het volgende:
[..]
nee wil ik niet![]()
al dat gehommelus
geen zin in
Sjesus ben ik ff blij dat ik ze niet hebquote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
ik kon het ff niet laten, Noek poste gisteren een foto van huilend kind moest gelijk aan deze foto denken dus ik voor het eerst met de webcam aan de slag ( wat een gedoe) maar hij is redelijk gelukt.
[ afbeelding ]
kijk Laysa als je maar niet zo hard gaat brullen, ja ja toen kon Kim er al wat van hahaha
Werd ik genoemd? Eindelijk beroemd? of is dit weer een van je grappe?quote:
ze gaat me vermooren hahahaha als ze het ziet haha heb hem ook heel groot als je de pc opstartquote:
ik weet niet of ik moet lachen of huilen hieromquote:
Ik noemde je niet, ik weet dat je daar gelijk op reageertquote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Werd ik genoemd? Eindelijk beroemd? of is dit weer een van je grappe?
quote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef anufri het volgende:
[..]
ik weet niet of ik moet lachen of huilen hierom![]()
Hoe waar dat toch is...quote:Op zondag 26 september 2010 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik noemde je niet, ik weet dat je daar gelijk op reageert
ik schud ze effe losquote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom nou maar gewoon terug als FANN met die blonde lokken
Goed plan, daar blijf je volgens mij slank bijquote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze gaat me vermooren hahahaha als ze het ziet haha heb hem ook heel groot als je de pc opstart![]()
Wie de neuk ben jij nou weerquote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Werd ik genoemd? Eindelijk beroemd? of is dit weer een van je grappe?
nou heb er echt wel eens aan gedacht haar gewoon aan iemand te geven of bij albert heyn te laten staan, wat kon dat kind vroeger janken, echt om alles he heb wat foto`s dat ze weer ergens om staat te huilen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus ben ik ff blij dat ik ze niet heb
quote:Op zondag 26 september 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heb er echt wel eens aan gedacht haar gewoon aan iemand te geven of bij albert heyn te laten staan, wat kon dat kind vroeger janken, echt om alles he heb wat foto`s dat ze weer ergens om staat te huilen.
maar ja kleine meisjes worden groot, en nou huilt ze niet meer hoor, of het moet om een zielige film wezen dat ze met betraande ogen naar beneden komt.
Ik ben die nieuwschierige en wat speel jij voor rol?quote:
Nijmegenmeet? Wanneer?quote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer ie is, heb al in 't topic gepost.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:04 schreef anufri het volgende:
[..]
apenstaartje FANN hier
account...
nee meen het echt hoor, vroeger pppfftt wat een kutkind was het af en toequote:
Ik ben een ouwe mera punt, nooit gewild nooit (niet eens per ongeluk) gekregen. En geen spijt.quote:Op zondag 26 september 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heb er echt wel eens aan gedacht haar gewoon aan iemand te geven of bij albert heyn te laten staan, wat kon dat kind vroeger janken, echt om alles he heb wat foto`s dat ze weer ergens om staat te huilen.
maar ja kleine meisjes worden groot, en nou huilt ze niet meer hoor, of het moet om een zielige film wezen dat ze met betraande ogen naar beneden komt.
o nah... ik wilde het toch efffe duidelijk maken seg maarquote:Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je stond niet op mijn verdachtenlijstje hoor Fann.
Klikquote:Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
[??-10-10] Nijmegen meet Kipsaté en Bowlen!
dan moet je je even aanmeldenquote:Op zondag 26 september 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Klik
Ik kom, tenzij ik dan in Groningen ben.
oke, en vind het top dat er gewoon vrouwen er ronduit vooruit komen dat ze geen kinderen willen, en zeg wel eens, kinderen hebben is ook niet alles hoor, meer zorgen meer lasten klein of groot.quote:Op zondag 26 september 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe mera punt, nooit gewild nooit (niet eens per ongeluk) gekregen. En geen spijt.
Ik speel hier de rol van persoon die al die vage users niet meer uit elkaar kan houdenquote:Op zondag 26 september 2010 23:13 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik ben die nieuwschierige en wat speel jij voor rol?
Zo is dat Heksie, en je kan trots op ze zijn van wat ik gelezen heb !quote:Op zondag 26 september 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en vind het top dat er gewoon vrouwen er ronduit vooruit komen dat ze geen kinderen willen, en zeg wel eens, kinderen hebben is ook niet alles hoor, meer zorgen meer lasten klein of groot.
dat wil niet zeggen dat ik niet blij met ze ben want het is mijn leven alle3, maar het leven is ook mooi zonder kinderen.
Aha, dus in jou visie hebben "vage users" dus ook gelijk maar geen recht van spreken meer?quote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik speel hier de rol van persoon die al die vage users niet meer uit elkaar kan houden
quote:Op zondag 26 september 2010 23:20 schreef anufri het volgende:
[..]
Zo is dat Heksie, en je kan trots op ze zijn van wat ik gelezen heb !
Ik denk wel eens wat er van me geworden zou zijn als ik 10-15 jaar geleden met m'n toenmalige vriendin een kind had gekregen... Zal ik nooit weten dusquote:Op zondag 26 september 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben ik ook hoor, maar denk ook wel eens, wat zou er van me geworden zijn als ik ze niet had gehad, mooie opleiding, iets van de wereld zien, gewoon een beetje dagdromen
Sterker nog, in mijn visie dienen ze naar speciale kampen te worden gebracht alwaar zij er voor moeten zorgen dat door zware handarbeid mijn internet sneller is.quote:Op zondag 26 september 2010 23:20 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Aha, dus in jou visie hebben "vage users" dus ook gelijk maar geen recht van spreken meer?
Ik heb ook weleens van dat soort momenten maar dan andersquote:Op zondag 26 september 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk wel eens wat er van me geworden zou zijn als ik 10-15 jaar geleden met m'n toenmalige vriendin een kind had gekregen... Zal ik nooit weten dus
mew.... zo moet je niet denken,quote:Op zondag 26 september 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben ik ook hoor, maar denk ook wel eens, wat zou er van me geworden zijn als ik ze niet had gehad, mooie opleiding, iets van de wereld zien, gewoon een beetje dagdromen
Dan zou je vader zijn geworden denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk wel eens wat er van me geworden zou zijn als ik 10-15 jaar geleden met m'n toenmalige vriendin een kind had gekregen... Zal ik nooit weten dus
nee zo kan je het ook bekijkenquote:Op zondag 26 september 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en had m'n leven er nu heel anders uitgezien. Was ik in ieder geval een stuk verantwoordelijker geweestquote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan zou je vader zijn geworden denk ik
Welnee joh, dat denk je maar dat moet in je zitten. Dat heb ik ook niet gedaan. Ja wel een prachtige carrière opgebouwd waar ik niks mee kan uiteindelijk. Wees maar trots op jezelf en je kidsquote:Op zondag 26 september 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe maar nietquote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan zou je vader zijn geworden denk ik
En hoe snel moet dat dan zijn om die twee kutregeltjes neer te zetten? Rooksignalen of gewoon met een postduif?quote:Op zondag 26 september 2010 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterker nog, in mijn visie dienen ze naar speciale kampen te worden gebracht alwaar zij er voor moeten zorgen dat door zware handarbeid mijn internet sneller is.
Wil je een dropshotquote:Op zondag 26 september 2010 23:26 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En hoe snel moet dat dan zijn om die twee kutregeltjes neer te zetten? Rooksignalen of gewoon met een postduif?
Gescheiden en keurig je alimentatie betalendquote:Op zondag 26 september 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en had m'n leven er nu heel anders uitgezien. Was ik in ieder geval een stuk verantwoordelijker geweest
oke ben ook een huismuis, en heb dan geen vliegangst ( wel heimwee) dat is mijn enigste minpuntje, maar ben wel supergelukkig hoor echt maar als meisje heb je toch zo je dromen, SiSi trouwjurk, huisje boomje en beestje je snapt me wel.quote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef anufri het volgende:
[..]
mew.... zo moet je niet denken,
ik heb geen kinderen maar ook niet zoveel van de wereld gezien hoor![]()
vliegangst o.a.![]()
maar ik ben een fucking huismus![]()
en ben daar nog heel gelukkig mee ook![]()
dusssssssssss
Heb jij kinderen eigenlijk ? Zomaar een vraagquote:Op zondag 26 september 2010 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Gescheiden en keurig je alimentatie betalend
somsquote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij kinderen eigenlijk ? Zomaar een vraag
quote:
Ik snap je wel Heksie, maar die dromen had ik niet zo'n last vast geloof ikquote:Op zondag 26 september 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ben ook een huismuis, en heb dan geen vliegangst ( wel heimwee) dat is mijn enigste minpuntje, maar ben wel supergelukkig hoor echt maar als meisje heb je toch zo je dromen, SiSi trouwjurk, huisje boomje en beestje je snapt me wel.
nou ja beestje en huisje heb ik, bomen zat voor de deur maar een sisi trouwjurk is er nooit gekomen
neeheeeeeeequote:
Goed plan !!! Fann 1 /2 / en anunfri is MEER dan genoeg....quote:Op zondag 26 september 2010 23:31 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik snap je wel Heksie, maar die dromen had ik niet zo'n last vast geloof ik![]()
beetje te nuchter voor....
ja ook wel eens getwijfeld over kind (maar dan maximaal 1 !!!!)![]()
ik heb ook hormonen heurmaar ik heb ze weten te verdringen
![]()
Ik doe de mensheid een groot plezier door mij NIET voort te planten
Ik krijg er weer een nichtje bij....en bovendien heb ik super lol om mijn nichtje...mn broer jankte vroeger altijd dar ik wijchens praatte. Toen zei ik al van mn wraak zal zoet zijn...Zijn kleine meisje praat nu al met een wijchens accent...2 jaar oud en dan verteldt ze je dat ze pluisjes op dr laaging heeftquote:Op zondag 26 september 2010 23:31 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik snap je wel Heksie, maar die dromen had ik niet zo'n last vast geloof ik![]()
![]()
Noek, Caro,Gertquote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef Toverheks het volgende:
ja, nu Soury het aan Jian vraagt zit ik zo na te denken wie er van ons kinderen heeft wat ik weet, Marrije 3 jongens, Leandra 1 jongen en een baby op komst, Deisyy kinderen en Annie heeft ook een kind, maar van de rest weet ik het eigenlijk niet eens, of ik moet het niet gelezen hebben, kan ook.
of ik sla iemand over zit nu diep na te denken.
Sjesses doe niet zo moeilijkquote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef anufri het volgende:
[..]
neeheeeeeee![]()
laat me nou evenwas net zo lekker rustig, maar die griek kreeg effe een wegtrekkertje
bij DVD'tjes kijken en toen zat ik ineens weer hier![]()
stomme kut dan ik ben
ja vroeger droomde ik over van alles en nog wat, en geloof dat ik het wel eerder gepost hier had, wilde Au pair worden en het liefst in engeland of amerika, maar ja mocht niet van mijn ouwe heer.quote:Op zondag 26 september 2010 23:31 schreef anufri het volgende:
[..]
![]()
Dat hoop ik toch nietquote:Op zondag 26 september 2010 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Gescheiden en keurig je alimentatie betalend
Die Griek had extra veel witte bonen Zoep gemaakt vandaag dus ik wilde een bakkie voor jequote:Op zondag 26 september 2010 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan !!! Fann 1 /2 / en anunfri is MEER dan genoeg....
Stel je voor dat ze me allemaal met me uit eten willen
Joh ik had verleden jaar nog de intentie om op te rotten uit Nederland maar ja. Dromen zijn bedrogquote:Op zondag 26 september 2010 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vroeger droomde ik over van alles en nog wat, en geloof dat ik het wel eerder gepost hier had, wilde Au pair worden en het liefst in engeland of amerika, maar ja mocht niet van mijn ouwe heer.
oh ja Noek en Caro stom, haal zo die blonde dochter voor de geest van Caro, die haar haren had afgeknipt voor dat meisje dat kanker had voor een pruik, excuus caroquote:
ow.... en wat is dat?quote:Op zondag 26 september 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik krijg er weer een nichtje bij....en bovendien heb ik super lol om mijn nichtje...mn broer jankte vroeger altijd dar ik wijchens praatte. Toen zei ik al van mn wraak zal zoet zijn...Zijn kleine meisje praat nu al met een wijchens accent...2 jaar oud en dan verteldt ze je dat ze pluisjes op dr laaging heeft![]()
![]()
Vraag eens aan die griek hoe die witte griekse soep heet die smaakt naar een soort runderbouillon!quote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef anufri het volgende:
[..]
Die Griek had extra veel witte bonen Zoep gemaakt vandaag dus ik wilde een bakkie voor je
in de vriezer bewaren, maar hij was de bouillonblokjes vergeten![]()
dus ik wacht op de volgende keer...![]()
of ik maak het zelluf
dat is een waarheid als een koe, dromen zijn bedrogquote:Op zondag 26 september 2010 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik had verleden jaar nog de intentie om op te rotten uit Nederland maar ja. Dromen zijn bedrog
aspergesoep die is wit, of bloemkoolsoep ook witquote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag eens aan die griek hoe die witte griekse soep heet die smaakt naar een soort runderbouillon!
neehee....quote:Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
Goed we gaan weer richting babytalk, Leandra kom d'r ook maar in en neem de dames van de zwangerschapsgymnastiek gerust ook mee
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 26 september 2010 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik had verleden jaar nog de intentie om op te rotten uit Nederland maar ja. Dromen zijn bedrog
Witte beunen zoepquote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag eens aan die griek hoe die witte griekse soep heet die smaakt naar een soort runderbouillon!
oh dan puf ik wel met ze mee, weet echt nog wel hoe dat moet, heuveltje op pppfftttt en heuveltje af ppppfftttttt en dan met dat heuveltje af de pppffttttttt iets langer dan het pppffttttt van het heuveltje opquote:Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
Goed we gaan weer richting babytalk, Leandra kom d'r ook maar in en neem de dames van de zwangerschapsgymnastiek gerust ook mee
hij slaaptquote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sjesus ajb niet zeg....quote:Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
Ik herken de signalen ondertussen, voor je het weet zitten we luiers te vergelijkenquote:Op zondag 26 september 2010 23:40 schreef anufri het volgende:
[..]
neehee....![]()
dit is gewoon ''anders'' net als een tosti kaas appel kaneel
ik bedoel ikquote:
Hou je opquote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik herken de signalen ondertussen, voor je het weet zitten we luiers te vergelijken
of tena lady'squote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik herken de signalen ondertussen, voor je het weet zitten we luiers te vergelijken
daar moeten we Marrije ff voor wakker maken en het maar aan haar vragen, die zit nu genoeg in de strontluiers dat ze allang een warenonderzoek heeft gedaan welke nu toch ECHT de beste zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat een dansgroep op Holland got talendquote:
quote:
Foute binnenkomer volgens Pietmansquote:
hahhaaquote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een dansgroep op Holland got talend
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezenquote:
Haks, ik wil het niet wetenquote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar moeten we Marrije ff voor wakker maken en het maar aan haar vragen, die zit nu genoeg in de strontluiers dat ze allang een warenonderzoek heeft gedaan welke nu toch ECHT de beste zijn.
zullen wij een duo gaan vormenquote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een dansgroep op Holland got talend
Dan zien we je morgen wel weer mopperenquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezen![]()
hoi!![]()
Het is ook nooit goed bij die vent!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Hebben jullie een geheime relatie, ...... een spannende ?
En dan opkomen met de tena aan de buitenkant van je broek geplaktquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef anufri het volgende:
[..]
zullen wij een duo gaan vormen![]()
Lady's and gentleman
THE TENA LADYS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe de danspasjes wel want zingen ken ik niet, maar zwaaien nou niet te kort, handjes in de lucht en op het ritmequote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef anufri het volgende:
[..]
Lady's and gentleman
THE TENA LADYS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAH... WE KRUIPEN IEDERE WEEK MINSTENS 3X OPELKAARquote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan pissen we de jury onder Yeahquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef anufri het volgende:
[..]
Lady's and gentleman
THE TENA LADYS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe hem als haarband, wil natuurlijk wel opvallen hequote:Op zondag 26 september 2010 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan opkomen met de tena aan de buitenkant van je broek geplakt
Hoiquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezen![]()
hoi!![]()
Slechte binnenkomer volgens Soury Pietemans.quote:
Ligt eraan welk haarquote:Op zondag 26 september 2010 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik doe hem als haarband, wil natuurlijk wel opvallen he
hou op nouquote:
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezenquote:Op zondag 26 september 2010 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Slechte binnenkomer volgens Soury Pietemans.
Vanavond even niet, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom Soury om Fann (sorry die andere naam vind ik niks) niet uit Nederland vertrektquote:Op zondag 26 september 2010 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij er eentje dan beginnen
je vraagt het wel aan ons Jian, maar heb jij een geheime relatie, ook spannende natuurlijk ook, vertel eens, ligt een stukje van het stringetje eens op en vertelquote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Dejavúquote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezen
hoi!![]()
was een grappie heur...quote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanavond even niet, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom Soury om Fann (sorry die andere naam vind ik niks) niet uit Nederland vertrekt
Ow vrouwensexquote:Op zondag 26 september 2010 23:50 schreef anufri het volgende:
[..]
JAH... WE KRUIPEN IEDERE WEEK MINSTENS 3X OPELKAAR![]()
stiekum heurmag niemand weten verder
ja plak hem niet op me kut, vind is zo raar staan, gewoon lekker op het hoofd, dat ik dan alle kanten kan schuddelen en dat ik bewijs dat tena Lady gewoon ook goede plakstrips heeft.quote:
Gewoon wilde plannen gehad. 15 jaar geleden al. En verleden jaar weer. Werkeloos maar wel met een aardig bedrag mee. Daar kan ik b.v. in Thailand oud mee worden. Maar ja toch he???? Ik heb een leuk huis hier. En ik mopper ook vaak op Nederland, ik durf de stap niet te nemenquote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanavond even niet, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom Soury om Fann (sorry die andere naam vind ik niks) niet uit Nederland vertrekt
quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja plak hem niet op me kut, vind is zo raar staan,
ik draag boxersquote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vraagt het wel aan ons Jian, maar heb jij een geheime relatie, ook spannende natuurlijk ook, vertel eens, ligt een stukje van het stringetje eens op en vertel
zoietsquote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow vrouwensex, ik dacht iets aparts, iets verrassends
jan smit of bjorn borg, of gewoon die leo dingen van een euro op de marktquote:
Heksie !quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja plak hem niet op me kut, vind is zo raar staan, gewoon lekker op het hoofd, dat ik dan alle kanten kan schuddelen en dat ik bewijs dat tena Lady gewoon ook goede plakstrips heeft.
en hebben ze Tena lady`s met vleugeltjes dan neem ik die, dan klap ik ook daamee mijn oren dicht als jullie beginnen te zingen
quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow vrouwensex, ik dacht iets aparts, iets verrassends
Die stond er alquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 23:59 schreef Soury het volgende:
Zo hoort de SC te zijn. Geinen dollen en soms serieus !!!
geeft niet hoor |M|era, maar de volgende keer beter opletten hequote:
Snap ik, je zou een leuk optrekje in Thailand moeten kunnen kopen en dan toch nog een huis hier aanhouden, zodat je niet in 1 x alle banden hoeft door te snijden. Dan kan je zeg maar langzaam aan het idee wennen, gewoon steeds langer op vakantie gaan zeg maarquote:Op zondag 26 september 2010 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon wilde plannen gehad. 15 jaar geleden al. En verleden jaar weer. Werkeloos maar wel met een aardig bedrag mee. Daar kan ik b.v. in Thailand oud mee worden. Maar ja toch he???? Ik heb een leuk huis hier. En ik mopper ook vaak op Nederland, ik durf de stap niet te nemen
Dat gaat niet op voor mij, ik heb een tering hekel aan vliegen. Dus het zou een enkele reis worden. Ik heb nu een ouderdoms potje ook wel lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Snap ik, je zou een leuk optrekje in Thailand moeten kunnen kopen en dan toch nog een huis hier aanhouden, zodat je niet in 1 x alle banden hoeft door te snijden. Dan kan je zeg maar langzaam aan het idee wennen, gewoon steeds langer op vakantie gaan zeg maar
Van wie danquote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef anufri het volgende:
gOD... ik ben benieuwd hoeveel stokslagen me dit op gaat leveren
En je zoon draagt ze en maakt je elke keer weer gekquote:Op maandag 27 september 2010 00:06 schreef Toverheks het volgende:
verlieft geweest op Bjorn Borg, maar helaas die ging ook al mijn deurtje voorbij, groot sportman, alles vergokt en opgezopen en de verkeerde vrouwen toen getrouw, geld op, woonde geloof ik bij een vage vriend, aan de drank en drugs geraakt, bedenkt een dom simpel plan iets over onderbroeken en zoveel jaar later is meneer weer multi multi miljonair
grappiequote:
Doeiquote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef anufri het volgende:
[..]
grappie![]()
ik gaat nog een ploatje posten bij muziek
helemaal voor mij alleen en dan gaat ik die Griek wakker blaffen want ik wil verder kijken
naar Mad Men, kijk maar in mijn posthistorie waar ik ben gebleven![]()
Doei allemaal
denk eerder een paar steent jes hier en daar, stokslagen zo zo uit de modequote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef anufri het volgende:
gOD... ik ben benieuwd hoeveel stokslagen me dit op gaat leveren
quote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef anufri het volgende:
[..]
grappie![]()
helemaal voor mij alleen en dan gaat ik die Griek wakker blaffen want ik wil verder kijken
Doei allemaal
quote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef anufri het volgende:
[..]
grappie![]()
Doei allemaal
quote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gezellig koekjes aan het eten met de dames Jian?
Job Cohen is soms ook daar aan de thee?
ja, want witte borgs moeten bij witte borg en mogen niet bij rode borgs dan worden ze rozequote:Op maandag 27 september 2010 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En je zoon draagt ze en maakt je elke keer weer gek
Cool ik moet nog aflevering 9 van serie vier kijken. Maar dat gaat vandaag niet meer lukken.quote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef anufri het volgende:
[..]
grappie![]()
Doei allemaal
Ik zeg altijd maar zo: je kroonjuwelen bewaar je niet in een jutezak!quote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, want witte borgs moeten bij witte borg en mogen niet bij rode borgs dan worden ze rozeen dat gebeurde dus hele tijd geleden, denk ik wordt met mijn vuilniszakken op straat gezet zonder eten en drinken mee en met de mededeling dag tot nooit meer ziens,
denk dan ga ik gewoon naar de onderbroekenwinkel, kosten ze daar 17 euro per stuk, nou in geen 17 jaar he dus heb gezegt dat er een nieuwe borg tussen zat in zijn mandje en nee hij heeft hem nog niet aangehad
quote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, want witte borgs moeten bij witte borg en mogen niet bij rode borgs dan worden ze rozeen dat gebeurde dus hele tijd geleden, denk ik wordt met mijn vuilniszakken op straat gezet zonder eten en drinken mee en met de mededeling dag tot nooit meer ziens,
denk dan ga ik gewoon naar de onderbroekenwinkel, kosten ze daar 17 euro per stuk, nou in geen 17 jaar he dus heb gezegt dat er een nieuwe borg tussen zat in zijn mandje en nee hij heeft hem nog niet aangehad
Jij ook aan de björg dingenquote:Op maandag 27 september 2010 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: je kroonjuwelen bewaar je niet in een jutezak!
quote:
Ik ben gek op thee met koekjesquote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gezellig koekjes aan het eten met de dames Jian?
Job Cohen is soms ook daar aan de thee?
Gna ..quote:Op maandag 27 september 2010 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja doei...weet je wat dat kost??? 17 euro
Staat er dan ook groot ACTION op boven je broekquote:Op maandag 27 september 2010 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Puur bladgoud die juwelen van me. Past prima in zo'n box onderboksen van de action!
Kan het niet lezen het staat voor mij op de kop!quote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat er dan ook groot ACTION op boven je broek
"ACTION, voor de kleine beurs" op de band en dan met een pijl naar beneden waar je zakie zitquote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat er dan ook groot ACTION op boven je broek
Duhhhhquote:Op maandag 27 september 2010 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan het niet lezen het staat voor mij op de kop!
Haha, das al de tweede keer dat ik dat nummer voorbij zie komen!quote:Op maandag 27 september 2010 00:25 schreef Toverheks het volgende:
ik ga slapen jongens, had ff een pilletje in genomen maar zit hier hihihi te wezen ik wens jullie nog veel plezier hier, allemaal gezond weer op en ik ga maar eens dromen over een lekkere vent in een Born Bjorg onderbroek waar je alles zo strak bij ziet zitten
![]()
gooi er voor jullie nog ff een leuk gezellig nummertje in, tevens een tip voor |Laysa en D-K die moeten het maar uit hun hoofd leren voor al die nichtjes, en graag de gebaren erbij leren ook.
floep doe je met een gebaar van handen opzij![]()
![]()
Heb je al twee keer gekliktquote:Op maandag 27 september 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, das al de tweede keer dat ik dat nummer voorbij zie komen!
Spring voor de trein nummerquote:Op maandag 27 september 2010 00:37 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit een heerlijk ietwat melancholisch nummer voor het slapen gaan![]()
Bekend zijn geeft ze nog niet het recht kutnummers te maken en een cult tintje aan te geven!quote:Op maandag 27 september 2010 00:37 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit een heerlijk ietwat melancholisch nummer voor het slapen gaan![]()
Het is Zoepquote:Op maandag 27 september 2010 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van Griekse soep
Och gut, nog een expert ........ op het gebied van ietsquote:Op maandag 27 september 2010 00:50 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Bekend zijn geeft ze nog niet het recht kutnummers te maken en een cult tintje aan te geven!
59 seconde, dat kán beter!quote:Op maandag 27 september 2010 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Och gut, nog een expert ........ op het gebied van iets
quote:Op maandag 27 september 2010 00:58 schreef Jian het volgende:
Deze heb ik van de week al een keer geplaatst, maar omdat ik m zo mooi vind
Willy![]()
en als jullie dit niks vinden rotten jullie maar lekker zonder slaapliedje naar je nest
en inderdaad, óf je heb zelf geen smaak, óf je hebt je aan laten lullen dat ook dit cult is.. ik rot dan wel zónder slaapliedje me nest in!quote:Op maandag 27 september 2010 00:58 schreef Jian het volgende:
Deze heb ik van de week al een keer geplaatst, maar omdat ik m zo mooi vind
Willy![]()
en als jullie dit niks vinden rotten jullie maar lekker zonder slaapliedje naar je nest
Hij denk dat je misschien deze bedoeld ?quote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een drammer, dat is correct. Verder compleet oneens met de rest. Het aanhalen van Manu heeft niets van doen met Manu zelf, dat was een prima user. Het is enkel aangehaald om het hypocriet gedrag duidelijk te maken.. Ik kan er dan ook niets zieks aan vinden. Al helemaal niet omdat BQ zo ongeveer op hetzelfde moment eerst zijn IM topic omhoog zit te schoppen en in een ander topic lollig denkt te moeten zijn over een andere doodzieke mevrouw, gevolgd door Noek en Cc en nog een paar. Ik kan er niets ander van maken dat als je dat doet, je compleet verknipt bent.quote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
BullshitTeun is een drammer de laatste paar weken. Die gooit wat in de sc (beledigingen, kwetsende dingen en aannames) Een paar dagen later is het een testje ofzo op groepsgedrag Ja daaaagggggg !!!!!
Denk dat ie zelf wel donders goed in de gaten had dat ie vet fout zat en het nu over een barmhartige kant probeert te gooien met zijn nieuwe vriendin waar geen reet van klopt. Maar hij is wel zo goed van hart dat hij haar helpt En nog even meldt dat ie op de éérste hulp zat vannacht. Dat weer wel![]()
En dat over Manu was ook redelijk ziek. Ik ben zelf niet echt gediend van het feit dat het topic ophoog geschopt word, maar dat is mijn mening. Caro verwoordde dat prima in mijn ogen Lezen Ian !!!
En morgen gaat het regenen
Lieve Pietje,quote:
Ja, en hij is nog niet doorgelopen. Dus ik doe nog ff chaggie.quote:Op maandag 27 september 2010 08:53 schreef Ian_Nick het volgende:
ps. ben jij ook van mening dat de dag pas echt begónnen is als er koffie in je mikkie zit?
Ben jij er zo één? Tering, ik heb meteen na de eerste slok dat ik even een dubieus geluidje maak (waar Mera me zojuist voor heeft uitgelachen) en daarna ben ik meteen aanwezig, zeg maar.quote:Op maandag 27 september 2010 08:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en hij is nog niet doorgelopen. Dus ik doe nog ff chaggie.
quote:Op maandag 27 september 2010 08:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en hij is nog niet doorgelopen. Dus ik doe nog ff chaggie.
heb al een bakkie op, zo maar weer ff 1 met hans, die moet werken en wij openen ff een gesprekje bij een bakkie koffie bijna elke morgenquote:
Ik vind 'r stiekem sexy als ze chagrijnig isquote:Op maandag 27 september 2010 09:04 schreef Toverheks het volgende:
hey mera beetje chaggie, geeft niet hoor, trekt wel weeer weg
Ja, ik word maandag om 06:10 uur opgepikt door een taxi, zodat ik om 8 uur fris ende fruitig op Schiphol verschijn. Alwaar mijn luchtschip om 11:00 uur vertrekt. Om de volgende ochtend om 11:00 in Jakarta aan te komen en na een korte tussenstop om 13:00 uur in Denpasar, alwaar ik door een hoteltaxi word opgepikt.quote:Op maandag 27 september 2010 09:04 schreef hondjes het volgende:
Ga je op weg naar Indonesia...............
Goede reis, veel plezier...en veilig weer thuisquote:Op maandag 27 september 2010 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik word maandag om 06:10 uur opgepikt door een taxi, zodat ik om 8 uur fris ende fruitig op Schiphol verschijn. Alwaar mijn luchtschip om 11:00 uur vertrekt. Om de volgende ochtend om 11:00 in Jakarta aan te komen en na een korte tussenstop om 13:00 uur in Denpasar, alwaar ik door een hoteltaxi word opgepikt.
En zo is de cirkel weer rond.
Ergens volgende week.quote:
Lullig voor hem dat zijn vakantie erop zit en dat hij wekenlang gejank terug moet gaan lezenquote:Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ergens volgende week.
* dagen afstreept
hahaha oke, ja de koffieronde thuis is alweer voorbij, meneer staat te dousche het zijn ook niet van die diepe zware gesprekken hoor haha duren hooguit 5 min. smorgensquote:Op maandag 27 september 2010 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind 'r stiekem sexy als ze chagrijnig is![]()
Neuh, ik hou een dagboek voor 'm bij.quote:Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Lullig voor hem dat zijn vakantie erop zit en dat hij wekenlang gejank terug moet gaan lezen
echt?? dat is leukquote:Op maandag 27 september 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
De maandag dat ik vertrek, is Gert terug. We komen elkaar tegen op Shiphol!
Een soort van Grote Boek van Sinterpiet?quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik hou een dagboek voor 'm bij.
"Lieve Gert..."quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
exact.quote:Op maandag 27 september 2010 09:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Een soort van Grote Boek van Sinterpiet?
En dan met al onze namen er in en of we stout zijn geweest?
Test.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een uurtje of 18, dus dat wordt nog een hele zit.quote:Op maandag 27 september 2010 09:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe lang moet je vliegen, Cc? En wat doe je om de tijd te doden?
In theorie zou het kunnen ...quote:
Lief Dagboek.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh! Ik weet toch waar ik het voor doe? Is het begin van drie weken lol en ontspanning.quote:
Da's lief. Een soort poeziealbum. Ik ken nog wel een fijn gedichtje.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij kruidvat hebben ze van die homopatische tabletjes voor onder je tong, doet een kennis van mij als hij het vliegtuig neemt naar zijn vakantieadres, en slaapt er lekker opquote:Op maandag 27 september 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een uurtje of 18, dus dat wordt nog een hele zit.
iPad mee, dus ik heb boeken, magazines, films, spelletjes en een werkset bij me. Slaapmasker mee en ik ga ook eens kijken voor een slaapmiddeltje.
Verder gok ik op een persoonlijk entertainmentset in de hoofdsteun. Garuda is volgens mij goed, qua service aan boord.
En ik probeer de reis altijd als het eerste onderdeel van de vakantie te zien, dat lukt meestal best aardig.
Goed, eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten dus ik weet niet hoe of wat. Maar 18 uur lijkt me een fucking hell...quote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! Ik weet toch waar ik het voor doe? Is het begin van drie weken lol en ontspanning.![]()
Ik zie er iig niet tegenop, maar juist naar uit. Ook naar die lange vlucht.
* kopieert 'm naar dagboek.quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Da's lief. Een soort poeziealbum. Ik ken nog wel een fijn gedichtje.
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
En nu moet je opflikkeren want ik word nogal moe van jou.
[ http://members.home.nl/dianne2/Dolfijn-foto/0220035.jpg&t=1]afbeelding ]
Daarmee doel ik op Teun hè. Dat het duidelijk is.
10 9 8 7.....
Kan jij mij nu vertellen waarom die ene dude Snooki op d'r mikkie sloeg?quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Cc, ja ik ben bij met Jersey Shore. Past perfect in mijn zondagavond. Loop jij voor of loop je mee?
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een uurtje of 18, dus dat wordt nog een hele zit.
iPad mee, dus ik heb boeken, magazines, films, spelletjes en een werkset bij me. Slaapmasker mee en ik ga ook eens kijken voor een slaapmiddeltje.
Verder gok ik op een persoonlijk entertainmentset in de hoofdsteun. Garuda is volgens mij goed, qua service aan boord.
En ik probeer de reis altijd als het eerste onderdeel van de vakantie te zien, dat lukt meestal best aardig.
Ik loop mee! MTV-programma's vooruitkijken schiet vaak niet op.quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Cc, ja ik ben bij met Jersey Shore. Past perfect in mijn zondagavond. Loop jij voor of loop je mee?
Ja, hij dronk drankjes op die eigenlijk voor hun bedoeld waren. Snooki zegt dat en krijgt zo een beuk.quote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij mij nu vertellen waarom die ene dude Snooki op d'r mikkie sloeg?
10 Merapunten voor elk jankende kind dat ze via het toilet het vliegtuig uit weet te werken?quote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.![]()
Jij blijft zo heerlijk jezelf!quote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hij dronk drankjes op die eigenlijk voor hun bedoeld waren. Snooki zegt dat en krijgt zo een beuk.
Ooooh! Ooooh! Zo zielig want ze is echt!
quote:Op maandag 27 september 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik loop mee! MTV-programma's vooruitkijken schiet vaak niet op.
Hoop straks achteruit kijken wel. Want! HAD IK AL VERTELD DAT IK VOLGENDE WEEK OM DEZE TIJD ZO'N BEETJE INGECHECKT BEN OM NAAR INDONESIË TE VLIEGEN?
Ja?
Oh.
Net huisarts gebeld, een roesje op recept is in de maak.
Sorry, kan het ook niet helpenquote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij blijft zo heerlijk jezelf!
Laatste langere vlucht die ik had, had ik een hele rij voor mezelf alleen. Dat was lekker!
quote:Op maandag 27 september 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zag dat gifje en begreep het niet, wist niet waar het van was, dus ik dacht echt zo van: omfg die dude beukt zo die chicka wtf!!?!!!??!?![]()
![]()
![]()
![]()
En dat lillijke dwergje wat tussen ze in staat krijgt ook nog een schampje mee, DOUBLE KILL!quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bam, zo vlak op de grond.
Tot ze het negerhutje naast de jouwe hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit echt nare vluchten of vliegburen gehad.
Zul je zien dat dit de eerste keer wordt.
Oh well ... wat een feest dan om ze na 18 uur nooit meer te zien ... tot de terugvlucht.
Ohja, die gast die zichzelf "The Situation" noemtquote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Het lullige van die Snooki Punch was dat die drankjes door The Situation net voor die gozers waren gekocht, om een soort van ruzie te sussen. En toen kwam Snooks zich er tegenaan bemoeien.
Pampers newborn en pamper active fit, die hebben een grof mazen 'netje' zodat de vloeibare poep (als je bv geeft) makkelijker en beter opgenomen wordtquote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar moeten we Marrije ff voor wakker maken en het maar aan haar vragen, die zit nu genoeg in de strontluiers dat ze allang een warenonderzoek heeft gedaan welke nu toch ECHT de beste zijn.
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pampers newborn en pamper active fit, die hebben een grof mazen 'netje' zodat de vloeibare poep (als je bv geeft) makkelijker en beter opgenomen wordtBij baby dry blijft het er gewoon bovenop liggen, die absorbeert alleen urine
Gefeliciteerd!! Lekker voor jou! En haar natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:eindelijk, eindelijk, eindelijk, Kim haar studif. is binnen met terug werkende kracht van een heel jaar, heel verhaal bla bla bla maar ze kreeg dus geen fin. vader je kent dat wel etc. advocaat erop gezet na veel touwtrekkerij heb ze het eindelijk gewonnen, en scheeld mij weer elke maand alles betalen
![]()
en ze hadden haar ov chip ook geblokd, omdat ze niet kon bewijzen dat ze ergens in drenthe woonde hahaha echt dat stond op zelfde naam maar meishje heet net zoals kim ook van achteren.
nou eind goed al goed, ga haar maar ff niet vertellen wat ze op haar rekening gestort krijgt want het is me een aardig bedrag die ziet de uggs in alle kleuren dan al voor haar.
zo, dat bedrag is ook helemaal voor Kim?quote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:
, ga haar maar ff niet vertellen wat ze op haar rekening gestort krijgt want het is me een aardig bedrag die ziet de uggs in alle kleuren dan al voor haar.
Ik las emo muziekquote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat Mera er niet vrolijker van zit te worden dat ik Elmo muziek zit te draaien
denk dat Piet al wel een samenvatting heeft gemaaktquote:Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lullig voor hem dat zijn vakantie erop zit en dat hij wekenlang gejank terug moet gaan lezen
Dus dat.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee man, fucking Elmo. Die koning die gewoon alle liedjes mee gaat zitten bléren en ze stukken beter maaktquote:
ja duh, we wilde je vannacht eigenlijk uit bed halen voor de infoquote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pampers newborn en pamper active fit, die hebben een grof mazen 'netje' zodat de vloeibare poep (als je bv geeft) makkelijker en beter opgenomen wordtBij baby dry blijft het er gewoon bovenop liggen, die absorbeert alleen urine
ik wilde mn post al aanpassen maar jij hebt m al gequotequote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst bijlezen, dan postenAllang besproken.
Maar ik ben heel flexibel, dus als je nou even laat zien wat je anders wil hebben pas ik het ook aan, da's leuk voor de teruglezertsquote:Op maandag 27 september 2010 09:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wilde mn post al aanpassen maar jij hebt m al gequote
ja, maar ze mag maar een klein deel er af halen elke maand, want ze werkt bij en ze had het over een rijbewijs halen, maar kan vanavond wel weer wat anders worden hoor, ze wil een nieuw bed, ze wil nieuwe ugss ze wil ze wil, ach marrije, die zit vol met plannen met wat ze met dat geld allemaal gaat doen.quote:Op maandag 27 september 2010 09:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo, dat bedrag is ook helemaal voor Kim?
oh dat heb ik allang gedaan, maar ja pubers he, ze kan er toch niet bij bij dat geld dus scheelt haha moet ze eerst langs mij, maar probeer haar te bellen maar ze neemt niet op, helaas pindakaasquote:Op maandag 27 september 2010 09:48 schreef Ian_Nick het volgende:
@Haks, maak haar even wijs dat ze veel meer heeft aan een rijbewijs dan aan een setje lelijke sloffen.
donequote:Op maandag 27 september 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik ben heel flexibel, dus als je nou even laat zien wat je anders wil hebben pas ik het ook aan, da's leuk voor de teruglezerts
als ze daar niet aan mag komen kun jij dus beslissen dat ze daar haar rijbewijs van moet halen. Bijvoorbeeld. Maar toch fijn dat het nu rond is.quote:Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar ze mag maar een klein deel er af halen elke maand, want ze werkt bij en ze had het over een rijbewijs halen, maar kan vanavond wel weer wat anders worden hoor, ze wil een nieuw bed, ze wil nieuwe ugss ze wil ze wil, ach marrije, die zit vol met plannen met wat ze met dat geld allemaal gaat doen.
als ze haar salaris van de kassa heeft, standaard he, ja maar mam ik heb geen broeken meer, wat koop ik nou, zeg eens eerlijk ik koop toch niks en die broek en die ugss heb ik toch ECHT nodig he, geloof dat ze elke week wel makre - up koopt etc.
maar we hadden afgesproken, je salaris van de deka, al steek je het in de fik moet je zelf weten daar bemoei ik me niet mee, maar je studiefin. laat je voor het grootste gedeelte staan.
ja ik beslis er maar over, lijkt me ook het beste en een rijbewijs halen vind ik goed idee, al hou ik me hart vast als dat ooit een auto moet gaan leren besturen.quote:Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze daar niet aan mag komen kun jij dus beslissen dat ze daar haar rijbewijs van moet halen. Bijvoorbeeld. Maar toch fijn dat het nu rond is.
Yup.quote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
denk dat Piet al wel een samenvatting heeft gemaakt
[..]
Dus dat.
quote:Op maandag 27 september 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Spontane snipperdag.
Omdat het kan, omdat die eikels in Italië weer eens ruiterlijk te laat zijn met briefen. Morgen is er weer een werkdag. En overmorgen, en overovermogen, en zo tot en met zondagmiddag. Als het moet, alleen als het moet.
Koffie! Kazaar!
Ik mag hopen dat dat figuurlijk is. Roddels?quote:Op maandag 27 september 2010 10:10 schreef Anniebab het volgende:
Hoi ,donkere wolken boven palingcity...![]()
Is de lucht hier weer n beetje opgeklaard??
RIP aan je smaakpapillen.quote:
Ha, nee gewoon n lokaal weerberichtje van mij....quote:Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat figuurlijk is. Roddels?![]()
Senseo![]()
ik volg ze ook hoor Annie, Gewoon jan Smit en de Zomer voorbijquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha, nee gewoon n lokaal weerberichtje van mij....![]()
Oja voor de liefhebbers (geen denk ik) Simon Keizer is zaterdag oom geworden...van neefje Finn.
Misschien kiest Jan Smit voor Huckleberry als t een zoon wordt.....
Des te meer zal ik van mijn espresso genieten vanavond. Voorheen hadden we hier op kantoor automatenkoffie, dat was helemaal niet te drinken, daar liepen regelmatig de rillingen van over mijn rug. Ik krijg de woorden bijna niet mijn strot uit, maar senseo is dan toch beter.quote:Op maandag 27 september 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
RIP aan je smaakpapillen.
Heb je Kazaar al in bestelling?
Owquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha, nee gewoon n lokaal weerberichtje van mij....![]()
Oja voor de liefhebbers (geen denk ik) Simon Keizer is zaterdag oom geworden...van neefje Finn.
Misschien kiest Jan Smit voor Huckleberry als t een zoon wordt.....
Weet je wat het is Teun?quote:Op maandag 27 september 2010 08:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben een drammer, dat is correct. Verder compleet oneens met de rest. Het aanhalen van Manu heeft niets van doen met Manu zelf, dat was een prima user. Het is enkel aangehaald om het hypocriet gedrag duidelijk te maken.. Ik kan er dan ook niets zieks aan vinden. Al helemaal niet omdat BQ zo ongeveer op hetzelfde moment eerst zijn IM topic omhoog zit te schoppen en in een ander topic lollig denkt te moeten zijn over een andere doodzieke mevrouw, gevolgd door Noek en Cc en nog een paar. Ik kan er niets ander van maken dat als je dat doet, je compleet verknipt bent.![]()
Ik kan mij tevens nog herinneren dat iemand anders hier vorig jaar een vriendin aanhaalde (ook geen user hier) die kanker had. De "ach en wee's" vlogen destijds door he ttopic heen (zoals wel vaker hier). Daar vraag ik niet om, maar wat er nu gedaan werd vroeg ik ook niet om en vind ik meer dan triest.
Het enige doel van sommigen hier is dan ook mij onderuit proberen te halen, ongeacht het onderwerp. Nah, doe vooral je best, ik ga d'r niet kapot aan maar zal er gewoon op blijven reageren, mits moderators dat toelaten
Ha, ja heb t ook gezien, maar lig ook niet wakker als ik t mis hoor....quote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik volg ze ook hoor Annie, Gewoon jan Smit en de Zomer voorbij
Oke, ik zou persoonlijk een volgend keertje De Pompadour of Theo v/d Hogen proberen. :A;hoewel De Ouwe Helling ook goed bekend staat hoor....quote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb afgelopen zomer nog bij De Ouwe Helling gegeten
die moet ik nog zien van gisterenavond, ik kijk bij uitzendinggemist altijd.quote:Op maandag 27 september 2010 10:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha, ja heb t ook gezien, maar lig ook niet wakker als ik t mis hoor....![]()
Coen werd nog lelijk aangevaren door Jan Dulles....levensgevaarlijk zon waterscooter.....
Wanneer heb je mij voor het laatst op dat tijdstip zien posten??quote:Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
Dat, en alleen dat is de reden geweest waarom ik die post weggehaald heb. En ik vind 't nog steeds ziek dat we 't er op deze manier over hebben. Laat me maar een dramaqueen zijn. Ieder z'n grenzen.quote:Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef anufri het volgende:
Weet je wat het is Teun?
Ik ben het wel met Muis eens en ook met Caro, je mag had nooit Manu in deze ''discussie'' moeten
mengen. Waarom BQ het topic omhooggeschopt heeft weet ik niet, ik vind het zeker getuige van
slechte timing als er nog een RLS'er doodziek in het ziekenhuis ligt.
Ik en dan spreek ik voor mijzelf, maar ik weet ook andere mensen hier, kunnen dat topic van Manu
nog steeds niet met droge ogen doorlezen en je weet ik heb het er nooit over dus dit is geen
''drama-queen'' post. Dat topic zou eigenlijk ''ergens'' een vast plaatsje moeten krijgen, maar niet
steeds omhooggeschopt moeten worden.
Verder snap ik niet zo erg goed waar de vriend van Disana niet is gewaarschuwd om niet zomaar
adres en kamernummer van Disana op internet te zetten dan had dat hele ''bloemen-drama'' ook
niet nodig geweest. Net zoals ik het destijds zeer ongepast vond om zomaar in het wilde weg
op de hyves van de vriendin van Manu te gaan posten, waar ze die ineens vandaan haalden is mij
nog steeds een raadsel en ik vond het nogal schokkend, zacht uitgedrukt.
Dat er zomaar hele postings worden verwijderd is niet correct, ben ik met je eens, ook de mensen
die later bijlezen komen er dan niet meer uit en alles wordt groter gemaakt dan het is.
Ik heb dat zelf ook meegemaakt, diverse keren zelfs en da's niet fijn en als de rest van de reply's dat
wel blijven staan dan is dat helemaal niet fijn, geloof me ik weet het... en ik had heel wat onschuldiger
postjes dan jij er was niemand dood, niemand ziek.
Dat Pietje je postings heeft weggehaald is niet goed, maar ik kan het gevoel van Pietje in deze wel
een beetje volgen. Hij heeft je post later weer teruggezet heb ik begrepen en jullie zullen er verder
wel per PM uitgekomen zijn neem ik aan. Laat alsjeblieft Manu nu verder buiten deze discussie !
ohh dus nu weet iedereen het in de familie wat het wordtquote:Op maandag 27 september 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer heb je mij voor het laatst op dat tijdstip zien posten??
Dan lig ik al compleet aan gort in bed... en meestal ben ik dan in m'n eerste slaap van een paar uur (waren het er maar 4).
Hoewel ik gisteravond toevallig nog niet in bed lag maar onderweg was naar huis na een etentje met de familie, ter ere het 45-jarig huwelijk van mijn ouders...
Alwaar mijn vader zich overigens versprak en zomaar tijdens zijn speech naar de baby refereerde en daarbij de naam van de baby gebruikte, terwijl sommigen nog niet eens wisten of het een jongentje of meisje wordt, en één oom en tante tot gisteren zelfs niet wisten dat ik zwanger was![]()
Oh, en ik ga niet naar zwangerschapsgymnastiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |