Have fun!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
ik ben weg naar lebbis en daarna de stad in
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooooooooooo
Er is geen ruk op tv
Doperwtjes en worteltjes door de pasta zou ik ook proberen te vermijden als ik jou wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ongetwijfeld! Maar doe maar dan wel iets anders dan prei, daar ben ik dan weer niet zo fan van.
Soms wel jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Haha ja?Smaken verschillen
Ja, dat wel.. Goed zo, lekker dingen kijken die je goed laten voelen
HahahahahaAch, maar dat is iig goeie afleiding
Beetje janken is soms ook goed!
![]()
Niet. Nee, gewoon niet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaZelfs uit blik van Bonduelle!!
En hoi snoetHeb je nog wat aan de bonnen gehad?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms wel jaMaar als ik eenmaal begin dan kan ik moeilijk stoppen en ik ben moeee dus daar heb ik helemaal geen zin in
Wel stom dat ik geen chocola in huis heb trouwens. What was I thinking?!
Mijn vriend heeft andre van duin aanstaan, als hij over 5 minuten nog niet gezapt heeft ruk ik die afstandsbediening uit zijn handenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Joh!Dat zei ik net ook al
Heb maar een DVD opgezet, net als Fha
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft andre van duin aanstaan, als hij over 5 minuten nog niet gezapt heeft ruk ik die afstandsbediening uit zijn handen
*krak*quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt alle beestjes zijn heilig voor mijBehalve grote spinnen die hun liefde van iets te dichtbij komen betuigen
En langpootmuggen
Ik houd ook niet van honden eigenlijkZe stinken, kwijlen en bijten in m'n tas
Ik was vandaag alleen met Koenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Mijn man is lekker weg, heb het rijk voor me alleenOok wel eens lekker
Wij kijken de reis om de wereld in 80 dagenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriend heeft andre van duin aanstaan, als hij over 5 minuten nog niet gezapt heeft ruk ik die afstandsbediening uit zijn handen
Wij?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij kijken de reis om de wereld in 80 dagen
Komt omdat Henry het ook graag eet dus dan is het op voor ik de kans hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef Enfermera het volgende:Neeeee johhh! Helemaal geen chocola??
Das echt erg idd. Je zou altijd een noodvoorraad in de koelkast moeten hebben liggen ofzo.
![]()
Ben je er weer?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was vandaag alleen met Koen![]()
En morgenavond ben ik alleen met J. Concertje
Oh shit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt omdat Henry het ook graag eet dus dan is het op voor ik de kans hebIk ga een geheime voorraad beginnen op het balkon ofzo
Oh ik haalde voor mezelf iets door elkaarquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*krak*
dat was mijn hart...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik haalde voor mezelf iets door elkaar![]()
Enfermera haar man is weg, niet de jouwe
De tv staat uit
Met Jackie Chanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij kijken de reis om de wereld in 80 dagen
Da gaat ja heul nie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |