Ik loop mee! MTV-programma's vooruitkijken schiet vaak niet op.quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Cc, ja ik ben bij met Jersey Shore. Past perfect in mijn zondagavond. Loop jij voor of loop je mee?
Ja, hij dronk drankjes op die eigenlijk voor hun bedoeld waren. Snooki zegt dat en krijgt zo een beuk.quote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij mij nu vertellen waarom die ene dude Snooki op d'r mikkie sloeg?
10 Merapunten voor elk jankende kind dat ze via het toilet het vliegtuig uit weet te werken?quote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.![]()
Jij blijft zo heerlijk jezelf!quote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh dat klinkt wel als 'te doen'. Nu maar hopen dat je rustige en schone mensen van een normaal postuur naast je hebt.![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hij dronk drankjes op die eigenlijk voor hun bedoeld waren. Snooki zegt dat en krijgt zo een beuk.
Ooooh! Ooooh! Zo zielig want ze is echt!
quote:Op maandag 27 september 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik loop mee! MTV-programma's vooruitkijken schiet vaak niet op.
Hoop straks achteruit kijken wel. Want! HAD IK AL VERTELD DAT IK VOLGENDE WEEK OM DEZE TIJD ZO'N BEETJE INGECHECKT BEN OM NAAR INDONESIË TE VLIEGEN?
Ja?
Oh.
Net huisarts gebeld, een roesje op recept is in de maak.
Sorry, kan het ook niet helpenquote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij blijft zo heerlijk jezelf!
Laatste langere vlucht die ik had, had ik een hele rij voor mezelf alleen. Dat was lekker!
quote:Op maandag 27 september 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zag dat gifje en begreep het niet, wist niet waar het van was, dus ik dacht echt zo van: omfg die dude beukt zo die chicka wtf!!?!!!??!?![]()
![]()
![]()
![]()
En dat lillijke dwergje wat tussen ze in staat krijgt ook nog een schampje mee, DOUBLE KILL!quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bam, zo vlak op de grond.
Tot ze het negerhutje naast de jouwe hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit echt nare vluchten of vliegburen gehad.
Zul je zien dat dit de eerste keer wordt.
Oh well ... wat een feest dan om ze na 18 uur nooit meer te zien ... tot de terugvlucht.
Ohja, die gast die zichzelf "The Situation" noemtquote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Het lullige van die Snooki Punch was dat die drankjes door The Situation net voor die gozers waren gekocht, om een soort van ruzie te sussen. En toen kwam Snooks zich er tegenaan bemoeien.
Pampers newborn en pamper active fit, die hebben een grof mazen 'netje' zodat de vloeibare poep (als je bv geeft) makkelijker en beter opgenomen wordtquote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar moeten we Marrije ff voor wakker maken en het maar aan haar vragen, die zit nu genoeg in de strontluiers dat ze allang een warenonderzoek heeft gedaan welke nu toch ECHT de beste zijn.
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pampers newborn en pamper active fit, die hebben een grof mazen 'netje' zodat de vloeibare poep (als je bv geeft) makkelijker en beter opgenomen wordtBij baby dry blijft het er gewoon bovenop liggen, die absorbeert alleen urine
Gefeliciteerd!! Lekker voor jou! En haar natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:eindelijk, eindelijk, eindelijk, Kim haar studif. is binnen met terug werkende kracht van een heel jaar, heel verhaal bla bla bla maar ze kreeg dus geen fin. vader je kent dat wel etc. advocaat erop gezet na veel touwtrekkerij heb ze het eindelijk gewonnen, en scheeld mij weer elke maand alles betalen
![]()
en ze hadden haar ov chip ook geblokd, omdat ze niet kon bewijzen dat ze ergens in drenthe woonde hahaha echt dat stond op zelfde naam maar meishje heet net zoals kim ook van achteren.
nou eind goed al goed, ga haar maar ff niet vertellen wat ze op haar rekening gestort krijgt want het is me een aardig bedrag die ziet de uggs in alle kleuren dan al voor haar.
zo, dat bedrag is ook helemaal voor Kim?quote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:
, ga haar maar ff niet vertellen wat ze op haar rekening gestort krijgt want het is me een aardig bedrag die ziet de uggs in alle kleuren dan al voor haar.
Ik las emo muziekquote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat Mera er niet vrolijker van zit te worden dat ik Elmo muziek zit te draaien
denk dat Piet al wel een samenvatting heeft gemaaktquote:Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lullig voor hem dat zijn vakantie erop zit en dat hij wekenlang gejank terug moet gaan lezen
Dus dat.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik hou een dagboek voor 'm bij.
Nee man, fucking Elmo. Die koning die gewoon alle liedjes mee gaat zitten bléren en ze stukken beter maaktquote:
ja duh, we wilde je vannacht eigenlijk uit bed halen voor de infoquote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pampers newborn en pamper active fit, die hebben een grof mazen 'netje' zodat de vloeibare poep (als je bv geeft) makkelijker en beter opgenomen wordtBij baby dry blijft het er gewoon bovenop liggen, die absorbeert alleen urine
ik wilde mn post al aanpassen maar jij hebt m al gequotequote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst bijlezen, dan postenAllang besproken.
Maar ik ben heel flexibel, dus als je nou even laat zien wat je anders wil hebben pas ik het ook aan, da's leuk voor de teruglezertsquote:Op maandag 27 september 2010 09:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wilde mn post al aanpassen maar jij hebt m al gequote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |