Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gemiddeld ergens tussen de 7 en 8 maar als het eens een keer minder is heb ik er ook geen last van
Hahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb normaal al genoeg aan 4 uur![]()
6 uur slaap is al uitslapen bij mij![]()
plus dat ik dan de hele dag pijn heb in me rug
dan mag iedereen het thuis vierenquote:
ik heb juist een heel goede matrasquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha
Oh. Van zo weinig slaap al? Heb je wel een goed matras?
lovelyquote:
GFquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
lovely![]()
en hoe was het met de trein ?
wel leuk gehad dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF![]()
Ja leuk, hij vond de bootjes in Enkhuizen maar niks
Kopje koffie gedaan in stationsrestaurantje daar en toen maar weer terug want TREI!! Nee mama TREI!! (hij sleurde me nog net niet mee, nu ff bijkomen en een broodje eten.
Maar hij is bek afDus die gaat straks lekker tukken
quote:
dan heb jij ook effe rustquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor Wel moe nu.. hij is zijn broodje heeeeeeeeeeeel langzaam aan het opeten.. maar gaat zo naar bed
Geniet zo maar lekker van je rustquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor Wel moe nu.. hij is zijn broodje heeeeeeeeeeeel langzaam aan het opeten.. maar gaat zo naar bed
Wat voor een koekjes?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:50 schreef Enfermera het volgende:
Mmmm, koffie verkeerd![]()
Met koekjes
Iemand ook wat?
![]()
![]()
kop koffie met melk en suiker gaarnequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:50 schreef Enfermera het volgende:
Mmmm, koffie verkeerd![]()
Met koekjes
Iemand ook wat?
![]()
![]()
Café noir weer van verkadequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geniet zo maar lekker van je rust
[..]
Wat voor een koekjes?
* Enfermera geeft Giertje een bakke met melk & suikerquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
kop koffie met melk en suiker gaarne
thanks lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Café noir weer van verkade![]()
[..]
* Enfermera geeft Giertje een bakke met melk & suiker![]()
Oeh lekker, mag ik er eentje?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Café noir weer van verkade![]()
[..]
* Enfermera geeft Giertje een bakke met melk & suiker![]()
Ywquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
thanks lekker
en het is weer discussie tijd :S
* Enfermera strooit wat koekjes in het rondquote:
Dank jequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera strooit wat koekjes in het rond![]()
![]()
ben weer eens in discussie met mijn exquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yw
Oh? Waar gaan we over discussieren dan?![]()
Oh god.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben weer eens in discussie met mijn ex
ze houd me aan mijn belofte
Uhhuhquote:
Ik lik er altijd als een bezetene aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
Uhhuh![]()
![]()
Ik moet me echt inhouden om niet het hele pak leeg te vreten
![]()
Hahaha jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lik er altijd als een bezetene aan
Tot mijn tong ruw en lam isquote:
Volgens mij doet bijna iedereen datquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij doet bijna iedereen dat
Uit context klinkt dit, uh, apart.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik ook, apart.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit context klinkt dit, uh, apart.
Ach, mij noemen ze raar, ik kan er mee leven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik ook, apart.
Dan krijg je dat
Hoezo, regent het daar nu?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Goed ideeee, Nienke, het zonnescherm uitdraaien
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:
Ach, mij noemen ze raar, ik kan er mee leven.
Ja. En het waaide ineens heel erg hard.quote:
Das minderquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. En het waaide ineens heel erg hard.
En nu ben ik nat
Ja.quote:
dat had ik net ook hierquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. En het waaide ineens heel erg hard.
En nu ben ik nat
Ik niet, gewoon opetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij doet bijna iedereen dat
als ik het zou zeggen helemaalquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit context klinkt dit, uh, apart.
Als ie van Logitech is gewoon .. Dan gewoon een klacht verzenden. Als ze dan om bewijs vragen stuur je die muis op en krijg je een nieuwe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Enfermera het volgende:
Godver, mn muis is kapot. Of hij klikt teveel, of juist te weinigGelukkig heb ik het padje op mn laptop nog
schijnt de zon bij jou nu ook weer volop?quote:
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Wel perfect weer voor koffie en koekjes en werk zoeken
iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schijnt de zon bij jou nu ook weer volop?
nee, echt ook helemaal nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
idd![]()
jij woont toch niet bij mij in de buurt
kan niet ik hou me altijd aan mijn beloftesquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god.
Moet je dat niet gewoon afkappen dan, als je dat niet wilt?
[..]
Uhhuh![]()
![]()
Ik moet me echt inhouden om niet het hele pak leeg te vreten
![]()
Zozo, een beetje naar kerels kijken tijdens het werkquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net trouwens gesolliciteerd bij een sportschool![]()
![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, een beetje naar kerels kijken tijdens het werk
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
maar je hebt iig wel het mooie weer wat ik hier ook hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, echt ook helemaal niet
iddquote:
als wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ja, hij is van logitech. Oh, beter! Ga ik dat ff doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als ie van Logitech is gewoon .. Dan gewoon een klacht verzenden. Als ze dan om bewijs vragen stuur je die muis op en krijg je een nieuwe.
Had ik ook, dure muis klikte 2x als je 1x klikte.. Muis opgestuurd en had binnen 2 dagen een nieuwere versie
Hier niks gemerktquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Fok lag eruit
Fijn, live materiaal kijken van Mumford & Sons, ik heb zo'n zin in morgen
hier nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Fok lag eruit
Fijn, live materiaal kijken van Mumford & Sons, ik heb zo'n zin in morgen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
Zozo, een beetje naar kerels kijken tijdens het werk
Ja, maar IKquote:
baliemedewerksterquote:
Ik ga weer voor je duimenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, maar IK![]()
[..]
baliemedewerkster
Oh, maar dat mag je doorlopend doen, ik heb altijd wel ergens een sollicitatie ergens lopenquote:
ik zal voor je duimenquote:
Oke, ik hoor vanzelf wanneer die er weer uit kanquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar dat mag je doorlopend doen, ik heb altijd wel ergens een sollicitatie ergens lopen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, ik hoor vanzelf wanneer die er weer uit kan
heb jij alweer wat gevonden trouwens?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef Trevland het volgende:
Oke, ik hoor vanzelf wanneer die er weer uit kan
Helaas nog steeds niksquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij alweer wat gevonden trouwens?
Dat gelukkig nog welquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schiet lekker op... Zolang je niks gevonden heb kan je wel bij je huidige werkgever blijven?
Pfft. Voor hoeveel vacaturemeldingen heb je je al aangemeld? En op hoeveel sites staat je CV? En hoe vaak per week zoek je zelf op internet?quote:
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dat dan werkloos thuiszitten
Ik kijk 3 keer per week op algemene vacature sites en wat ik dan via via hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Voor hoeveel vacaturemeldingen heb je je al aangemeld? En op hoeveel sites staat je CV? En hoe vaak per week zoek je zelf op internet?
Gewoon nieuwsgierig hoor
Solliciteer je een beetje in de richting waar je ervaring mee heb, of solliciteer je ook wel eens naar compleet andere dingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. En weer eentje. Dan maar 35 km rijden hoor.
Ik kijk gewoon naar wat er is en als iets me leuk lijkt dan reageer ik, ervaring of nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Solliciteer je een beetje in de richting waar je ervaring mee heb, of solliciteer je ook wel eens naar compleet andere dingen
Okee, schiet lekker op danquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
Ik kijk 3 keer per week op algemene vacature sites en wat ik dan via via hoor
Ik moet eigenlijk ook even nog een sollitatie in elkaar flansenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kijk gewoon naar wat er is en als iets me leuk lijkt dan reageer ik, ervaring of niet
Oeh, waarvoor dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet eigenlijk ook even nog een sollitatie in elkaar flansen
Voor op de maandag hebben ze bij All Over Piercings een allround medewerker nodigquote:
Programmeur toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk 3 keer per week op algemene vacature sites en wat ik dan via via hoor
Oh, dat klinkt wel tof, wat moet je dan allemaal doen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
Voor op de maandag hebben ze bij All Over Piercings een allround medewerker nodig
Toevallig waar ik altijd mijn piercings bestel
Vanavond maar ff voor zitten, er zit geen sluitingsdatum aan vast maar ik weet het al zo;n anderhalve weekmaar ik twijfel teveel
Mysql is geen probleemquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
Linux, Apache en Mysql misschien?
Web/ PHP developerquote:
Je kunt nauwkeurig en zelfstandig werken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, dat klinkt wel tof, wat moet je dan allemaal doen?
Ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
Mysql is geen probleem, Apache is een server(dus zou zo even niet weten wat ze daar mee bedoelen)
Web/ PHP developer
Tof, gewoon reageren joh, sowieso is het goede oefeningquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Je kunt nauwkeurig en zelfstandig werken.
- Je houdt van aanpakken.
- Je bent niet onhandig met computers en internet.
- Je hebt affiniteit met sieraden / piercings.
- Je woont in de omgeving van Alkmaar.
Ik denk voornamelijk het klaarzetten van orders?
Zou ik alleen kennis van Linux er bij moeten hebben maar dat zou een opstap voor me kunnen zijn(helaas dat ze hbo willen)quote:
Ja, nou en? Je kunt toch gewoon reageren, ookal heb je geen HBO?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
Zou ik alleen kennis van Linux er bij moeten hebben maar dat zou een opstap voor me kunnen zijn(helaas dat ze hbo willen)
Ja, hee, een nieuwe, wie ben jij?quote:
Maar ook geen kennis van linux maakt het wel heel erg moeilijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou en? Je kunt toch gewoon reageren, ookal heb je geen HBO?
Maar daar wilden ze je niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ook geen kennis van linux maakt het wel heel erg moeilijk
Dit is meer mijn ding
Als die over een paar maanden nog vrij is geef ik het een gooi, voor dat ik voor die afstand ga wil ik eerst een auto hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar daar wilden ze je niet?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die over een paar maanden nog vrij is geef ik het een gooi, voor dat ik voor die afstand ga wil ik eerst een auto hebben
En omg nijmegen arnhem? want je zit echt in een uithoek daar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie nu anders geen mogelijkheid om daar te komen
OVquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie nu anders geen mogelijkheid om daar te komen
Van hier tot Arnhem is nog wel te doen met het ov maar daar zit niks en voor omgeving ga ik toch weer snel een auto nodig hebben, ik weet het is lastig en daarom werk ik nu ook voornamelijk dat ik een auto kan halenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En omg nijmegen arnhem? want je zit echt in een uithoek daar.
Was dat hier maar zo goedquote:
quote:
quote:
gelukkig alles weer goed gekomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
WeirdMn firefox kapte er ineens mee, en toen had ik geen koekjes meer
en mn favorieten waren allemaal weg
Gelukkig was het weer terug toen mn laptop opnieuw opgestart was
![]()
![]()
ferbquote:
Helleueequote:
Nouquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig alles weer goed gekomen![]()
[..]
ferb
daar zou ik ook niet echt blij van wordenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helleueehoe ist?
[..]
NouAls ik mn favorieten enzo was kwijtgeraakt was ik echt heeeulll hard gaan gillen
![]()
![]()
![]()
Zo, het is echt heerlijk weer hier zeg.![]()
Nee he.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet echt blij van worden![]()
het is idd echt lekker weer
Goed hoor, rust in huize Ladyquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
Helleueehoe ist?
Zo, het is echt heerlijk weer hier zeg.![]()
zo warm is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee he.
Haha jaIk denk dat ik mn bikini aantrek en ff op het balkon ga zonnen
![]()
PWNquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:21 schreef wel.o.k het volgende:
bijna klaar voor de was, hebben ze de onderdelen niet op voorraad![]()
[ afbeelding ]
voor 40 euro heb ik geen nieuwequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
Koop dan een nieuweWat een troep
Nog verloren sokken gevonden![]()
de lagers wel maar de keerring nietquote:
Je moet maar zo handig zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor 40 euro heb ik geen nieuwe![]()
geen sokken gevonden, ook geen klein geld
[..]
de lagers wel maar de keerring niet
was ik maar rijk en niet zo handig, dan hield ik een hoop tijd overquote:
iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor 40 euro heb ik geen nieuwe![]()
je weet ook niet van tevoren wat er kapot is en dan is het balen als ze het niet op voorraad hebbenquote:[..]
de lagers wel maar de keerring niet
whehehequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was ik maar rijk en niet zo handig, dan hield ik een hoop tijd over
dinsdag middag. dus wokkin kan woensdag weer hobbiënquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
[..]
je weet ook niet van tevoren wat er kapot is en dan is het balen als ze het niet op voorraad hebben![]()
wanneer komt de keerring binnen?
Onschuldig een kopje koffie doen en een tas vol met was achterlaten met een briefje erbijquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:34 schreef wel.o.k het volgende:
morgen maar eens op bezoek bij mijn schoonouders![]()
met een tas wasgoed
ik moet nog wat aan hun pc's doen dus dat is een mooie ruilquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onschuldig een kopje koffie doen en een tas vol met was achterlaten met een briefje erbij
Mooi zo!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor, rust in huize Lady
En bij jou ?
Hier net even 1 flinke hoosbui, nu schijnt het zonnetje af en aan
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:23 schreef wel.o.k het volgende:
maar er kan wel meer in nu![]()
[ afbeelding ]
das dus mijn weekend
Ohquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo warm is het nou ook weer niet
duidelijk een eerlijke ruilquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet nog wat aan hun pc's doen dus dat is een mooie ruil
Echt erg gewoon, ik snap niet dat mensen zo iets doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik moet jullie ff een bizar verhaal vertellen trouwens. Wij wonen in een flat op 3 hoog, koopflats. Naast ons kwam een half jaar nadat wij er kwamen wonen een vrouw wonen, met 2 jochies. Al een paar maanden later was ze alweer weg en kwam er een Iraaks gezin wonen, ontzettend aardig. Man, vrouw, zoon en dochter (van 2 jaar, die echt superschattig was als ze onze kat zag![]()
).
Gisteren sprak mijn man de buurman en het bleek dat zij weg moesten. Zij huurden het van de vrouw die daar eerst woonde. Ook als huurder en verhuurder zijn er natuurlijk wetten waar je je aan moet houden, maar die vrouw had daar geen boodschap aan. Onze buurman zou de flat tot eind december kunnen huren, maar dat wilde die vrouw niet, hij moest er binnen een week uit (ook nog eens korter dan de normale opzegtermijn). Ze had ook al een slotenmaker naar het huis gestuurd zodat die man er niet meer in zou kunnen. Onze buurman had het helemaal gehad en vertelde gisteren aan mijn man dat ze vandaag bij de sleuteloverdracht er niet zouden zijn, en gewoon de sleutels zouden achterlaten. Ze zouden naar zijn ouders gaan.
Dus vanochtend, die vrouw belt bij ons aan omdat er niemand thuis was bij haar dus, onze buurman.Wij buzzen haar in en even later belt ze ook bij onze voordeur aan omdat ze geen sleutel kon vinden, of ze die van ons kon lenen (van het portiek) om na te laten maken.
Even later belt ze weer aan dat het niet hoeft omdat ze de sleutels in de brievenbus heeft gevonden
Wat een muts. Echt waar. En dat je zo met je huurders omgaat.. bah.![]()
ik ken zo een verhaal maar dan van de andere kantquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik moet jullie ff een bizar verhaal vertellen trouwens. Wij wonen in een flat op 3 hoog, koopflats. Naast ons kwam een half jaar nadat wij er kwamen wonen een vrouw wonen, met 2 jochies. Al een paar maanden later was ze alweer weg en kwam er een Iraaks gezin wonen, ontzettend aardig. Man, vrouw, zoon en dochter (van 2 jaar, die echt superschattig was als ze onze kat zag![]()
).
Gisteren sprak mijn man de buurman en het bleek dat zij weg moesten. Zij huurden het van de vrouw die daar eerst woonde. Ook als huurder en verhuurder zijn er natuurlijk wetten waar je je aan moet houden, maar die vrouw had daar geen boodschap aan. Onze buurman zou de flat tot eind december kunnen huren, maar dat wilde die vrouw niet, hij moest er binnen een week uit (ook nog eens korter dan de normale opzegtermijn). Ze had ook al een slotenmaker naar het huis gestuurd zodat die man er niet meer in zou kunnen. Onze buurman had het helemaal gehad en vertelde gisteren aan mijn man dat ze vandaag bij de sleuteloverdracht er niet zouden zijn, en gewoon de sleutels zouden achterlaten. Ze zouden naar zijn ouders gaan.
Dus vanochtend, die vrouw belt bij ons aan omdat er niemand thuis was bij haar dus, onze buurman.Wij buzzen haar in en even later belt ze ook bij onze voordeur aan omdat ze geen sleutel kon vinden, of ze die van ons kon lenen (van het portiek) om na te laten maken.
Even later belt ze weer aan dat het niet hoeft omdat ze de sleutels in de brievenbus heeft gevonden
Wat een muts. Echt waar. En dat je zo met je huurders omgaat.. bah.![]()
Nee, ik snap dat ook niet. We vonden haar al een raar typ, maar nu is dat dus helemaal duidelijk. Dat andere stel was een heel stuk aardiger, jammer dat ze weg zijn. Ik vind dat ook echt misbruik maken van mensen, moslims kunnen vaak niet kopen, en dan ga je ze zo behandelen? Ik vind dat echt raar.. Die man was hartstikke redelijk, naar ons in ieder geval, dus ik snap echt niet waarom ze zo raar deed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt erg gewoon, ik snap niet dat mensen zo iets doen
Als de huurder moeilijk doet bedoel je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken zo een verhaal maar dan van de andere kant
iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als de huurder moeilijk doet bedoel je?
quote:
Hey Marijkequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
En die TT klopt niet, heb net nog ruim 2 uur liggen slapen![]()
Maar ik was zo moe
Hey Trevquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
Maar wel lekker geslapen?
Denk wel dromen maar niet onthoudenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
Ja, want geen dromen!![]()
Ik bedoelde KSC... de vorige vond ik al zo rustigquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hee, een nieuwe, wie ben jij?
Ik had em al gezienquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde KSC... de vorige vond ik al zo rustig.
O, trouwens... FOK! Boekentop 100 2010
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had em al gezienEn ga toch serieus eens nadenken over een top 10
Maar hoezo mogen die boeken niet mee doen, van 1 kan ik het wel begrijpen maar de restquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ter inspiratie staat mijn top 30 inmiddels in dat topic.
Omdat de type boeken die mee kunnen doen, beperkt is tot verhalend c.q. fictie, net als de voorgaande jaren. Maar die discussie lijkt me meer iets voor het TTK-topic dan hierquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo mogen die boeken niet mee doen, van 1 kan ik het wel begrijpen maar de rest
Het was meer een vraag van waarom en niet dat ik het er niet mee eens ben, wou de reden er achter graag wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de type boeken die mee kunnen doen, beperkt is tot verhalend c.q. fictie, net als de voorgaande jaren. Maar die discussie lijkt me meer iets voor het TTK-topic dan hier.
In 2007 is dat naar voren gekomen in een discussie over de opzet in TTK. Met non-fictie en de categorieën die uitgesloten zijn, zou je wel heel veel versnippering krijgen, en alleen maar meer werk om alles te verwerken. Non-fictie beoordeel je over het algemeen ook anders dan fictie natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was meer een vraag van waarom en niet dat ik het er niet mee eens ben, wou de reden er achter graag weten
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:13 schreef Enfermera het volgende:
Oh, iedereen is koken/eten zo te zien
Lekkor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik zit nu aan de spinazie a la creme met een karbonade.
Nee hoor, heb het warm eten al opquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:13 schreef Enfermera het volgende:
Oh, iedereen is koken/eten zo te zien
De spinazie toch wel zelf klaar gemaakt en niet als kots uit een potje?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik zit nu aan de spinazie a la creme met een karbonade.
Nee, niet uit een potje... in blokjes van Igloquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het warm eten al op
[..]
De spinazie toch wel zelf klaar gemaakt en niet als kots uit een potje?
Wij hadden het 1 keer uit zo'n gratis boodschappen pakket maar dat zag er uit als kots en zo proefde het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt nergens gezegd dat kinderboeken niet mogen...en voorgaande jaren werd Thea Beckman ook vaak genoemdquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kinderboeken, mogen die wel?
* suikertaartje verheugt zich nu al op het toevoegen van titels als De Fantastische Meneer Vos
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef Trevland het volgende:
Wij hadden het 1 keer uit zo'n gratis boodschappen pakket maar dat zag er uit als kots en zo proefde het ookdaarom ook vers
Vandaar ook gratis dus zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verse spinazie is de enige soort die ik lust, blokjes uit de diepvries niet, maar a la creme al helemaaaaal niet
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik heb er echt nu al zin inquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
Er wordt nergens gezegd dat kinderboeken niet mogen...en voorgaande jaren werd Thea Beckman ook vaak genoemd.
Ik heb ook het liefst versquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaar ook gratis dus zeker![]()
Verse spinazie is de enige soort die ik lust, blokjes uit de diepvries niet, maar a la creme al helemaaaaal niet
vanavond weer een nieuwe ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er echt nu al zin in
Uit een potje is net zo vers hoor... soms zelfs nog gezonder ook, omdat de vitamines beter bewaard blijvenquote:
Valt meestal nog wel vies tegen hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit een potje is net zo vers hoor... soms zelfs nog gezonder ook, omdat de vitamines beter bewaard blijven.
vies en groente, dat kloptquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt meestal nog wel vies tegen hoor
Ik meen juist gelezen te hebben dat in groente uit pot vaak meer vitamines zitten dan in 'verse' groente. Maar waar ik dat las durf ik niet meer te zeggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt meestal nog wel vies tegen hoor
Ja. De eerste keer dat ik dat als onervaren 16-jarig vakkenvullertje tegenkwam stond ik ook perplexquote:
Dat kan kloppen maar dat het ook net zo vers is dat klopt nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen juist gelezen te hebben dat in groente uit pot vaak meer vitamines zitten dan in 'verse' groente. Maar waar ik dat las durf ik niet meer te zeggen.
mja okee er is wel het een en ander wat ik niet lust maar of het uit een potje komt of niet lekker belangrijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet het wel lusten anders boeit het me echt wel
Dat zal wel wezen, die knedder uit een potje smaakt imho alsof iemand het al eens gegeten heeftquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen juist gelezen te hebben dat in groente uit pot vaak meer vitamines zitten dan in 'verse' groente. Maar waar ik dat las durf ik niet meer te zeggen.
Het gaat er net zo vers in als wanneer jij het 'vers' bij de groenteboer koopt, en als het goed is komt het er net zo vers uit als dat het er in is gegaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan kloppen maar dat het ook net zo vers is dat klopt niet
Maar toch het idee dat het al een aantal dagen heeft gestaan wil ik het niet meer vers noemen, het ligt er aan wat ik op mijn werk in de winkel koop maar er zijn dingen bij die een uur geleden pas van het land zijn gekomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat er net zo vers in als wanneer jij het 'vers' bij de groenteboer koopt, en als het goed is komt het er net zo vers uit als dat het er in is gegaan.
Een uur is inderdaad verserquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toch het idee dat het al een aantal dagen heeft gestaan wil ik het niet meer vers noemen, het ligt er aan wat ik op mijn werk in de winkel koop maar er zijn dingen bij die een uur geleden pas van het land zijn gekomen
Ik dacht aan een stapje verder nu..dat kan je vast wel aan..toch?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
mja okee er is wel het een en ander wat ik niet lust maar of het uit een potje komt of niet lekker belangrijk
als jij me handje vast houdt welquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht aan een stapje verder nu..dat kan je vast wel aan..toch?
Dat ontken ik zeker niet maar ik had het ook niet over een supermarkt(want dat noem ik ook niet echt vers meer)quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een uur is inderdaad verser.
Maar wat hier in de supermarkt ligt, is volgens mij ook al een aantal dagen oud.
Ik dacht aan langer en meerquote:
Jij kookt wat je een uur eerder hebt geoogst eh?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ontken ik zeker niet maar ik had het ook niet over een supermarkt(want dat noem ik ook niet echt vers meer)
Lekker!quote:
Dat moet jij toch wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij kookt wat je een uur eerder hebt geoogst eh?
Ik moet zeggen dat ik nog niet de eer heb gehad om ooit van jouw kookkunsten te mogen genieten, naast wat eten uit frituur.quote:
wat?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht aan langer en meer
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Hier mensen die me een beetje op kunnen vrolijken?
moet je vanavond naar de schouwburg gaan in deventer naar lebbisquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Oh en wat is er dan mis met mijn ophaalkunst?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog niet de eer heb gehad om ooit van jouw kookkunsten te mogen genieten, naast wat eten uit frituur.
Hey Fhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Bestellen kon je ook wel ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
Oh en wat is er dan mis met mijn ophaalkunst?![]()
Oh dat, wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bestellen kon je ook wel ja.
Maar ik doelde meer iets uit eigen keuken en zover ik weet heb ik dat nog niet meegemaakt.
Ongetwijfeld! Maar doe maar dan wel iets anders dan prei, daar ben ik dan weer niet zo fan van.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat, wat niet is kan nog komen
quote:
Veel ruzie gemaaktquote:
Deventerquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
moet je vanavond naar de schouwburg gaan in deventer naar lebbis
Hoiquote:
Komt goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Maar doe maar dan wel iets anders dan prei, daar ben ik dan weer niet zo fan van.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Veel ruzie gemaaktDus blijheid is welkom
![]()
[..]
Ja, ROnald McDonald, maar daar ben je bang voorquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Top!quote:
geen idee dat zoek ik daar wel uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Deventer
SchouwburgWaar is die nu eigenlijk dan? Aangezien de boel verbouwt wor...
Woohoooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Misschien om het wat eerder te doen?quote:
Geef het even 30 seconden, maar dan lig je ook dubbel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
![]()
ik heb geen idee waar die straat ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien om het wat eerder te doen?
polstraat 7, veel plezier
Oh gats. Ruzie is stomquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Deventer
SchouwburgWaar is die nu eigenlijk dan? Aangezien de boel verbouwt wor...
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ter inspiratie staat mijn top 30 inmiddels in dat topic.
Jaquote:
Fha!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:helluh
Ieeeh ik wil ook een hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geef het even 30 seconden, maar dan lig je ook dubbel.
Wat dacht je van google maps?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar die straat ligt
mja ik ga om 9 uur al naar deventer om in alle rust uit te zoeken waar ik moet zijn
Hihi nu komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
Oh gats. Ruzie is stom![]()
Wil je nog een grappig filmpje?
OH wacht, deze heb ik ook nog.![]()
![]()
Als je er nog meer wilt gil je maar!![]()
Henry is een bozerik al twee dagenquote:
Er zijn nog maar een stuk of 50 van in de wereld helaas.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ieeeh ik wil ook een hebbenLieeeeeeeeeeeeeeeeef
![]()
![]()
![]()
een soort kip/bolle/parkiet combinatie
Die VOGEL!!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nu komt het helemaal goed![]()
[..]
Henry is een bozerik al twee dagenMaar komt wel weer goed
Maar ik hou gewoon niet van ruzie
Dan ben ik de hele tijd overstuur en onrustig enzo
Kan je het weer niet laten met je vogelquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het blijft een heldenbeest!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het weer niet laten met je vogel
Maar die vogel is dan ook welquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het weer niet laten met je vogel
Fhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nu komt het helemaal goed![]()
[..]
Henry is een bozerik al twee dagenMaar komt wel weer goed
Maar ik hou gewoon niet van ruzie
Dan ben ik de hele tijd overstuur en onrustig enzo
- Zo'n vogelquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die vogel is dan ook wel![]()
Ik wil zo zo'n vogel! Ik wil ook een kiwi
Die zijn ook al zo uber uber cute!!!
Ik moet em als vriend op facebookquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://twitter.com/SiroccoKakapo
http://www.facebook.com/people/Sirocco-Kakapo/1104962903
Z'n twitter en facebook.
Dat is waarquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het blijft een heldenbeest!
Ik heb iets met beestjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
- Zo'n vogel
- Een kwiwi
- Een puffin
- ...
Dat zijn ook prachtige beesten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die vogel is dan ook wel![]()
Ik wil zo zo'n vogel! Ik wil ook een kiwi
Die zijn ook al zo uber uber cute!!!
die moet nic niet zienquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb iets met beestjesVan groot tot klein ik vind bijna alles wel schattig
Kende je deze al:
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, ik moet eigenlijk gewoon in een dierentuin gaan werken ofzoWant ik wil ook altijd alle beestjes redden en meenemen en verzorgen enzo
Beestjes
En hoi Liebchen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zijn ook prachtige beesten.
Om in het kader van gave vogels te blijven!
Waarom niet, dat is de enige spinnensoort die ik ken die er echt schattig uitziet!quote:
quote:
Ga je dat ook vinden als je wakker word en dat beest op je dekbed aantreft?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet, dat is de enige spinnensoort die ik ken die er echt schattig uitziet!
[ http://venomous-spiders.nanders.dk/pictures/Phidippus_regis.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga je dat ook vinden als je wakker word en dat beest op je dekbed aantreft?
Liever jij dan ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee eigenlijk, ik denk het wel
Want ik kan ook echt gefascineerd raken van kevertjes enzo
Ik heb ooit uit een buitenbad een mot en 2 sprinkhanen gered
Ik ben gewoon gek op beestjes
Whooooaaahquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb iets met beestjesVan groot tot klein ik vind bijna alles wel schattig
Kende je deze al:
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, ik moet eigenlijk gewoon in een dierentuin gaan werken ofzoWant ik wil ook altijd alle beestjes redden en meenemen en verzorgen enzo
Beestjes
En hoi Liebchen
Echt alle beestjes zijn heilig voor mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Liever jij dan ik.
Doe mij maar gewoon honden, katten en dergelijke. Ik ben heel saai ingesteld.
Dat is een jumping spiderquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whooooaaah![]()
Wat is dat?
Hihi... Beestjes.
Hoi Liebchen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een jumping spider
Ja beestjes
En nu m'n laptopspulletjes bij elkaar zoeken, ga m'n eigen WOW account maken bij Bianca![]()
![]()
Dat is wel redelijk zen dan, als je van alle diertjes kan houden. Ik heb niet zoveel op met de meeste insecten, ze verpesten de zomers toch wel vaak voor je; door te prikken, op eten te gaan zitten als je niet oplet en tegen je hoofd aanvliegen als een kamikaze-piloot uit WW II.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt alle beestjes zijn heilig voor mijBehalve grote spinnen die hun liefde van iets te dichtbij komen betuigen
En langpootmuggen
Ik houd ook niet van honden eigenlijkZe stinken, kwijlen en bijten in m'n tas
Jawel want leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet doen
Ik moet daar altijd wel een beetje om lachen, van die kamikaze vliegenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk zen dan, als je van alle diertjes kan houden. Ik heb niet zoveel op met de meeste insecten, ze verpesten de zomers toch wel vaak voor je; door te prikken, op eten te gaan zitten als je niet oplet en tegen je hoofd aanvliegen als een kamikaze-piloot uit WW II.
Doe mij maar beesten die altijd blij zijn je te zien, zoals honden.
Cool beest! Een aaibare spinquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een jumping spider
Ja beestjes
En nu m'n laptopspulletjes bij elkaar zoeken, ga m'n eigen WOW account maken bij Bianca![]()
![]()
Bis Later Marijkequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu echt weg, fijne avond en tot later allemaal!
Ben je net wakker, stap je op de fiets naar de uni, vliegen er een stuk of 5 onderweg tegen je aan. laten we dat dan maar niet doen denk ik dan altijd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd wel een beetje om lachen, van die kamikaze vliegenEn vind het uiterst fascinerend hoe ze super lang hun pootjes kunnen gaan zitten wassen
![]()
KattenIk ben meer een kattenmens
![]()
bij nic moet geen spin in buurt komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet, dat is de enige spinnensoort die ik ken die er echt schattig uitziet!
[ http://venomous-spiders.nanders.dk/pictures/Phidippus_regis.jpg&t=1]afbeelding ]
Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
later marijkequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
mijn ideequote:
ferbquote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Pff. Is er nog wat leuks op tv?![]()
Ik ga maar wat thee zetten en wat lekkere chips pakken gok ik![]()
Ja, dat dacht ik al.. Denk dat ik ook maar een DVD'tje op ga zettenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij nietIk kijk maar gewoon serie op de laptop
ik ben nog steeds bezig met the sopranosquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Pff. Is er nog wat leuks op tv?![]()
Ik ga maar wat thee zetten en wat lekkere chips pakken gok ik![]()
Hihi dat zap ik altijd wegquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Ja, dat dacht ik al.. Denk dat ik ook maar een DVD'tje op ga zettenAlhoewel The Dog Whisperer altijd wel leuk is, dat is nu op NGC.
Haha ja?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi dat zap ik altijd wegIk vind die man echt vervelend
Ja het leidt gewoon lekker af.. Ik zit nu House te kijken, straks in bed zet ik friends op.. dan moet ik wel blij in slaap vallen (ja of jankend, als ross en rachel weer uit elkaar gaan een keer.. ik weet ff niet meer hoe vaak dat nog gaat gebeuren haha)
Have fun!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
ik ben weg naar lebbis en daarna de stad in
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooooooooooo
Er is geen ruk op tv
Doperwtjes en worteltjes door de pasta zou ik ook proberen te vermijden als ik jou wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ongetwijfeld! Maar doe maar dan wel iets anders dan prei, daar ben ik dan weer niet zo fan van.
Soms wel jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Haha ja?Smaken verschillen
Ja, dat wel.. Goed zo, lekker dingen kijken die je goed laten voelen
HahahahahaAch, maar dat is iig goeie afleiding
Beetje janken is soms ook goed!
![]()
Niet. Nee, gewoon niet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaZelfs uit blik van Bonduelle!!
En hoi snoetHeb je nog wat aan de bonnen gehad?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms wel jaMaar als ik eenmaal begin dan kan ik moeilijk stoppen en ik ben moeee dus daar heb ik helemaal geen zin in
Wel stom dat ik geen chocola in huis heb trouwens. What was I thinking?!
Mijn vriend heeft andre van duin aanstaan, als hij over 5 minuten nog niet gezapt heeft ruk ik die afstandsbediening uit zijn handenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Joh!Dat zei ik net ook al
Heb maar een DVD opgezet, net als Fha
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft andre van duin aanstaan, als hij over 5 minuten nog niet gezapt heeft ruk ik die afstandsbediening uit zijn handen
*krak*quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt alle beestjes zijn heilig voor mijBehalve grote spinnen die hun liefde van iets te dichtbij komen betuigen
En langpootmuggen
Ik houd ook niet van honden eigenlijkZe stinken, kwijlen en bijten in m'n tas
Ik was vandaag alleen met Koenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Mijn man is lekker weg, heb het rijk voor me alleenOok wel eens lekker
Wij kijken de reis om de wereld in 80 dagenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriend heeft andre van duin aanstaan, als hij over 5 minuten nog niet gezapt heeft ruk ik die afstandsbediening uit zijn handen
Wij?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij kijken de reis om de wereld in 80 dagen
Komt omdat Henry het ook graag eet dus dan is het op voor ik de kans hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef Enfermera het volgende:Neeeee johhh! Helemaal geen chocola??
Das echt erg idd. Je zou altijd een noodvoorraad in de koelkast moeten hebben liggen ofzo.
![]()
Ben je er weer?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was vandaag alleen met Koen![]()
En morgenavond ben ik alleen met J. Concertje
Oh shit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt omdat Henry het ook graag eet dus dan is het op voor ik de kans hebIk ga een geheime voorraad beginnen op het balkon ofzo
Oh ik haalde voor mezelf iets door elkaarquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*krak*
dat was mijn hart...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik haalde voor mezelf iets door elkaar![]()
Enfermera haar man is weg, niet de jouwe
De tv staat uit
Met Jackie Chanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij kijken de reis om de wereld in 80 dagen
Da gaat ja heul nie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |