Dat gaat niet op voor mij, ik heb een tering hekel aan vliegen. Dus het zou een enkele reis worden. Ik heb nu een ouderdoms potje ook wel lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Snap ik, je zou een leuk optrekje in Thailand moeten kunnen kopen en dan toch nog een huis hier aanhouden, zodat je niet in 1 x alle banden hoeft door te snijden. Dan kan je zeg maar langzaam aan het idee wennen, gewoon steeds langer op vakantie gaan zeg maar
Van wie danquote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef anufri het volgende:
gOD... ik ben benieuwd hoeveel stokslagen me dit op gaat leveren
En je zoon draagt ze en maakt je elke keer weer gekquote:Op maandag 27 september 2010 00:06 schreef Toverheks het volgende:
verlieft geweest op Bjorn Borg, maar helaas die ging ook al mijn deurtje voorbij, groot sportman, alles vergokt en opgezopen en de verkeerde vrouwen toen getrouw, geld op, woonde geloof ik bij een vage vriend, aan de drank en drugs geraakt, bedenkt een dom simpel plan iets over onderbroeken en zoveel jaar later is meneer weer multi multi miljonair
grappiequote:
Doeiquote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef anufri het volgende:
[..]
grappie![]()
ik gaat nog een ploatje posten bij muziek
helemaal voor mij alleen en dan gaat ik die Griek wakker blaffen want ik wil verder kijken
naar Mad Men, kijk maar in mijn posthistorie waar ik ben gebleven![]()
Doei allemaal
denk eerder een paar steent jes hier en daar, stokslagen zo zo uit de modequote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef anufri het volgende:
gOD... ik ben benieuwd hoeveel stokslagen me dit op gaat leveren
quote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef anufri het volgende:
[..]
grappie![]()
helemaal voor mij alleen en dan gaat ik die Griek wakker blaffen want ik wil verder kijken
Doei allemaal
quote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef anufri het volgende:
[..]
grappie![]()
Doei allemaal
quote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gezellig koekjes aan het eten met de dames Jian?
Job Cohen is soms ook daar aan de thee?
ja, want witte borgs moeten bij witte borg en mogen niet bij rode borgs dan worden ze rozequote:Op maandag 27 september 2010 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En je zoon draagt ze en maakt je elke keer weer gek
Cool ik moet nog aflevering 9 van serie vier kijken. Maar dat gaat vandaag niet meer lukken.quote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef anufri het volgende:
[..]
grappie![]()
Doei allemaal
Ik zeg altijd maar zo: je kroonjuwelen bewaar je niet in een jutezak!quote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, want witte borgs moeten bij witte borg en mogen niet bij rode borgs dan worden ze rozeen dat gebeurde dus hele tijd geleden, denk ik wordt met mijn vuilniszakken op straat gezet zonder eten en drinken mee en met de mededeling dag tot nooit meer ziens,
denk dan ga ik gewoon naar de onderbroekenwinkel, kosten ze daar 17 euro per stuk, nou in geen 17 jaar he dus heb gezegt dat er een nieuwe borg tussen zat in zijn mandje en nee hij heeft hem nog niet aangehad
quote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, want witte borgs moeten bij witte borg en mogen niet bij rode borgs dan worden ze rozeen dat gebeurde dus hele tijd geleden, denk ik wordt met mijn vuilniszakken op straat gezet zonder eten en drinken mee en met de mededeling dag tot nooit meer ziens,
denk dan ga ik gewoon naar de onderbroekenwinkel, kosten ze daar 17 euro per stuk, nou in geen 17 jaar he dus heb gezegt dat er een nieuwe borg tussen zat in zijn mandje en nee hij heeft hem nog niet aangehad
Jij ook aan de björg dingenquote:Op maandag 27 september 2010 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: je kroonjuwelen bewaar je niet in een jutezak!
quote:
Ik ben gek op thee met koekjesquote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gezellig koekjes aan het eten met de dames Jian?
Job Cohen is soms ook daar aan de thee?
Gna ..quote:Op maandag 27 september 2010 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja doei...weet je wat dat kost??? 17 euro
Staat er dan ook groot ACTION op boven je broekquote:Op maandag 27 september 2010 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Puur bladgoud die juwelen van me. Past prima in zo'n box onderboksen van de action!
Kan het niet lezen het staat voor mij op de kop!quote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat er dan ook groot ACTION op boven je broek
"ACTION, voor de kleine beurs" op de band en dan met een pijl naar beneden waar je zakie zitquote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat er dan ook groot ACTION op boven je broek
Duhhhhquote:Op maandag 27 september 2010 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan het niet lezen het staat voor mij op de kop!
Haha, das al de tweede keer dat ik dat nummer voorbij zie komen!quote:Op maandag 27 september 2010 00:25 schreef Toverheks het volgende:
ik ga slapen jongens, had ff een pilletje in genomen maar zit hier hihihi te wezen ik wens jullie nog veel plezier hier, allemaal gezond weer op en ik ga maar eens dromen over een lekkere vent in een Born Bjorg onderbroek waar je alles zo strak bij ziet zitten
![]()
gooi er voor jullie nog ff een leuk gezellig nummertje in, tevens een tip voor |Laysa en D-K die moeten het maar uit hun hoofd leren voor al die nichtjes, en graag de gebaren erbij leren ook.
floep doe je met een gebaar van handen opzij![]()
![]()
Heb je al twee keer gekliktquote:Op maandag 27 september 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, das al de tweede keer dat ik dat nummer voorbij zie komen!
Spring voor de trein nummerquote:Op maandag 27 september 2010 00:37 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit een heerlijk ietwat melancholisch nummer voor het slapen gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |