quote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die is eng vertelde KIm, was ze gisteravond heen geweest, je gaat gillen
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat op mijn verlanglijstje (download)
apenstaartje FANN hierquote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kan ik ook niet zien, maar iemand met zo'n nieuw account en die dan al kan vertellen hoe het eerst was...
quote:Op zondag 26 september 2010 23:04 schreef anufri het volgende:
[..]
apenstaartje FANN hier
Ik ben dit dus niet heh....
laten we dat even duidelijk zijn, als ik hier een post neerzet is dat met dit (of deze?)
account...
IK GAAT GEEN KLOON AANMAKEN !!!
nee en mijn griekjes ook niet![]()
Ik ga zoooooooooooooooo op mijn kloten krijgen dat ik weer hier gepost heb onder dit account
maar dat zien we dan wel weer
Ja en ? wat mot je dan !!!!quote:Op zondag 26 september 2010 23:04 schreef anufri het volgende:
[..]
apenstaartje FANN hier
laten we dat even duidelijk zijn, als ik hier een post neerzet is dat met dit (of deze?)
account...
Ik ga zoooooooooooooooo op mijn kloten krijgen dat ik weer hier gepost heb onder dit account
nee wil ik nietquote:Op zondag 26 september 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Maak eens een nwe FANN aan...das toch veel leuker
Fann 2.0
quote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef anufri het volgende:
[..]
nee wil ik niet![]()
al dat gehommelus
geen zin in
Ligt eraan wanneer ie is, heb al in 't topic gepost.quote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
hee Piet ga jij naar die nijmegen meet?
Ik stuur je wel een bloemetje ANUFRIquote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef anufri het volgende:
[..]
nee wil ik niet![]()
al dat gehommelus
geen zin in
sssstttttttttquote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel...doe...je zit nu toch ook op fok...dommie
Okequote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer ie is, heb al in 't topic gepost.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een bloemetje ANUFRI
quote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
ik kon het ff niet laten, Noek poste gisteren een foto van huilend kind moest gelijk aan deze foto denken dus ik voor het eerst met de webcam aan de slag ( wat een gedoe) maar hij is redelijk gelukt.
[ afbeelding ]
kijk Laysa als je maar niet zo hard gaat brullen, ja ja toen kon Kim er al wat van hahaha
kom nou maar gewoon terug als FANN met die blonde lokkenquote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef anufri het volgende:
[..]
nee wil ik niet![]()
al dat gehommelus
geen zin in
Sjesus ben ik ff blij dat ik ze niet hebquote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
ik kon het ff niet laten, Noek poste gisteren een foto van huilend kind moest gelijk aan deze foto denken dus ik voor het eerst met de webcam aan de slag ( wat een gedoe) maar hij is redelijk gelukt.
[ afbeelding ]
kijk Laysa als je maar niet zo hard gaat brullen, ja ja toen kon Kim er al wat van hahaha
Werd ik genoemd? Eindelijk beroemd? of is dit weer een van je grappe?quote:
ze gaat me vermooren hahahaha als ze het ziet haha heb hem ook heel groot als je de pc opstartquote:
ik weet niet of ik moet lachen of huilen hieromquote:
Ik noemde je niet, ik weet dat je daar gelijk op reageertquote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Werd ik genoemd? Eindelijk beroemd? of is dit weer een van je grappe?
quote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef anufri het volgende:
[..]
ik weet niet of ik moet lachen of huilen hierom![]()
Hoe waar dat toch is...quote:Op zondag 26 september 2010 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik noemde je niet, ik weet dat je daar gelijk op reageert
ik schud ze effe losquote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom nou maar gewoon terug als FANN met die blonde lokken
Goed plan, daar blijf je volgens mij slank bijquote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze gaat me vermooren hahahaha als ze het ziet haha heb hem ook heel groot als je de pc opstart![]()
Wie de neuk ben jij nou weerquote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Werd ik genoemd? Eindelijk beroemd? of is dit weer een van je grappe?
nou heb er echt wel eens aan gedacht haar gewoon aan iemand te geven of bij albert heyn te laten staan, wat kon dat kind vroeger janken, echt om alles he heb wat foto`s dat ze weer ergens om staat te huilen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus ben ik ff blij dat ik ze niet heb
quote:Op zondag 26 september 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heb er echt wel eens aan gedacht haar gewoon aan iemand te geven of bij albert heyn te laten staan, wat kon dat kind vroeger janken, echt om alles he heb wat foto`s dat ze weer ergens om staat te huilen.
maar ja kleine meisjes worden groot, en nou huilt ze niet meer hoor, of het moet om een zielige film wezen dat ze met betraande ogen naar beneden komt.
Ik ben die nieuwschierige en wat speel jij voor rol?quote:
Nijmegenmeet? Wanneer?quote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer ie is, heb al in 't topic gepost.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:04 schreef anufri het volgende:
[..]
apenstaartje FANN hier
account...
nee meen het echt hoor, vroeger pppfftt wat een kutkind was het af en toequote:
Ik ben een ouwe mera punt, nooit gewild nooit (niet eens per ongeluk) gekregen. En geen spijt.quote:Op zondag 26 september 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heb er echt wel eens aan gedacht haar gewoon aan iemand te geven of bij albert heyn te laten staan, wat kon dat kind vroeger janken, echt om alles he heb wat foto`s dat ze weer ergens om staat te huilen.
maar ja kleine meisjes worden groot, en nou huilt ze niet meer hoor, of het moet om een zielige film wezen dat ze met betraande ogen naar beneden komt.
o nah... ik wilde het toch efffe duidelijk maken seg maarquote:Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je stond niet op mijn verdachtenlijstje hoor Fann.
Klikquote:Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
[??-10-10] Nijmegen meet Kipsaté en Bowlen!
dan moet je je even aanmeldenquote:Op zondag 26 september 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Klik
Ik kom, tenzij ik dan in Groningen ben.
oke, en vind het top dat er gewoon vrouwen er ronduit vooruit komen dat ze geen kinderen willen, en zeg wel eens, kinderen hebben is ook niet alles hoor, meer zorgen meer lasten klein of groot.quote:Op zondag 26 september 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe mera punt, nooit gewild nooit (niet eens per ongeluk) gekregen. En geen spijt.
Ik speel hier de rol van persoon die al die vage users niet meer uit elkaar kan houdenquote:Op zondag 26 september 2010 23:13 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik ben die nieuwschierige en wat speel jij voor rol?
Zo is dat Heksie, en je kan trots op ze zijn van wat ik gelezen heb !quote:Op zondag 26 september 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en vind het top dat er gewoon vrouwen er ronduit vooruit komen dat ze geen kinderen willen, en zeg wel eens, kinderen hebben is ook niet alles hoor, meer zorgen meer lasten klein of groot.
dat wil niet zeggen dat ik niet blij met ze ben want het is mijn leven alle3, maar het leven is ook mooi zonder kinderen.
Aha, dus in jou visie hebben "vage users" dus ook gelijk maar geen recht van spreken meer?quote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik speel hier de rol van persoon die al die vage users niet meer uit elkaar kan houden
quote:Op zondag 26 september 2010 23:20 schreef anufri het volgende:
[..]
Zo is dat Heksie, en je kan trots op ze zijn van wat ik gelezen heb !
Ik denk wel eens wat er van me geworden zou zijn als ik 10-15 jaar geleden met m'n toenmalige vriendin een kind had gekregen... Zal ik nooit weten dusquote:Op zondag 26 september 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben ik ook hoor, maar denk ook wel eens, wat zou er van me geworden zijn als ik ze niet had gehad, mooie opleiding, iets van de wereld zien, gewoon een beetje dagdromen
Sterker nog, in mijn visie dienen ze naar speciale kampen te worden gebracht alwaar zij er voor moeten zorgen dat door zware handarbeid mijn internet sneller is.quote:Op zondag 26 september 2010 23:20 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Aha, dus in jou visie hebben "vage users" dus ook gelijk maar geen recht van spreken meer?
Ik heb ook weleens van dat soort momenten maar dan andersquote:Op zondag 26 september 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk wel eens wat er van me geworden zou zijn als ik 10-15 jaar geleden met m'n toenmalige vriendin een kind had gekregen... Zal ik nooit weten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |