ik bedoel ikquote:
Hou je opquote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik herken de signalen ondertussen, voor je het weet zitten we luiers te vergelijken
of tena lady'squote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik herken de signalen ondertussen, voor je het weet zitten we luiers te vergelijken
daar moeten we Marrije ff voor wakker maken en het maar aan haar vragen, die zit nu genoeg in de strontluiers dat ze allang een warenonderzoek heeft gedaan welke nu toch ECHT de beste zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat een dansgroep op Holland got talendquote:
quote:
Foute binnenkomer volgens Pietmansquote:
hahhaaquote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een dansgroep op Holland got talend
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezenquote:
Haks, ik wil het niet wetenquote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar moeten we Marrije ff voor wakker maken en het maar aan haar vragen, die zit nu genoeg in de strontluiers dat ze allang een warenonderzoek heeft gedaan welke nu toch ECHT de beste zijn.
zullen wij een duo gaan vormenquote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een dansgroep op Holland got talend
Dan zien we je morgen wel weer mopperenquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezen![]()
hoi!![]()
Het is ook nooit goed bij die vent!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Hebben jullie een geheime relatie, ...... een spannende ?
En dan opkomen met de tena aan de buitenkant van je broek geplaktquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef anufri het volgende:
[..]
zullen wij een duo gaan vormen![]()
Lady's and gentleman
THE TENA LADYS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe de danspasjes wel want zingen ken ik niet, maar zwaaien nou niet te kort, handjes in de lucht en op het ritmequote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef anufri het volgende:
[..]
Lady's and gentleman
THE TENA LADYS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAH... WE KRUIPEN IEDERE WEEK MINSTENS 3X OPELKAARquote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Hebben jullie een geheime relatie, ...... een spannende ?
En dan pissen we de jury onder Yeahquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef anufri het volgende:
[..]
Lady's and gentleman
THE TENA LADYS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe hem als haarband, wil natuurlijk wel opvallen hequote:Op zondag 26 september 2010 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan opkomen met de tena aan de buitenkant van je broek geplakt
Hoiquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja wist ff niks anders, geen zin om bij te lezen![]()
hoi!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |