Als ie van Logitech is gewoon .. Dan gewoon een klacht verzenden. Als ze dan om bewijs vragen stuur je die muis op en krijg je een nieuwe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Enfermera het volgende:
Godver, mn muis is kapot. Of hij klikt teveel, of juist te weinigGelukkig heb ik het padje op mn laptop nog
schijnt de zon bij jou nu ook weer volop?quote:
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Wel perfect weer voor koffie en koekjes en werk zoeken
iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schijnt de zon bij jou nu ook weer volop?
nee, echt ook helemaal nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
idd![]()
jij woont toch niet bij mij in de buurt
kan niet ik hou me altijd aan mijn beloftesquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god.
Moet je dat niet gewoon afkappen dan, als je dat niet wilt?
[..]
Uhhuh![]()
![]()
Ik moet me echt inhouden om niet het hele pak leeg te vreten
![]()
Zozo, een beetje naar kerels kijken tijdens het werkquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net trouwens gesolliciteerd bij een sportschool![]()
![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, een beetje naar kerels kijken tijdens het werk
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
maar je hebt iig wel het mooie weer wat ik hier ook hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, echt ook helemaal niet
iddquote:
als wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ja, hij is van logitech. Oh, beter! Ga ik dat ff doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als ie van Logitech is gewoon .. Dan gewoon een klacht verzenden. Als ze dan om bewijs vragen stuur je die muis op en krijg je een nieuwe.
Had ik ook, dure muis klikte 2x als je 1x klikte.. Muis opgestuurd en had binnen 2 dagen een nieuwere versie
Hier niks gemerktquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Fok lag eruit
Fijn, live materiaal kijken van Mumford & Sons, ik heb zo'n zin in morgen
hier nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Fok lag eruit
Fijn, live materiaal kijken van Mumford & Sons, ik heb zo'n zin in morgen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
Zozo, een beetje naar kerels kijken tijdens het werk
Ja, maar IKquote:
baliemedewerksterquote:
Ik ga weer voor je duimenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, maar IK![]()
[..]
baliemedewerkster
Oh, maar dat mag je doorlopend doen, ik heb altijd wel ergens een sollicitatie ergens lopenquote:
ik zal voor je duimenquote:
Oke, ik hoor vanzelf wanneer die er weer uit kanquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar dat mag je doorlopend doen, ik heb altijd wel ergens een sollicitatie ergens lopen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, ik hoor vanzelf wanneer die er weer uit kan
heb jij alweer wat gevonden trouwens?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef Trevland het volgende:
Oke, ik hoor vanzelf wanneer die er weer uit kan
Helaas nog steeds niksquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij alweer wat gevonden trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |