Gescheiden en keurig je alimentatie betalendquote:Op zondag 26 september 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en had m'n leven er nu heel anders uitgezien. Was ik in ieder geval een stuk verantwoordelijker geweest
oke ben ook een huismuis, en heb dan geen vliegangst ( wel heimwee) dat is mijn enigste minpuntje, maar ben wel supergelukkig hoor echt maar als meisje heb je toch zo je dromen, SiSi trouwjurk, huisje boomje en beestje je snapt me wel.quote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef anufri het volgende:
[..]
mew.... zo moet je niet denken,
ik heb geen kinderen maar ook niet zoveel van de wereld gezien hoor![]()
vliegangst o.a.![]()
maar ik ben een fucking huismus![]()
en ben daar nog heel gelukkig mee ook![]()
dusssssssssss
Heb jij kinderen eigenlijk ? Zomaar een vraagquote:Op zondag 26 september 2010 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Gescheiden en keurig je alimentatie betalend
somsquote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij kinderen eigenlijk ? Zomaar een vraag
quote:
Ik snap je wel Heksie, maar die dromen had ik niet zo'n last vast geloof ikquote:Op zondag 26 september 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ben ook een huismuis, en heb dan geen vliegangst ( wel heimwee) dat is mijn enigste minpuntje, maar ben wel supergelukkig hoor echt maar als meisje heb je toch zo je dromen, SiSi trouwjurk, huisje boomje en beestje je snapt me wel.
nou ja beestje en huisje heb ik, bomen zat voor de deur maar een sisi trouwjurk is er nooit gekomen
neeheeeeeeequote:
Goed plan !!! Fann 1 /2 / en anunfri is MEER dan genoeg....quote:Op zondag 26 september 2010 23:31 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik snap je wel Heksie, maar die dromen had ik niet zo'n last vast geloof ik![]()
beetje te nuchter voor....
ja ook wel eens getwijfeld over kind (maar dan maximaal 1 !!!!)![]()
ik heb ook hormonen heurmaar ik heb ze weten te verdringen
![]()
Ik doe de mensheid een groot plezier door mij NIET voort te planten
Ik krijg er weer een nichtje bij....en bovendien heb ik super lol om mijn nichtje...mn broer jankte vroeger altijd dar ik wijchens praatte. Toen zei ik al van mn wraak zal zoet zijn...Zijn kleine meisje praat nu al met een wijchens accent...2 jaar oud en dan verteldt ze je dat ze pluisjes op dr laaging heeftquote:Op zondag 26 september 2010 23:31 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik snap je wel Heksie, maar die dromen had ik niet zo'n last vast geloof ik![]()
![]()
Noek, Caro,Gertquote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef Toverheks het volgende:
ja, nu Soury het aan Jian vraagt zit ik zo na te denken wie er van ons kinderen heeft wat ik weet, Marrije 3 jongens, Leandra 1 jongen en een baby op komst, Deisyy kinderen en Annie heeft ook een kind, maar van de rest weet ik het eigenlijk niet eens, of ik moet het niet gelezen hebben, kan ook.
of ik sla iemand over zit nu diep na te denken.
Sjesses doe niet zo moeilijkquote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef anufri het volgende:
[..]
neeheeeeeee![]()
laat me nou evenwas net zo lekker rustig, maar die griek kreeg effe een wegtrekkertje
bij DVD'tjes kijken en toen zat ik ineens weer hier![]()
stomme kut dan ik ben
ja vroeger droomde ik over van alles en nog wat, en geloof dat ik het wel eerder gepost hier had, wilde Au pair worden en het liefst in engeland of amerika, maar ja mocht niet van mijn ouwe heer.quote:Op zondag 26 september 2010 23:31 schreef anufri het volgende:
[..]
![]()
Dat hoop ik toch nietquote:Op zondag 26 september 2010 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Gescheiden en keurig je alimentatie betalend
Die Griek had extra veel witte bonen Zoep gemaakt vandaag dus ik wilde een bakkie voor jequote:Op zondag 26 september 2010 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan !!! Fann 1 /2 / en anunfri is MEER dan genoeg....
Stel je voor dat ze me allemaal met me uit eten willen
Joh ik had verleden jaar nog de intentie om op te rotten uit Nederland maar ja. Dromen zijn bedrogquote:Op zondag 26 september 2010 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vroeger droomde ik over van alles en nog wat, en geloof dat ik het wel eerder gepost hier had, wilde Au pair worden en het liefst in engeland of amerika, maar ja mocht niet van mijn ouwe heer.
oh ja Noek en Caro stom, haal zo die blonde dochter voor de geest van Caro, die haar haren had afgeknipt voor dat meisje dat kanker had voor een pruik, excuus caroquote:
ow.... en wat is dat?quote:Op zondag 26 september 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik krijg er weer een nichtje bij....en bovendien heb ik super lol om mijn nichtje...mn broer jankte vroeger altijd dar ik wijchens praatte. Toen zei ik al van mn wraak zal zoet zijn...Zijn kleine meisje praat nu al met een wijchens accent...2 jaar oud en dan verteldt ze je dat ze pluisjes op dr laaging heeft![]()
![]()
Vraag eens aan die griek hoe die witte griekse soep heet die smaakt naar een soort runderbouillon!quote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef anufri het volgende:
[..]
Die Griek had extra veel witte bonen Zoep gemaakt vandaag dus ik wilde een bakkie voor je
in de vriezer bewaren, maar hij was de bouillonblokjes vergeten![]()
dus ik wacht op de volgende keer...![]()
of ik maak het zelluf
dat is een waarheid als een koe, dromen zijn bedrogquote:Op zondag 26 september 2010 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik had verleden jaar nog de intentie om op te rotten uit Nederland maar ja. Dromen zijn bedrog
aspergesoep die is wit, of bloemkoolsoep ook witquote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag eens aan die griek hoe die witte griekse soep heet die smaakt naar een soort runderbouillon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |