Duhhhhquote:Op maandag 27 september 2010 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan het niet lezen het staat voor mij op de kop!
Haha, das al de tweede keer dat ik dat nummer voorbij zie komen!quote:Op maandag 27 september 2010 00:25 schreef Toverheks het volgende:
ik ga slapen jongens, had ff een pilletje in genomen maar zit hier hihihi te wezen ik wens jullie nog veel plezier hier, allemaal gezond weer op en ik ga maar eens dromen over een lekkere vent in een Born Bjorg onderbroek waar je alles zo strak bij ziet zitten
![]()
gooi er voor jullie nog ff een leuk gezellig nummertje in, tevens een tip voor |Laysa en D-K die moeten het maar uit hun hoofd leren voor al die nichtjes, en graag de gebaren erbij leren ook.
floep doe je met een gebaar van handen opzij![]()
![]()
Heb je al twee keer gekliktquote:Op maandag 27 september 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, das al de tweede keer dat ik dat nummer voorbij zie komen!
Spring voor de trein nummerquote:Op maandag 27 september 2010 00:37 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit een heerlijk ietwat melancholisch nummer voor het slapen gaan![]()
Bekend zijn geeft ze nog niet het recht kutnummers te maken en een cult tintje aan te geven!quote:Op maandag 27 september 2010 00:37 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit een heerlijk ietwat melancholisch nummer voor het slapen gaan![]()
Het is Zoepquote:Op maandag 27 september 2010 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van Griekse soep
Och gut, nog een expert ........ op het gebied van ietsquote:Op maandag 27 september 2010 00:50 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Bekend zijn geeft ze nog niet het recht kutnummers te maken en een cult tintje aan te geven!
59 seconde, dat kán beter!quote:Op maandag 27 september 2010 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Och gut, nog een expert ........ op het gebied van iets
quote:Op maandag 27 september 2010 00:58 schreef Jian het volgende:
Deze heb ik van de week al een keer geplaatst, maar omdat ik m zo mooi vind
Willy![]()
en als jullie dit niks vinden rotten jullie maar lekker zonder slaapliedje naar je nest
en inderdaad, óf je heb zelf geen smaak, óf je hebt je aan laten lullen dat ook dit cult is.. ik rot dan wel zónder slaapliedje me nest in!quote:Op maandag 27 september 2010 00:58 schreef Jian het volgende:
Deze heb ik van de week al een keer geplaatst, maar omdat ik m zo mooi vind
Willy![]()
en als jullie dit niks vinden rotten jullie maar lekker zonder slaapliedje naar je nest
Hij denk dat je misschien deze bedoeld ?quote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag eens aan die griek hoe die witte griekse soep heet die smaakt naar een soort runderbouillon!
Ik ben een drammer, dat is correct. Verder compleet oneens met de rest. Het aanhalen van Manu heeft niets van doen met Manu zelf, dat was een prima user. Het is enkel aangehaald om het hypocriet gedrag duidelijk te maken.. Ik kan er dan ook niets zieks aan vinden. Al helemaal niet omdat BQ zo ongeveer op hetzelfde moment eerst zijn IM topic omhoog zit te schoppen en in een ander topic lollig denkt te moeten zijn over een andere doodzieke mevrouw, gevolgd door Noek en Cc en nog een paar. Ik kan er niets ander van maken dat als je dat doet, je compleet verknipt bent.quote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
BullshitTeun is een drammer de laatste paar weken. Die gooit wat in de sc (beledigingen, kwetsende dingen en aannames) Een paar dagen later is het een testje ofzo op groepsgedrag Ja daaaagggggg !!!!!
Denk dat ie zelf wel donders goed in de gaten had dat ie vet fout zat en het nu over een barmhartige kant probeert te gooien met zijn nieuwe vriendin waar geen reet van klopt. Maar hij is wel zo goed van hart dat hij haar helpt En nog even meldt dat ie op de éérste hulp zat vannacht. Dat weer wel![]()
En dat over Manu was ook redelijk ziek. Ik ben zelf niet echt gediend van het feit dat het topic ophoog geschopt word, maar dat is mijn mening. Caro verwoordde dat prima in mijn ogen Lezen Ian !!!
En morgen gaat het regenen
Lieve Pietje,quote:
Ja, en hij is nog niet doorgelopen. Dus ik doe nog ff chaggie.quote:Op maandag 27 september 2010 08:53 schreef Ian_Nick het volgende:
ps. ben jij ook van mening dat de dag pas echt begónnen is als er koffie in je mikkie zit?
Ben jij er zo één? Tering, ik heb meteen na de eerste slok dat ik even een dubieus geluidje maak (waar Mera me zojuist voor heeft uitgelachen) en daarna ben ik meteen aanwezig, zeg maar.quote:Op maandag 27 september 2010 08:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en hij is nog niet doorgelopen. Dus ik doe nog ff chaggie.
quote:Op maandag 27 september 2010 08:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en hij is nog niet doorgelopen. Dus ik doe nog ff chaggie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |