Ja, hee, een nieuwe, wie ben jij?quote:
Maar ook geen kennis van linux maakt het wel heel erg moeilijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou en? Je kunt toch gewoon reageren, ookal heb je geen HBO?
Maar daar wilden ze je niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ook geen kennis van linux maakt het wel heel erg moeilijk
Dit is meer mijn ding
Als die over een paar maanden nog vrij is geef ik het een gooi, voor dat ik voor die afstand ga wil ik eerst een auto hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar daar wilden ze je niet?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die over een paar maanden nog vrij is geef ik het een gooi, voor dat ik voor die afstand ga wil ik eerst een auto hebben
En omg nijmegen arnhem? want je zit echt in een uithoek daar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie nu anders geen mogelijkheid om daar te komen
OVquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie nu anders geen mogelijkheid om daar te komen
Van hier tot Arnhem is nog wel te doen met het ov maar daar zit niks en voor omgeving ga ik toch weer snel een auto nodig hebben, ik weet het is lastig en daarom werk ik nu ook voornamelijk dat ik een auto kan halenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En omg nijmegen arnhem? want je zit echt in een uithoek daar.
Was dat hier maar zo goedquote:
quote:
quote:
gelukkig alles weer goed gekomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
WeirdMn firefox kapte er ineens mee, en toen had ik geen koekjes meer
en mn favorieten waren allemaal weg
Gelukkig was het weer terug toen mn laptop opnieuw opgestart was
![]()
![]()
ferbquote:
Helleueequote:
Nouquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig alles weer goed gekomen![]()
[..]
ferb
daar zou ik ook niet echt blij van wordenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helleueehoe ist?
[..]
NouAls ik mn favorieten enzo was kwijtgeraakt was ik echt heeeulll hard gaan gillen
![]()
![]()
![]()
Zo, het is echt heerlijk weer hier zeg.![]()
Nee he.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet echt blij van worden![]()
het is idd echt lekker weer
Goed hoor, rust in huize Ladyquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
Helleueehoe ist?
Zo, het is echt heerlijk weer hier zeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |