Ligt eraan welk haarquote:Op zondag 26 september 2010 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik doe hem als haarband, wil natuurlijk wel opvallen he
hou op nouquote:
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezenquote:Op zondag 26 september 2010 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Slechte binnenkomer volgens Soury Pietemans.
Vanavond even niet, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom Soury om Fann (sorry die andere naam vind ik niks) niet uit Nederland vertrektquote:Op zondag 26 september 2010 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij er eentje dan beginnen
je vraagt het wel aan ons Jian, maar heb jij een geheime relatie, ook spannende natuurlijk ook, vertel eens, ligt een stukje van het stringetje eens op en vertelquote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Hebben jullie een geheime relatie, ...... een spannende ?
Dejavúquote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezen
hoi!![]()
was een grappie heur...quote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanavond even niet, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom Soury om Fann (sorry die andere naam vind ik niks) niet uit Nederland vertrekt
Ow vrouwensexquote:Op zondag 26 september 2010 23:50 schreef anufri het volgende:
[..]
JAH... WE KRUIPEN IEDERE WEEK MINSTENS 3X OPELKAAR![]()
stiekum heurmag niemand weten verder
ja plak hem niet op me kut, vind is zo raar staan, gewoon lekker op het hoofd, dat ik dan alle kanten kan schuddelen en dat ik bewijs dat tena Lady gewoon ook goede plakstrips heeft.quote:
Gewoon wilde plannen gehad. 15 jaar geleden al. En verleden jaar weer. Werkeloos maar wel met een aardig bedrag mee. Daar kan ik b.v. in Thailand oud mee worden. Maar ja toch he???? Ik heb een leuk huis hier. En ik mopper ook vaak op Nederland, ik durf de stap niet te nemenquote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanavond even niet, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom Soury om Fann (sorry die andere naam vind ik niks) niet uit Nederland vertrekt
quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja plak hem niet op me kut, vind is zo raar staan,
ik draag boxersquote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vraagt het wel aan ons Jian, maar heb jij een geheime relatie, ook spannende natuurlijk ook, vertel eens, ligt een stukje van het stringetje eens op en vertel
zoietsquote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow vrouwensex, ik dacht iets aparts, iets verrassends
jan smit of bjorn borg, of gewoon die leo dingen van een euro op de marktquote:
Heksie !quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja plak hem niet op me kut, vind is zo raar staan, gewoon lekker op het hoofd, dat ik dan alle kanten kan schuddelen en dat ik bewijs dat tena Lady gewoon ook goede plakstrips heeft.
en hebben ze Tena lady`s met vleugeltjes dan neem ik die, dan klap ik ook daamee mijn oren dicht als jullie beginnen te zingen
quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow vrouwensex, ik dacht iets aparts, iets verrassends
Die stond er alquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 23:59 schreef Soury het volgende:
Zo hoort de SC te zijn. Geinen dollen en soms serieus !!!
geeft niet hoor |M|era, maar de volgende keer beter opletten hequote:
Snap ik, je zou een leuk optrekje in Thailand moeten kunnen kopen en dan toch nog een huis hier aanhouden, zodat je niet in 1 x alle banden hoeft door te snijden. Dan kan je zeg maar langzaam aan het idee wennen, gewoon steeds langer op vakantie gaan zeg maarquote:Op zondag 26 september 2010 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon wilde plannen gehad. 15 jaar geleden al. En verleden jaar weer. Werkeloos maar wel met een aardig bedrag mee. Daar kan ik b.v. in Thailand oud mee worden. Maar ja toch he???? Ik heb een leuk huis hier. En ik mopper ook vaak op Nederland, ik durf de stap niet te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |