Een uurtje of 18, dus dat wordt nog een hele zit.quote:Op maandag 27 september 2010 09:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe lang moet je vliegen, Cc? En wat doe je om de tijd te doden?
In theorie zou het kunnen ...quote:
Lief Dagboek.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik hou een dagboek voor 'm bij.
Nee joh! Ik weet toch waar ik het voor doe? Is het begin van drie weken lol en ontspanning.quote:
Da's lief. Een soort poeziealbum. Ik ken nog wel een fijn gedichtje.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij kruidvat hebben ze van die homopatische tabletjes voor onder je tong, doet een kennis van mij als hij het vliegtuig neemt naar zijn vakantieadres, en slaapt er lekker opquote:Op maandag 27 september 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een uurtje of 18, dus dat wordt nog een hele zit.
iPad mee, dus ik heb boeken, magazines, films, spelletjes en een werkset bij me. Slaapmasker mee en ik ga ook eens kijken voor een slaapmiddeltje.
Verder gok ik op een persoonlijk entertainmentset in de hoofdsteun. Garuda is volgens mij goed, qua service aan boord.
En ik probeer de reis altijd als het eerste onderdeel van de vakantie te zien, dat lukt meestal best aardig.
Goed, eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten dus ik weet niet hoe of wat. Maar 18 uur lijkt me een fucking hell...quote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! Ik weet toch waar ik het voor doe? Is het begin van drie weken lol en ontspanning.![]()
Ik zie er iig niet tegenop, maar juist naar uit. Ook naar die lange vlucht.
* kopieert 'm naar dagboek.quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Da's lief. Een soort poeziealbum. Ik ken nog wel een fijn gedichtje.
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
En nu moet je opflikkeren want ik word nogal moe van jou.
[ http://members.home.nl/dianne2/Dolfijn-foto/0220035.jpg&t=1]afbeelding ]
Daarmee doel ik op Teun hè. Dat het duidelijk is.
10 9 8 7.....
Kan jij mij nu vertellen waarom die ene dude Snooki op d'r mikkie sloeg?quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Cc, ja ik ben bij met Jersey Shore. Past perfect in mijn zondagavond. Loop jij voor of loop je mee?
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een uurtje of 18, dus dat wordt nog een hele zit.
iPad mee, dus ik heb boeken, magazines, films, spelletjes en een werkset bij me. Slaapmasker mee en ik ga ook eens kijken voor een slaapmiddeltje.
Verder gok ik op een persoonlijk entertainmentset in de hoofdsteun. Garuda is volgens mij goed, qua service aan boord.
En ik probeer de reis altijd als het eerste onderdeel van de vakantie te zien, dat lukt meestal best aardig.
Ik loop mee! MTV-programma's vooruitkijken schiet vaak niet op.quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Cc, ja ik ben bij met Jersey Shore. Past perfect in mijn zondagavond. Loop jij voor of loop je mee?
Ja, hij dronk drankjes op die eigenlijk voor hun bedoeld waren. Snooki zegt dat en krijgt zo een beuk.quote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij mij nu vertellen waarom die ene dude Snooki op d'r mikkie sloeg?
10 Merapunten voor elk jankende kind dat ze via het toilet het vliegtuig uit weet te werken?quote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.![]()
Jij blijft zo heerlijk jezelf!quote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hij dronk drankjes op die eigenlijk voor hun bedoeld waren. Snooki zegt dat en krijgt zo een beuk.
Ooooh! Ooooh! Zo zielig want ze is echt!
quote:Op maandag 27 september 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik loop mee! MTV-programma's vooruitkijken schiet vaak niet op.
Hoop straks achteruit kijken wel. Want! HAD IK AL VERTELD DAT IK VOLGENDE WEEK OM DEZE TIJD ZO'N BEETJE INGECHECKT BEN OM NAAR INDONESIË TE VLIEGEN?
Ja?
Oh.
Net huisarts gebeld, een roesje op recept is in de maak.
Sorry, kan het ook niet helpenquote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij blijft zo heerlijk jezelf!
Laatste langere vlucht die ik had, had ik een hele rij voor mezelf alleen. Dat was lekker!
quote:Op maandag 27 september 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zag dat gifje en begreep het niet, wist niet waar het van was, dus ik dacht echt zo van: omfg die dude beukt zo die chicka wtf!!?!!!??!?![]()
![]()
![]()
![]()
En dat lillijke dwergje wat tussen ze in staat krijgt ook nog een schampje mee, DOUBLE KILL!quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bam, zo vlak op de grond.
Tot ze het negerhutje naast de jouwe hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit echt nare vluchten of vliegburen gehad.
Zul je zien dat dit de eerste keer wordt.
Oh well ... wat een feest dan om ze na 18 uur nooit meer te zien ... tot de terugvlucht.
Ohja, die gast die zichzelf "The Situation" noemtquote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Het lullige van die Snooki Punch was dat die drankjes door The Situation net voor die gozers waren gekocht, om een soort van ruzie te sussen. En toen kwam Snooks zich er tegenaan bemoeien.
Pampers newborn en pamper active fit, die hebben een grof mazen 'netje' zodat de vloeibare poep (als je bv geeft) makkelijker en beter opgenomen wordtquote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar moeten we Marrije ff voor wakker maken en het maar aan haar vragen, die zit nu genoeg in de strontluiers dat ze allang een warenonderzoek heeft gedaan welke nu toch ECHT de beste zijn.
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pampers newborn en pamper active fit, die hebben een grof mazen 'netje' zodat de vloeibare poep (als je bv geeft) makkelijker en beter opgenomen wordtBij baby dry blijft het er gewoon bovenop liggen, die absorbeert alleen urine
Gefeliciteerd!! Lekker voor jou! En haar natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:eindelijk, eindelijk, eindelijk, Kim haar studif. is binnen met terug werkende kracht van een heel jaar, heel verhaal bla bla bla maar ze kreeg dus geen fin. vader je kent dat wel etc. advocaat erop gezet na veel touwtrekkerij heb ze het eindelijk gewonnen, en scheeld mij weer elke maand alles betalen
![]()
en ze hadden haar ov chip ook geblokd, omdat ze niet kon bewijzen dat ze ergens in drenthe woonde hahaha echt dat stond op zelfde naam maar meishje heet net zoals kim ook van achteren.
nou eind goed al goed, ga haar maar ff niet vertellen wat ze op haar rekening gestort krijgt want het is me een aardig bedrag die ziet de uggs in alle kleuren dan al voor haar.
zo, dat bedrag is ook helemaal voor Kim?quote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:
, ga haar maar ff niet vertellen wat ze op haar rekening gestort krijgt want het is me een aardig bedrag die ziet de uggs in alle kleuren dan al voor haar.
Ik las emo muziekquote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat Mera er niet vrolijker van zit te worden dat ik Elmo muziek zit te draaien
denk dat Piet al wel een samenvatting heeft gemaaktquote:Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lullig voor hem dat zijn vakantie erop zit en dat hij wekenlang gejank terug moet gaan lezen
Dus dat.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee man, fucking Elmo. Die koning die gewoon alle liedjes mee gaat zitten bléren en ze stukken beter maaktquote:
ja duh, we wilde je vannacht eigenlijk uit bed halen voor de infoquote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pampers newborn en pamper active fit, die hebben een grof mazen 'netje' zodat de vloeibare poep (als je bv geeft) makkelijker en beter opgenomen wordtBij baby dry blijft het er gewoon bovenop liggen, die absorbeert alleen urine
ik wilde mn post al aanpassen maar jij hebt m al gequotequote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst bijlezen, dan postenAllang besproken.
Maar ik ben heel flexibel, dus als je nou even laat zien wat je anders wil hebben pas ik het ook aan, da's leuk voor de teruglezertsquote:Op maandag 27 september 2010 09:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wilde mn post al aanpassen maar jij hebt m al gequote
ja, maar ze mag maar een klein deel er af halen elke maand, want ze werkt bij en ze had het over een rijbewijs halen, maar kan vanavond wel weer wat anders worden hoor, ze wil een nieuw bed, ze wil nieuwe ugss ze wil ze wil, ach marrije, die zit vol met plannen met wat ze met dat geld allemaal gaat doen.quote:Op maandag 27 september 2010 09:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo, dat bedrag is ook helemaal voor Kim?
oh dat heb ik allang gedaan, maar ja pubers he, ze kan er toch niet bij bij dat geld dus scheelt haha moet ze eerst langs mij, maar probeer haar te bellen maar ze neemt niet op, helaas pindakaasquote:Op maandag 27 september 2010 09:48 schreef Ian_Nick het volgende:
@Haks, maak haar even wijs dat ze veel meer heeft aan een rijbewijs dan aan een setje lelijke sloffen.
donequote:Op maandag 27 september 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik ben heel flexibel, dus als je nou even laat zien wat je anders wil hebben pas ik het ook aan, da's leuk voor de teruglezerts
als ze daar niet aan mag komen kun jij dus beslissen dat ze daar haar rijbewijs van moet halen. Bijvoorbeeld. Maar toch fijn dat het nu rond is.quote:Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar ze mag maar een klein deel er af halen elke maand, want ze werkt bij en ze had het over een rijbewijs halen, maar kan vanavond wel weer wat anders worden hoor, ze wil een nieuw bed, ze wil nieuwe ugss ze wil ze wil, ach marrije, die zit vol met plannen met wat ze met dat geld allemaal gaat doen.
als ze haar salaris van de kassa heeft, standaard he, ja maar mam ik heb geen broeken meer, wat koop ik nou, zeg eens eerlijk ik koop toch niks en die broek en die ugss heb ik toch ECHT nodig he, geloof dat ze elke week wel makre - up koopt etc.
maar we hadden afgesproken, je salaris van de deka, al steek je het in de fik moet je zelf weten daar bemoei ik me niet mee, maar je studiefin. laat je voor het grootste gedeelte staan.
ja ik beslis er maar over, lijkt me ook het beste en een rijbewijs halen vind ik goed idee, al hou ik me hart vast als dat ooit een auto moet gaan leren besturen.quote:Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze daar niet aan mag komen kun jij dus beslissen dat ze daar haar rijbewijs van moet halen. Bijvoorbeeld. Maar toch fijn dat het nu rond is.
Yup.quote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
denk dat Piet al wel een samenvatting heeft gemaakt
[..]
Dus dat.
quote:Op maandag 27 september 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Spontane snipperdag.
Omdat het kan, omdat die eikels in Italië weer eens ruiterlijk te laat zijn met briefen. Morgen is er weer een werkdag. En overmorgen, en overovermogen, en zo tot en met zondagmiddag. Als het moet, alleen als het moet.
Koffie! Kazaar!
Ik mag hopen dat dat figuurlijk is. Roddels?quote:Op maandag 27 september 2010 10:10 schreef Anniebab het volgende:
Hoi ,donkere wolken boven palingcity...![]()
Is de lucht hier weer n beetje opgeklaard??
RIP aan je smaakpapillen.quote:
Ha, nee gewoon n lokaal weerberichtje van mij....quote:Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat figuurlijk is. Roddels?![]()
Senseo![]()
ik volg ze ook hoor Annie, Gewoon jan Smit en de Zomer voorbijquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha, nee gewoon n lokaal weerberichtje van mij....![]()
Oja voor de liefhebbers (geen denk ik) Simon Keizer is zaterdag oom geworden...van neefje Finn.
Misschien kiest Jan Smit voor Huckleberry als t een zoon wordt.....
Des te meer zal ik van mijn espresso genieten vanavond. Voorheen hadden we hier op kantoor automatenkoffie, dat was helemaal niet te drinken, daar liepen regelmatig de rillingen van over mijn rug. Ik krijg de woorden bijna niet mijn strot uit, maar senseo is dan toch beter.quote:Op maandag 27 september 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
RIP aan je smaakpapillen.
Heb je Kazaar al in bestelling?
Owquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha, nee gewoon n lokaal weerberichtje van mij....![]()
Oja voor de liefhebbers (geen denk ik) Simon Keizer is zaterdag oom geworden...van neefje Finn.
Misschien kiest Jan Smit voor Huckleberry als t een zoon wordt.....
Weet je wat het is Teun?quote:Op maandag 27 september 2010 08:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben een drammer, dat is correct. Verder compleet oneens met de rest. Het aanhalen van Manu heeft niets van doen met Manu zelf, dat was een prima user. Het is enkel aangehaald om het hypocriet gedrag duidelijk te maken.. Ik kan er dan ook niets zieks aan vinden. Al helemaal niet omdat BQ zo ongeveer op hetzelfde moment eerst zijn IM topic omhoog zit te schoppen en in een ander topic lollig denkt te moeten zijn over een andere doodzieke mevrouw, gevolgd door Noek en Cc en nog een paar. Ik kan er niets ander van maken dat als je dat doet, je compleet verknipt bent.![]()
Ik kan mij tevens nog herinneren dat iemand anders hier vorig jaar een vriendin aanhaalde (ook geen user hier) die kanker had. De "ach en wee's" vlogen destijds door he ttopic heen (zoals wel vaker hier). Daar vraag ik niet om, maar wat er nu gedaan werd vroeg ik ook niet om en vind ik meer dan triest.
Het enige doel van sommigen hier is dan ook mij onderuit proberen te halen, ongeacht het onderwerp. Nah, doe vooral je best, ik ga d'r niet kapot aan maar zal er gewoon op blijven reageren, mits moderators dat toelaten
Ha, ja heb t ook gezien, maar lig ook niet wakker als ik t mis hoor....quote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik volg ze ook hoor Annie, Gewoon jan Smit en de Zomer voorbij
Oke, ik zou persoonlijk een volgend keertje De Pompadour of Theo v/d Hogen proberen. :A;hoewel De Ouwe Helling ook goed bekend staat hoor....quote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb afgelopen zomer nog bij De Ouwe Helling gegeten
die moet ik nog zien van gisterenavond, ik kijk bij uitzendinggemist altijd.quote:Op maandag 27 september 2010 10:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha, ja heb t ook gezien, maar lig ook niet wakker als ik t mis hoor....![]()
Coen werd nog lelijk aangevaren door Jan Dulles....levensgevaarlijk zon waterscooter.....
Wanneer heb je mij voor het laatst op dat tijdstip zien posten??quote:Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
Goed we gaan weer richting babytalk, Leandra kom d'r ook maar in en neem de dames van de zwangerschapsgymnastiek gerust ook mee
Dat, en alleen dat is de reden geweest waarom ik die post weggehaald heb. En ik vind 't nog steeds ziek dat we 't er op deze manier over hebben. Laat me maar een dramaqueen zijn. Ieder z'n grenzen.quote:Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef anufri het volgende:
Weet je wat het is Teun?
Ik ben het wel met Muis eens en ook met Caro, je mag had nooit Manu in deze ''discussie'' moeten
mengen. Waarom BQ het topic omhooggeschopt heeft weet ik niet, ik vind het zeker getuige van
slechte timing als er nog een RLS'er doodziek in het ziekenhuis ligt.
Ik en dan spreek ik voor mijzelf, maar ik weet ook andere mensen hier, kunnen dat topic van Manu
nog steeds niet met droge ogen doorlezen en je weet ik heb het er nooit over dus dit is geen
''drama-queen'' post. Dat topic zou eigenlijk ''ergens'' een vast plaatsje moeten krijgen, maar niet
steeds omhooggeschopt moeten worden.
Verder snap ik niet zo erg goed waar de vriend van Disana niet is gewaarschuwd om niet zomaar
adres en kamernummer van Disana op internet te zetten dan had dat hele ''bloemen-drama'' ook
niet nodig geweest. Net zoals ik het destijds zeer ongepast vond om zomaar in het wilde weg
op de hyves van de vriendin van Manu te gaan posten, waar ze die ineens vandaan haalden is mij
nog steeds een raadsel en ik vond het nogal schokkend, zacht uitgedrukt.
Dat er zomaar hele postings worden verwijderd is niet correct, ben ik met je eens, ook de mensen
die later bijlezen komen er dan niet meer uit en alles wordt groter gemaakt dan het is.
Ik heb dat zelf ook meegemaakt, diverse keren zelfs en da's niet fijn en als de rest van de reply's dat
wel blijven staan dan is dat helemaal niet fijn, geloof me ik weet het... en ik had heel wat onschuldiger
postjes dan jij er was niemand dood, niemand ziek.
Dat Pietje je postings heeft weggehaald is niet goed, maar ik kan het gevoel van Pietje in deze wel
een beetje volgen. Hij heeft je post later weer teruggezet heb ik begrepen en jullie zullen er verder
wel per PM uitgekomen zijn neem ik aan. Laat alsjeblieft Manu nu verder buiten deze discussie !
ohh dus nu weet iedereen het in de familie wat het wordtquote:Op maandag 27 september 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer heb je mij voor het laatst op dat tijdstip zien posten??
Dan lig ik al compleet aan gort in bed... en meestal ben ik dan in m'n eerste slaap van een paar uur (waren het er maar 4).
Hoewel ik gisteravond toevallig nog niet in bed lag maar onderweg was naar huis na een etentje met de familie, ter ere het 45-jarig huwelijk van mijn ouders...
Alwaar mijn vader zich overigens versprak en zomaar tijdens zijn speech naar de baby refereerde en daarbij de naam van de baby gebruikte, terwijl sommigen nog niet eens wisten of het een jongentje of meisje wordt, en één oom en tante tot gisteren zelfs niet wisten dat ik zwanger was![]()
Oh, en ik ga niet naar zwangerschapsgymnastiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |