Ik had em al gezienquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde KSC... de vorige vond ik al zo rustig.
O, trouwens... FOK! Boekentop 100 2010
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had em al gezienEn ga toch serieus eens nadenken over een top 10
Maar hoezo mogen die boeken niet mee doen, van 1 kan ik het wel begrijpen maar de restquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ter inspiratie staat mijn top 30 inmiddels in dat topic.
Omdat de type boeken die mee kunnen doen, beperkt is tot verhalend c.q. fictie, net als de voorgaande jaren. Maar die discussie lijkt me meer iets voor het TTK-topic dan hierquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo mogen die boeken niet mee doen, van 1 kan ik het wel begrijpen maar de rest
Het was meer een vraag van waarom en niet dat ik het er niet mee eens ben, wou de reden er achter graag wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de type boeken die mee kunnen doen, beperkt is tot verhalend c.q. fictie, net als de voorgaande jaren. Maar die discussie lijkt me meer iets voor het TTK-topic dan hier.
In 2007 is dat naar voren gekomen in een discussie over de opzet in TTK. Met non-fictie en de categorieën die uitgesloten zijn, zou je wel heel veel versnippering krijgen, en alleen maar meer werk om alles te verwerken. Non-fictie beoordeel je over het algemeen ook anders dan fictie natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was meer een vraag van waarom en niet dat ik het er niet mee eens ben, wou de reden er achter graag weten
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:13 schreef Enfermera het volgende:
Oh, iedereen is koken/eten zo te zien
Lekkor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik zit nu aan de spinazie a la creme met een karbonade.
Nee hoor, heb het warm eten al opquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:13 schreef Enfermera het volgende:
Oh, iedereen is koken/eten zo te zien
De spinazie toch wel zelf klaar gemaakt en niet als kots uit een potje?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik zit nu aan de spinazie a la creme met een karbonade.
Nee, niet uit een potje... in blokjes van Igloquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het warm eten al op
[..]
De spinazie toch wel zelf klaar gemaakt en niet als kots uit een potje?
Wij hadden het 1 keer uit zo'n gratis boodschappen pakket maar dat zag er uit als kots en zo proefde het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt nergens gezegd dat kinderboeken niet mogen...en voorgaande jaren werd Thea Beckman ook vaak genoemdquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kinderboeken, mogen die wel?
* suikertaartje verheugt zich nu al op het toevoegen van titels als De Fantastische Meneer Vos
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef Trevland het volgende:
Wij hadden het 1 keer uit zo'n gratis boodschappen pakket maar dat zag er uit als kots en zo proefde het ookdaarom ook vers
Vandaar ook gratis dus zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verse spinazie is de enige soort die ik lust, blokjes uit de diepvries niet, maar a la creme al helemaaaaal niet
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik heb er echt nu al zin inquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
Er wordt nergens gezegd dat kinderboeken niet mogen...en voorgaande jaren werd Thea Beckman ook vaak genoemd.
Ik heb ook het liefst versquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaar ook gratis dus zeker![]()
Verse spinazie is de enige soort die ik lust, blokjes uit de diepvries niet, maar a la creme al helemaaaaal niet
vanavond weer een nieuwe ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er echt nu al zin in
Uit een potje is net zo vers hoor... soms zelfs nog gezonder ook, omdat de vitamines beter bewaard blijvenquote:
Valt meestal nog wel vies tegen hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit een potje is net zo vers hoor... soms zelfs nog gezonder ook, omdat de vitamines beter bewaard blijven.
vies en groente, dat kloptquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt meestal nog wel vies tegen hoor
Ik meen juist gelezen te hebben dat in groente uit pot vaak meer vitamines zitten dan in 'verse' groente. Maar waar ik dat las durf ik niet meer te zeggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt meestal nog wel vies tegen hoor
Ja. De eerste keer dat ik dat als onervaren 16-jarig vakkenvullertje tegenkwam stond ik ook perplexquote:
Dat kan kloppen maar dat het ook net zo vers is dat klopt nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen juist gelezen te hebben dat in groente uit pot vaak meer vitamines zitten dan in 'verse' groente. Maar waar ik dat las durf ik niet meer te zeggen.
mja okee er is wel het een en ander wat ik niet lust maar of het uit een potje komt of niet lekker belangrijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet het wel lusten anders boeit het me echt wel
Dat zal wel wezen, die knedder uit een potje smaakt imho alsof iemand het al eens gegeten heeftquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen juist gelezen te hebben dat in groente uit pot vaak meer vitamines zitten dan in 'verse' groente. Maar waar ik dat las durf ik niet meer te zeggen.
Het gaat er net zo vers in als wanneer jij het 'vers' bij de groenteboer koopt, en als het goed is komt het er net zo vers uit als dat het er in is gegaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan kloppen maar dat het ook net zo vers is dat klopt niet
Maar toch het idee dat het al een aantal dagen heeft gestaan wil ik het niet meer vers noemen, het ligt er aan wat ik op mijn werk in de winkel koop maar er zijn dingen bij die een uur geleden pas van het land zijn gekomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat er net zo vers in als wanneer jij het 'vers' bij de groenteboer koopt, en als het goed is komt het er net zo vers uit als dat het er in is gegaan.
Een uur is inderdaad verserquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toch het idee dat het al een aantal dagen heeft gestaan wil ik het niet meer vers noemen, het ligt er aan wat ik op mijn werk in de winkel koop maar er zijn dingen bij die een uur geleden pas van het land zijn gekomen
Ik dacht aan een stapje verder nu..dat kan je vast wel aan..toch?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
mja okee er is wel het een en ander wat ik niet lust maar of het uit een potje komt of niet lekker belangrijk
als jij me handje vast houdt welquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht aan een stapje verder nu..dat kan je vast wel aan..toch?
Dat ontken ik zeker niet maar ik had het ook niet over een supermarkt(want dat noem ik ook niet echt vers meer)quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een uur is inderdaad verser.
Maar wat hier in de supermarkt ligt, is volgens mij ook al een aantal dagen oud.
Ik dacht aan langer en meerquote:
Jij kookt wat je een uur eerder hebt geoogst eh?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ontken ik zeker niet maar ik had het ook niet over een supermarkt(want dat noem ik ook niet echt vers meer)
Lekker!quote:
Dat moet jij toch wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij kookt wat je een uur eerder hebt geoogst eh?
Ik moet zeggen dat ik nog niet de eer heb gehad om ooit van jouw kookkunsten te mogen genieten, naast wat eten uit frituur.quote:
wat?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht aan langer en meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |