Dat is een jumping spiderquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whooooaaah![]()
Wat is dat?
Hihi... Beestjes.
Hoi Liebchen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een jumping spider
Ja beestjes
En nu m'n laptopspulletjes bij elkaar zoeken, ga m'n eigen WOW account maken bij Bianca![]()
![]()
Dat is wel redelijk zen dan, als je van alle diertjes kan houden. Ik heb niet zoveel op met de meeste insecten, ze verpesten de zomers toch wel vaak voor je; door te prikken, op eten te gaan zitten als je niet oplet en tegen je hoofd aanvliegen als een kamikaze-piloot uit WW II.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt alle beestjes zijn heilig voor mijBehalve grote spinnen die hun liefde van iets te dichtbij komen betuigen
En langpootmuggen
Ik houd ook niet van honden eigenlijkZe stinken, kwijlen en bijten in m'n tas
Jawel want leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet doen
Ik moet daar altijd wel een beetje om lachen, van die kamikaze vliegenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk zen dan, als je van alle diertjes kan houden. Ik heb niet zoveel op met de meeste insecten, ze verpesten de zomers toch wel vaak voor je; door te prikken, op eten te gaan zitten als je niet oplet en tegen je hoofd aanvliegen als een kamikaze-piloot uit WW II.
Doe mij maar beesten die altijd blij zijn je te zien, zoals honden.
Cool beest! Een aaibare spinquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een jumping spider
Ja beestjes
En nu m'n laptopspulletjes bij elkaar zoeken, ga m'n eigen WOW account maken bij Bianca![]()
![]()
Bis Later Marijkequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu echt weg, fijne avond en tot later allemaal!
Ben je net wakker, stap je op de fiets naar de uni, vliegen er een stuk of 5 onderweg tegen je aan. laten we dat dan maar niet doen denk ik dan altijd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd wel een beetje om lachen, van die kamikaze vliegenEn vind het uiterst fascinerend hoe ze super lang hun pootjes kunnen gaan zitten wassen
![]()
KattenIk ben meer een kattenmens
![]()
bij nic moet geen spin in buurt komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet, dat is de enige spinnensoort die ik ken die er echt schattig uitziet!
[ http://venomous-spiders.nanders.dk/pictures/Phidippus_regis.jpg&t=1]afbeelding ]
Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
later marijkequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
mijn ideequote:
ferbquote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Pff. Is er nog wat leuks op tv?![]()
Ik ga maar wat thee zetten en wat lekkere chips pakken gok ik![]()
Ja, dat dacht ik al.. Denk dat ik ook maar een DVD'tje op ga zettenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij nietIk kijk maar gewoon serie op de laptop
ik ben nog steeds bezig met the sopranosquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Pff. Is er nog wat leuks op tv?![]()
Ik ga maar wat thee zetten en wat lekkere chips pakken gok ik![]()
Hihi dat zap ik altijd wegquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Ja, dat dacht ik al.. Denk dat ik ook maar een DVD'tje op ga zettenAlhoewel The Dog Whisperer altijd wel leuk is, dat is nu op NGC.
Haha ja?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi dat zap ik altijd wegIk vind die man echt vervelend
Ja het leidt gewoon lekker af.. Ik zit nu House te kijken, straks in bed zet ik friends op.. dan moet ik wel blij in slaap vallen (ja of jankend, als ross en rachel weer uit elkaar gaan een keer.. ik weet ff niet meer hoe vaak dat nog gaat gebeuren haha)
Have fun!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
ik ben weg naar lebbis en daarna de stad in
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooooooooooo
Er is geen ruk op tv
Doperwtjes en worteltjes door de pasta zou ik ook proberen te vermijden als ik jou wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ongetwijfeld! Maar doe maar dan wel iets anders dan prei, daar ben ik dan weer niet zo fan van.
Soms wel jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Haha ja?Smaken verschillen
Ja, dat wel.. Goed zo, lekker dingen kijken die je goed laten voelen
HahahahahaAch, maar dat is iig goeie afleiding
Beetje janken is soms ook goed!
![]()
Niet. Nee, gewoon niet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaZelfs uit blik van Bonduelle!!
En hoi snoetHeb je nog wat aan de bonnen gehad?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms wel jaMaar als ik eenmaal begin dan kan ik moeilijk stoppen en ik ben moeee dus daar heb ik helemaal geen zin in
Wel stom dat ik geen chocola in huis heb trouwens. What was I thinking?!
Mijn vriend heeft andre van duin aanstaan, als hij over 5 minuten nog niet gezapt heeft ruk ik die afstandsbediening uit zijn handenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Joh!Dat zei ik net ook al
Heb maar een DVD opgezet, net als Fha
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft andre van duin aanstaan, als hij over 5 minuten nog niet gezapt heeft ruk ik die afstandsbediening uit zijn handen
*krak*quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt alle beestjes zijn heilig voor mijBehalve grote spinnen die hun liefde van iets te dichtbij komen betuigen
En langpootmuggen
Ik houd ook niet van honden eigenlijkZe stinken, kwijlen en bijten in m'n tas
Ik was vandaag alleen met Koenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Mijn man is lekker weg, heb het rijk voor me alleenOok wel eens lekker
Wij kijken de reis om de wereld in 80 dagenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriend heeft andre van duin aanstaan, als hij over 5 minuten nog niet gezapt heeft ruk ik die afstandsbediening uit zijn handen
Wij?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij kijken de reis om de wereld in 80 dagen
Komt omdat Henry het ook graag eet dus dan is het op voor ik de kans hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef Enfermera het volgende:Neeeee johhh! Helemaal geen chocola??
Das echt erg idd. Je zou altijd een noodvoorraad in de koelkast moeten hebben liggen ofzo.
![]()
Ben je er weer?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was vandaag alleen met Koen![]()
En morgenavond ben ik alleen met J. Concertje
Oh shit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt omdat Henry het ook graag eet dus dan is het op voor ik de kans hebIk ga een geheime voorraad beginnen op het balkon ofzo
Oh ik haalde voor mezelf iets door elkaarquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*krak*
dat was mijn hart...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik haalde voor mezelf iets door elkaar![]()
Enfermera haar man is weg, niet de jouwe
De tv staat uit
Met Jackie Chanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij kijken de reis om de wereld in 80 dagen
Da gaat ja heul nie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |