quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Hier mensen die me een beetje op kunnen vrolijken?
moet je vanavond naar de schouwburg gaan in deventer naar lebbisquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Oh en wat is er dan mis met mijn ophaalkunst?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog niet de eer heb gehad om ooit van jouw kookkunsten te mogen genieten, naast wat eten uit frituur.
Hey Fhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Bestellen kon je ook wel ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
Oh en wat is er dan mis met mijn ophaalkunst?![]()
Oh dat, wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bestellen kon je ook wel ja.
Maar ik doelde meer iets uit eigen keuken en zover ik weet heb ik dat nog niet meegemaakt.
Ongetwijfeld! Maar doe maar dan wel iets anders dan prei, daar ben ik dan weer niet zo fan van.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat, wat niet is kan nog komen
quote:
Veel ruzie gemaaktquote:
Deventerquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
moet je vanavond naar de schouwburg gaan in deventer naar lebbis
Hoiquote:
Komt goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Maar doe maar dan wel iets anders dan prei, daar ben ik dan weer niet zo fan van.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Veel ruzie gemaaktDus blijheid is welkom
![]()
[..]
Ja, ROnald McDonald, maar daar ben je bang voorquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Top!quote:
geen idee dat zoek ik daar wel uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Deventer
SchouwburgWaar is die nu eigenlijk dan? Aangezien de boel verbouwt wor...
Woohoooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Misschien om het wat eerder te doen?quote:
Geef het even 30 seconden, maar dan lig je ook dubbel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
![]()
ik heb geen idee waar die straat ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien om het wat eerder te doen?
polstraat 7, veel plezier
Oh gats. Ruzie is stomquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Deventer
SchouwburgWaar is die nu eigenlijk dan? Aangezien de boel verbouwt wor...
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ter inspiratie staat mijn top 30 inmiddels in dat topic.
Jaquote:
Fha!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:helluh
Ieeeh ik wil ook een hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geef het even 30 seconden, maar dan lig je ook dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |