abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86891038
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

zo, dat bedrag is ook helemaal voor Kim?
ja, maar ze mag maar een klein deel er af halen elke maand, want ze werkt bij en ze had het over een rijbewijs halen, maar kan vanavond wel weer wat anders worden hoor, ze wil een nieuw bed, ze wil nieuwe ugss ze wil ze wil, ach marrije, die zit vol met plannen met wat ze met dat geld allemaal gaat doen.
als ze haar salaris van de kassa heeft, standaard he, ja maar mam ik heb geen broeken meer, wat koop ik nou, zeg eens eerlijk ik koop toch niks en die broek en die ugss heb ik toch ECHT nodig he, geloof dat ze elke week wel makre - up koopt etc.
maar we hadden afgesproken, je salaris van de deka, al steek je het in de fik moet je zelf weten daar bemoei ik me niet mee, maar je studiefin. laat je voor het grootste gedeelte staan.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  FOK!Babe maandag 27 september 2010 @ 09:48:36 #272
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86891096
@Haks, maak haar even wijs dat ze veel meer heeft aan een rijbewijs dan aan een setje lelijke sloffen.
  maandag 27 september 2010 @ 09:51:31 #273
104871 remlof
Europees federalist
pi_86891169
Uggs echt nodig hebben :')!
  FOK!Babe maandag 27 september 2010 @ 09:52:44 #274
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86891206
Elmo O+
pi_86891208
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:48 schreef Ian_Nick het volgende:
@Haks, maak haar even wijs dat ze veel meer heeft aan een rijbewijs dan aan een setje lelijke sloffen.
oh dat heb ik allang gedaan, maar ja pubers he, ze kan er toch niet bij bij dat geld dus scheelt haha moet ze eerst langs mij, maar probeer haar te bellen maar ze neemt niet op, helaas pindakaas >:) misschien zeg ik wel niks en ga met Cc mee op vakantie hahaha, nee maar ben gewoon blij voor haar dat het eindelijk rond is, en zei gewonnen heeft want een brief schrijven van je vader bla bla bla is ook niet leuk voor dat kind geweest, hakte er toch flink in terwijl ze die man al heel lang niet gezien heeft en geen contact heeft. en ze had gewoon recht op dat geld en ze had goeie advocaat dat scheelde ook wel weer.
  maandag 27 september 2010 @ 09:55:28 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86891271
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Maar ik ben heel flexibel, dus als je nou even laat zien wat je anders wil hebben pas ik het ook aan, da's leuk voor de teruglezerts 8-)
done :D
  maandag 27 september 2010 @ 09:57:59 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86891339
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja, maar ze mag maar een klein deel er af halen elke maand, want ze werkt bij en ze had het over een rijbewijs halen, maar kan vanavond wel weer wat anders worden hoor, ze wil een nieuw bed, ze wil nieuwe ugss ze wil ze wil, ach marrije, die zit vol met plannen met wat ze met dat geld allemaal gaat doen.
als ze haar salaris van de kassa heeft, standaard he, ja maar mam ik heb geen broeken meer, wat koop ik nou, zeg eens eerlijk ik koop toch niks en die broek en die ugss heb ik toch ECHT nodig he, geloof dat ze elke week wel makre - up koopt etc.
maar we hadden afgesproken, je salaris van de deka, al steek je het in de fik moet je zelf weten daar bemoei ik me niet mee, maar je studiefin. laat je voor het grootste gedeelte staan.
als ze daar niet aan mag komen kun jij dus beslissen dat ze daar haar rijbewijs van moet halen. Bijvoorbeeld. Maar toch fijn dat het nu rond is.
pi_86891346
even een maandagmorgenmooinummer erin gooien.
  maandag 27 september 2010 @ 09:59:36 #279
241662 Jian
Well, well, well
pi_86891380
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Pleonasme.
Leugen.

c_/
pi_86891382
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

als ze daar niet aan mag komen kun jij dus beslissen dat ze daar haar rijbewijs van moet halen. Bijvoorbeeld. Maar toch fijn dat het nu rond is.
ja ik beslis er maar over, lijkt me ook het beste en een rijbewijs halen vind ik goed idee, al hou ik me hart vast als dat ooit een auto moet gaan leren besturen. :Y
  FOK!Babe maandag 27 september 2010 @ 10:05:12 #281
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86891500
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

denk dat Piet al wel een samenvatting heeft gemaakt :Y
[..]

Dus dat.
Yup.
pi_86891556
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Yup.
  maandag 27 september 2010 @ 10:07:40 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86891561
Spontane snipperdag.
Omdat het kan, omdat die eikels in Italië weer eens ruiterlijk te laat zijn met briefen. Morgen is er weer een werkdag *O* . En overmorgen, en overovermogen, en zo tot en met zondagmiddag. Als het moet, alleen als het moet.

Koffie! Kazaar!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86891587
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Spontane snipperdag.
Omdat het kan, omdat die eikels in Italië weer eens ruiterlijk te laat zijn met briefen. Morgen is er weer een werkdag *O* . En overmorgen, en overovermogen, en zo tot en met zondagmiddag. Als het moet, alleen als het moet.

Koffie! Kazaar!
^O^ lekker genieten dan van je vrije dag
pi_86891624
Hoi ,donkere wolken boven palingcity... :7
Is de lucht hier weer n beetje opgeklaard?? -O-
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 10:12:45 #286
184769 crew  Deisyy
pi_86891683
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:10 schreef Anniebab het volgende:
Hoi ,donkere wolken boven palingcity... :7
Is de lucht hier weer n beetje opgeklaard?? -O-
Ik mag hopen dat dat figuurlijk is. Roddels? O-)

Senseo c_/ :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 27 september 2010 @ 10:13:43 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86891699
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef Deisyy het volgende:

RIP aan je smaakpapillen.
Heb je Kazaar al in bestelling?
pi_86891764
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dat figuurlijk is. Roddels? O-)

Ha, nee gewoon n lokaal weerberichtje van mij.... c_/
Oja voor de liefhebbers (geen denk ik) Simon Keizer is zaterdag oom geworden...van neefje Finn.
Misschien kiest Jan Smit voor Huckleberry als t een zoon wordt..... 8-)
pi_86891791
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Oja voor de liefhebbers (geen denk ik) Simon Keizer is zaterdag oom geworden...van neefje Finn.
ik volg ze ook hoor Annie, Gewoon jan Smit en de Zomer voorbij *O*
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 10:18:53 #290
184769 crew  Deisyy
pi_86891831
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

RIP aan je smaakpapillen.
Heb je Kazaar al in bestelling?
Des te meer zal ik van mijn espresso genieten vanavond. Voorheen hadden we hier op kantoor automatenkoffie, dat was helemaal niet te drinken, daar liepen regelmatig de rillingen van over mijn rug. Ik krijg de woorden bijna niet mijn strot uit, maar senseo is dan toch beter.

Mijn kazaar moet nog even wachten, want ik heb nog een etui of 15 op voorraad liggen want was pas bij De Bijenkorf en kon het niet laten, ook al bestel ik ze normaal via internet.

Ik kan me nu al verheugen op de Kazaar, ik hou van een strenge espresso :9
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 10:20:51 #291
184769 crew  Deisyy
pi_86891868
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ow -O-

Ik heb afgelopen zomer nog bij De Ouwe Helling gegeten :9
  maandag 27 september 2010 @ 10:21:00 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86891870
Ik was twee weken terug even op mijn oude werk. Kop automatenkoffie gepakt (vriesdroog), mijn God: wat een drama. Dat ik dat al die jaren in sloten heb gedronken.

Senseo is ook best okay, zeker die dark roast. Ik heb op mijn kamer op mijn werk ook een tijdje een Senseo gehad, toen hadden we nog slechtere automatenkoffie :') .
pi_86891888
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:43 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik ben een drammer, dat is correct. Verder compleet oneens met de rest. Het aanhalen van Manu heeft niets van doen met Manu zelf, dat was een prima user. Het is enkel aangehaald om het hypocriet gedrag duidelijk te maken.. Ik kan er dan ook niets zieks aan vinden. Al helemaal niet omdat BQ zo ongeveer op hetzelfde moment eerst zijn IM topic omhoog zit te schoppen en in een ander topic lollig denkt te moeten zijn over een andere doodzieke mevrouw, gevolgd door Noek en Cc en nog een paar. Ik kan er niets ander van maken dat als je dat doet, je compleet verknipt bent. :Y)

Ik kan mij tevens nog herinneren dat iemand anders hier vorig jaar een vriendin aanhaalde (ook geen user hier) die kanker had. De "ach en wee's" vlogen destijds door he ttopic heen (zoals wel vaker hier). Daar vraag ik niet om, maar wat er nu gedaan werd vroeg ik ook niet om en vind ik meer dan triest.

Het enige doel van sommigen hier is dan ook mij onderuit proberen te halen, ongeacht het onderwerp. Nah, doe vooral je best, ik ga d'r niet kapot aan maar zal er gewoon op blijven reageren, mits moderators dat toelaten :Y
Weet je wat het is Teun?
Ik ben het wel met Muis eens en ook met Caro, je mag had nooit Manu in deze ''discussie'' moeten
mengen. Waarom BQ het topic omhooggeschopt heeft weet ik niet, ik vind het zeker getuige van
slechte timing als er nog een RLS'er doodziek in het ziekenhuis ligt.

Ik en dan spreek ik voor mijzelf, maar ik weet ook andere mensen hier, kunnen dat topic van Manu
nog steeds niet met droge ogen doorlezen en je weet ik heb het er nooit over dus dit is geen
''drama-queen'' post. Dat topic zou eigenlijk ''ergens'' een vast plaatsje moeten krijgen, maar niet
steeds omhooggeschopt moeten worden.

Verder snap ik niet zo erg goed waar de vriend van Disana niet is gewaarschuwd om niet zomaar
adres en kamernummer van Disana op internet te zetten dan had dat hele ''bloemen-drama'' ook
niet nodig geweest. Net zoals ik het destijds zeer ongepast vond om zomaar in het wilde weg
op de hyves van de vriendin van Manu te gaan posten, waar ze die ineens vandaan haalden is mij
nog steeds een raadsel en ik vond het nogal schokkend, zacht uitgedrukt.

Dat er zomaar hele postings worden verwijderd is niet correct, ben ik met je eens, ook de mensen
die later bijlezen komen er dan niet meer uit en alles wordt groter gemaakt dan het is.

Ik heb dat zelf ook meegemaakt, diverse keren zelfs en da's niet fijn en als de rest van de reply's dat
wel blijven staan dan is dat helemaal niet fijn, geloof me ik weet het... en ik had heel wat onschuldiger
postjes dan jij er was niemand dood, niemand ziek.

Dat Pietje je postings heeft weggehaald is niet goed, maar ik kan het gevoel van Pietje in deze wel
een beetje volgen. Hij heeft je post later weer teruggezet heb ik begrepen en jullie zullen er verder
wel per PM uitgekomen zijn neem ik aan. Laat alsjeblieft Manu nu verder buiten deze discussie !

Voor de rest weet ik niet waar je allemaal mee bezig bent en wat je er mee wilt bereiken om
tegen Laysa en De Kardinaal te zeggen dat ze niet moeten zeuren omdat ze toch een dak boven
hun hoofd hebben, dat is zo verschrikkelijk bot..
Heb ik het niet eens over het feit dat je schrijft dat DK een zinloze studie volgt op jouw kosten,
hij betaald het notabene zelf en wat hij exact allemaal mankeert weet ik niet helemaal precies
maar toch wel behoorlijk wat, ik heb respect voor DK dat hij met al zijn beperkingen nog
naar school gaat ook, hij had ook de hele dag in zijn nest kunnen blijven liggen toch?
Tel daar de ziekte en problemen van Laysa bij op en dan kom jij om de hoek zeilen met dat ze niet
moeten zeiken?

Dees heb ik het maar helemaal niet over, dat raakt hier volgens mij iedereen heel diep en ze
blijft nog verwonderlijk vrolijk doorposten zo af en toe en GELUKKIG heeft ze soms hier nog
wel eens lol ook, maar de laatste posts van Dees waren best treurig en ik denk dat je een heleboel
mensen onnodig kwetst en beledigd.

Je wordt nu van alle kanten om je oren geslagen, maar dat had je kunnen verwachten en misschien
zat je daar ook wel op te wachten dat weet ik niet, maar je kan ook TE ver gaan Teun.

Echt waar, denk even goed na, ik wil eigenlijk ook niet eens een reactie op deze post, want het
gaat me veel te ver allemaal en ik ben niet van plan om als een idioot ruzie te gaan lopen maken
op internet, dat ga ik dus NIET doen.

Ik ga nu maar een heeeeel goed ontbijtje maken voor die Griek anders krijg ik op mijn kloten dat
ik me er toch weer mee bemoeid heb dat was niet mijn bedoeling, maar ik moet dit even kwijt.
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_86891948
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik volg ze ook hoor Annie, Gewoon jan Smit en de Zomer voorbij *O*
Ha, ja heb t ook gezien, maar lig ook niet wakker als ik t mis hoor.... :D
Coen werd nog lelijk aangevaren door Jan Dulles :N ....levensgevaarlijk zon waterscooter..... :Y
  maandag 27 september 2010 @ 10:24:09 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86891957
Het was exact een jaar geleden ...
Laat iedereen lekker op zijn eigen manier met de dingen omgaan.

En! Leuk dat je er weer bent, FANN!
pi_86892012
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ow -O-

Ik heb afgelopen zomer nog bij De Ouwe Helling gegeten :9
Oke, ik zou persoonlijk een volgend keertje De Pompadour of Theo v/d Hogen proberen. :A;hoewel De Ouwe Helling ook goed bekend staat hoor.... ;)
pi_86892043
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:23 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ha, ja heb t ook gezien, maar lig ook niet wakker als ik t mis hoor.... :D
Coen werd nog lelijk aangevaren door Jan Dulles :N ....levensgevaarlijk zon waterscooter..... :Y
die moet ik nog zien van gisterenavond, ik kijk bij uitzendinggemist altijd.
  maandag 27 september 2010 @ 10:34:09 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86892213
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
Goed we gaan weer richting babytalk, Leandra kom d'r ook maar in en neem de dames van de zwangerschapsgymnastiek gerust ook mee :')
Wanneer heb je mij voor het laatst op dat tijdstip zien posten??
Dan lig ik al compleet aan gort in bed... en meestal ben ik dan in m'n eerste slaap van een paar uur (waren het er maar 4).
Hoewel ik gisteravond toevallig nog niet in bed lag maar onderweg was naar huis na een etentje met de familie, ter ere het 45-jarig huwelijk van mijn ouders...

Alwaar mijn vader zich overigens versprak en zomaar tijdens zijn speech naar de baby refereerde en daarbij de naam van de baby gebruikte, terwijl sommigen nog niet eens wisten of het een jongentje of meisje wordt, en één oom en tante tot gisteren zelfs niet wisten dat ik zwanger was :')

Oh, en ik ga niet naar zwangerschapsgymnastiek :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86892252
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef anufri het volgende:
Weet je wat het is Teun?
Ik ben het wel met Muis eens en ook met Caro, je mag had nooit Manu in deze ''discussie'' moeten
mengen. Waarom BQ het topic omhooggeschopt heeft weet ik niet, ik vind het zeker getuige van
slechte timing als er nog een RLS'er doodziek in het ziekenhuis ligt.

Ik en dan spreek ik voor mijzelf, maar ik weet ook andere mensen hier, kunnen dat topic van Manu
nog steeds niet met droge ogen doorlezen en je weet ik heb het er nooit over dus dit is geen
''drama-queen'' post. Dat topic zou eigenlijk ''ergens'' een vast plaatsje moeten krijgen, maar niet
steeds omhooggeschopt moeten worden.

Verder snap ik niet zo erg goed waar de vriend van Disana niet is gewaarschuwd om niet zomaar
adres en kamernummer van Disana op internet te zetten dan had dat hele ''bloemen-drama'' ook
niet nodig geweest. Net zoals ik het destijds zeer ongepast vond om zomaar in het wilde weg
op de hyves van de vriendin van Manu te gaan posten, waar ze die ineens vandaan haalden is mij
nog steeds een raadsel en ik vond het nogal schokkend, zacht uitgedrukt.

Dat er zomaar hele postings worden verwijderd is niet correct, ben ik met je eens, ook de mensen
die later bijlezen komen er dan niet meer uit en alles wordt groter gemaakt dan het is.

Ik heb dat zelf ook meegemaakt, diverse keren zelfs en da's niet fijn en als de rest van de reply's dat
wel blijven staan dan is dat helemaal niet fijn, geloof me ik weet het... en ik had heel wat onschuldiger
postjes dan jij er was niemand dood, niemand ziek.

Dat Pietje je postings heeft weggehaald is niet goed, maar ik kan het gevoel van Pietje in deze wel
een beetje volgen. Hij heeft je post later weer teruggezet heb ik begrepen en jullie zullen er verder
wel per PM uitgekomen zijn neem ik aan. Laat alsjeblieft Manu nu verder buiten deze discussie !
Dat, en alleen dat is de reden geweest waarom ik die post weggehaald heb. En ik vind 't nog steeds ziek dat we 't er op deze manier over hebben. Laat me maar een dramaqueen zijn. Ieder z'n grenzen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86892335
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wanneer heb je mij voor het laatst op dat tijdstip zien posten??
Dan lig ik al compleet aan gort in bed... en meestal ben ik dan in m'n eerste slaap van een paar uur (waren het er maar 4).
Hoewel ik gisteravond toevallig nog niet in bed lag maar onderweg was naar huis na een etentje met de familie, ter ere het 45-jarig huwelijk van mijn ouders...

Alwaar mijn vader zich overigens versprak en zomaar tijdens zijn speech naar de baby refereerde en daarbij de naam van de baby gebruikte, terwijl sommigen nog niet eens wisten of het een jongentje of meisje wordt, en één oom en tante tot gisteren zelfs niet wisten dat ik zwanger was :')

Oh, en ik ga niet naar zwangerschapsgymnastiek :N
ohh dus nu weet iedereen het in de familie wat het wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')