Een uurtje of 18, dus dat wordt nog een hele zit.quote:Op maandag 27 september 2010 09:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe lang moet je vliegen, Cc? En wat doe je om de tijd te doden?
In theorie zou het kunnen ...quote:
Lief Dagboek.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik hou een dagboek voor 'm bij.
Nee joh! Ik weet toch waar ik het voor doe? Is het begin van drie weken lol en ontspanning.quote:
Da's lief. Een soort poeziealbum. Ik ken nog wel een fijn gedichtje.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik hou een dagboek voor 'm bij.
Bij kruidvat hebben ze van die homopatische tabletjes voor onder je tong, doet een kennis van mij als hij het vliegtuig neemt naar zijn vakantieadres, en slaapt er lekker opquote:Op maandag 27 september 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een uurtje of 18, dus dat wordt nog een hele zit.
iPad mee, dus ik heb boeken, magazines, films, spelletjes en een werkset bij me. Slaapmasker mee en ik ga ook eens kijken voor een slaapmiddeltje.
Verder gok ik op een persoonlijk entertainmentset in de hoofdsteun. Garuda is volgens mij goed, qua service aan boord.
En ik probeer de reis altijd als het eerste onderdeel van de vakantie te zien, dat lukt meestal best aardig.
Goed, eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten dus ik weet niet hoe of wat. Maar 18 uur lijkt me een fucking hell...quote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! Ik weet toch waar ik het voor doe? Is het begin van drie weken lol en ontspanning.![]()
Ik zie er iig niet tegenop, maar juist naar uit. Ook naar die lange vlucht.
* kopieert 'm naar dagboek.quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Da's lief. Een soort poeziealbum. Ik ken nog wel een fijn gedichtje.
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
En nu moet je opflikkeren want ik word nogal moe van jou.
[ http://members.home.nl/dianne2/Dolfijn-foto/0220035.jpg&t=1]afbeelding ]
Daarmee doel ik op Teun hè. Dat het duidelijk is.
10 9 8 7.....
Kan jij mij nu vertellen waarom die ene dude Snooki op d'r mikkie sloeg?quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Cc, ja ik ben bij met Jersey Shore. Past perfect in mijn zondagavond. Loop jij voor of loop je mee?
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een uurtje of 18, dus dat wordt nog een hele zit.
iPad mee, dus ik heb boeken, magazines, films, spelletjes en een werkset bij me. Slaapmasker mee en ik ga ook eens kijken voor een slaapmiddeltje.
Verder gok ik op een persoonlijk entertainmentset in de hoofdsteun. Garuda is volgens mij goed, qua service aan boord.
En ik probeer de reis altijd als het eerste onderdeel van de vakantie te zien, dat lukt meestal best aardig.
Ik loop mee! MTV-programma's vooruitkijken schiet vaak niet op.quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Cc, ja ik ben bij met Jersey Shore. Past perfect in mijn zondagavond. Loop jij voor of loop je mee?
Ja, hij dronk drankjes op die eigenlijk voor hun bedoeld waren. Snooki zegt dat en krijgt zo een beuk.quote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij mij nu vertellen waarom die ene dude Snooki op d'r mikkie sloeg?
10 Merapunten voor elk jankende kind dat ze via het toilet het vliegtuig uit weet te werken?quote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.![]()
Jij blijft zo heerlijk jezelf!quote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hij dronk drankjes op die eigenlijk voor hun bedoeld waren. Snooki zegt dat en krijgt zo een beuk.
Ooooh! Ooooh! Zo zielig want ze is echt!
quote:Op maandag 27 september 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik loop mee! MTV-programma's vooruitkijken schiet vaak niet op.
Hoop straks achteruit kijken wel. Want! HAD IK AL VERTELD DAT IK VOLGENDE WEEK OM DEZE TIJD ZO'N BEETJE INGECHECKT BEN OM NAAR INDONESIË TE VLIEGEN?
Ja?
Oh.
Net huisarts gebeld, een roesje op recept is in de maak.
Sorry, kan het ook niet helpenquote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij blijft zo heerlijk jezelf!
Laatste langere vlucht die ik had, had ik een hele rij voor mezelf alleen. Dat was lekker!
quote:Op maandag 27 september 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zag dat gifje en begreep het niet, wist niet waar het van was, dus ik dacht echt zo van: omfg die dude beukt zo die chicka wtf!!?!!!??!?![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |