Gezelligquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom in ieder geval niet met de auto.
Ben 1 keer op een meet in Utrecht geweest en toen was mijn auto opengebroken en volledig leeggehaald.
ik eet dus niet meequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaar alleen met eten, en verplicht allemaal hetzelfde
quote:
Wtf is er met deze OPquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
Wie is er niet van?
[ afbeelding ]
Meet
16 oktober is er een TAL meet. Je kunt je hier aanmelden:
[TAL Meet]16 oktober is het zover... meld je hier aan!\
TAL smilie(s)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tot slot...:
• Ook in de OP? stuur iBenny even een PM
• LaPo?! De OP van deze SC is hier te vinden
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/TALSC"Aspecten/actiesArtikel Overleg Brontekst tonen Geschiedenis Persoonlijke instellingenAanmelden / Inschrijven Navigatie
Hoofdpagina
FOK!Wiki Mededelingen
Culinesse á gogo
Cultuur en Historie
Digital Corner
FOK!Userfoto's
Fotografie
Film, TV en Radio
Gadgets
Games & Consoles
General Chat
Klussen & Wonen
Lifestyle
Muziek
Nieuws en Achtergronden
Onzin voor je leven!
Ouder(s)
Planes, Trains & Automobiles
Politiek
Soaps, Showbizz & Sterren
Theater, Taal en Kunst
The Truth Is In Here
Travel
Uitgaan & Vrije tijd
Werk, Geldzaken en Recht
Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
Recente wijzigingen
Willekeurige pagina
Hulp
Zoeken
Hulpmiddelen
Links naar deze pagina
Verwante wijzigingen
Speciale pagina's
Printervriendelijke versie
Permanente link
Deze pagina is het laatst bewerkt op 19 sep 2010 om 17:41. Deze pagina is 360 maal bekeken. Privacybeleid Over FOK!wiki Voorbehoud
Daar houden we rekening meequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet dus niet mee
of eten jullie allemaal wat ik eet?
Ja dan ben ik je hotelquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik pak alleen een hotel als ik zat ben.
was er niet iemand uit onze hoek die ging rijdenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom met de trein, maar ik pak geen hotel, heb ook een dure maand
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar houden we rekening mee![]()
[..]
Ja dan ben ik je hotel
ik pak gewoon de trein. zit van cs zo terug in amsterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik pak alleen een hotel als ik zat ben.
Ik snap die aids-hype niet zo... en ik wil het ook niet snappen.quote:
iets klopt er niet, die regels moest ik laatste keer ook wegtiefenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap die aids-hype niet zo... en ik wil het ook niet snappen.
Doe maar gewoon geen aids en kanker hierzo
Sorry.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap die aids-hype niet zo... en ik wil het ook niet snappen.
Doe maar gewoon geen aids en kanker hierzo
[Corronation street on] I fucking hate that fucking hype[/corronation street]quote:
Tuurlijk wel, ben je gek ff serieus je gaat niet betalen als je bij mij kunt slapen hoorquote:
MEEEEEEEEETquote:
O ik dacht dat je het over je vagina had. Maar wat lievvvquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ben je gek ff serieus je gaat niet betalen als je bij mij kunt slapen hoor
ik word pas enthousiast als er een hotel bestaat met groepskorting daarquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over je vagina had. Maar wat lievvv
Ik zie wel hoe/wanneer ik thuis komquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word pas enthousiast als er een hotel bestaat met groepskorting daar
Ik kwam vanuit Faro aan in Oriente, wat een kutstation zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mooie stad
Ik zet de auto dan bij de expo (Oriente) en pak dan de metro, dat werkt perfect
Haha wel fijn dat dat kan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat hoeft niet hier on topic Bellabeer stuur dan pm![]()
ja spreekt toch voor zich gekkie
Nou ja ws de ochtendtreinquote:
alleen drank voor jou?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik eet niet mee en ik neem geen hotel.
wat zijn de 3 laatste letters van MEET?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik eet niet mee en ik neem geen hotel.
hmmm als je om 3 uur 's nachts in Utrecht rondloopt en iedereen is al weg dan ben je geheid minder enthousiastquote:
Wat de pm of het slapen?quote:
Appel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat zijn de 3 laatste letters van MEET?
Is al eens gebeurd... ik vermaak me wel hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm als je om 3 uur 's nachts in Utrecht rondloopt en iedereen is al weg dan ben je geheid minder enthousiast
Ja dat gaat niet gebeuren, dan gaat hij met mij meequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm als je om 3 uur 's nachts in Utrecht rondloopt en iedereen is al weg dan ben je geheid minder enthousiast
Allebeiquote:
zal zo een vaart niet lopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Flikker op. Als ik geen alcohol meer mag dan spring ik van een flat. Ik eet wel een broodje minder om een wijntje te mogen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Koen66 het volgende:
Myr is wel op een erg vreemd dieet, wel gaan zuipen en niet gaan eten
maar jouw laatste trein zal toch ook zelfde tijd zo ongeveer rijden neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet gebeuren, dan gaat hij met mij mee
In Wierden zat je toch braaf aan de cola?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Als ik geen alcohol meer mag dan spring ik van een flat. Ik eet wel een broodje minder om een wijntje te mogen.
Ja ook datquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jouw laatste trein zal toch ook zelfde tijd zo ongeveer rijden neem ik aan?
Ja.quote:
Waren wij op dezelfde meet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Wierden zat je toch braaf aan de cola?
Ligt aan C_A en haar buikjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het wel.
Als er in ieder geval niemand met een auto langs Zoetermeer rijdt dan neem ik de trein maar denk ik
Maar zelf met de auto gaan en nuchter blijven tussen gezellige borrelaars
Ik vergeet telkens op te zoeken waar Zoetermeer ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het wel.
Als er in ieder geval niemand met een auto langs Zoetermeer rijdt dan neem ik de trein maar denk ik
Maar zelf met de auto gaan en nuchter blijven tussen gezellige borrelaars
de kunst is ook om gewoon van alles te kunnen doen. dan houd je t ook vol.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Als ik geen alcohol meer mag dan spring ik van een flat. Ik eet wel een broodje minder om een wijntje te mogen.
bij den haagquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens op te zoeken waar Zoetermeer ligt
Waar ligt het?
quote:
Wie niet dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb toch op 1 na alle jonkies onder tafel gezopen
Offspring.quote:
15 km van Den Haag, 20 van Rotterdam, 50 van Amsterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens op te zoeken waar Zoetermeer ligt
Waar ligt het?
ah lekker nrquote:
quote:
mwah, ik laat het over me heen komen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
De laatste meet had ik echt een paar drankjes teveel op. Maar als ik in de stad ben is dat wel minder hoor.
Remlof krijgt ze ook goed wegquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
RulerofDeath ging nog een uurtje door nadat ik aftaaide
Echt?quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef -Miauw- het volgende:
Hier moest ik écht aan wennen, ik kon die stem niet uitstaan in het begin
ik zeg bij voorbaat gewoon dat jullie me allemaal onder de tafel zuipenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, ik laat het over me heen komen.
Als ik vantevoren ga roepen dat ik veel ga zuipen wordt het meestal nix
en omgedraaid
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh dat vond ik echt een tof nummer en heb toen de cd gekocht, die helaas wat tegenvielquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef -Miauw- het volgende:
Slimquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg bij voorbaat gewoon dat jullie me allemaal onder de tafel zuipen
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dat vond ik echt een tof nummer en heb toen de cd gekocht, die helaas wat tegenviel
dan zit je altijd goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg bij voorbaat gewoon dat jullie me allemaal onder de tafel zuipen
Pub. denk ik.quote:
Bij mij thuis.quote:
quote:
Myr, houd opquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik moet hier ook geen serieuze antwoorden verwachten he.
ws een pub las ik maar kally gaat morgen pas bellenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Bij de engelse Pubquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
bij mij is het oog geen doelquote:
Bella was als enige serieus juistquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Pas?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ws een pub las ik maar kally gaat morgen pas bellen
rond dt soort tijdstippe? Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Unicum.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bella was als enige serieus juist
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Nee, nu geloof ik jullie niet meer. Nu gaan we naar de coffeeshop ook. Stelletje paupers.
Ierse pub is ook goed, Lambs stewquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Pas?![]()
Ja pas inderdaad![]()
Ik ga gewoon morgen even flink op zoek
Neehor ik ga zo pittenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Nee, nu geloof ik jullie niet meer. Nu gaan we naar de coffeeshop ook. Stelletje paupers.
prima hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
ik heb er in utrecht wel heel vaak teveel gezopen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
Wordt meestal wel vrolijk dankzij de alco, maar voordat ik zat wordt zit ik meestal te vol, zeker als het bij bier blijft
Als ik zaken sterker dan wijn ga drinken gaat het vaak fout
Ik vind het allemaal bestquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ierse pub is ook goed, Lambs stew
pub met eetruimte voor zeker zo'n 20 vrouw/manquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Pas?![]()
Ja pas inderdaad![]()
hehe, meer in de zin van we weten t nu nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Pas?![]()
Ja pas inderdaad![]()
FCJ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb er in utrecht wel heel vaak teveel gezopen.
maar ik studeerde dan ook in utrecht
coffeeshop klinkt wel goed tbhquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Socios?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Wie wilt er bij mij crashen na de meet? Liefst iemand met een piemel.
Check.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Check.quote:
Ja.quote:
dat is vragen om antwoord van Bella met een straponquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Er zit er 1 vlak bij het CS dus die ga ik eerst bellen en vandaar uit verder zoeken naar een Karaoke bar voor Symph, en dan een danstent voor mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pub met eetruimte voor zeker zo'n 20 vrouw/man
Mijn strapon zit in de was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is vragen om antwoord van Bella met een strapon
Ik heb van Marseille St Charles meer bordjes danvan Utrecht Centraal. Maar ik kom wel hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Het bordje van Utrecht CS heb je vast nog niet
hmm utrecht?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Jij slaapt toch zeker wel bij je aanstaande vrouw?quote:
Tofquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb van Marseille St Charles meer bordjes danvan Utrecht Centraal. Maar ik kom wel hoor
vrouw?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij slaapt toch zeker wel bij je aanstaande vrouw?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die het liefst. Maar ik denk dat die niet wilt.
Toen ik 10 was een keer naar binnen gelopen met mijn oma. Die dacht dat het gewoon een koffie-zaakje was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nietus, ze verkopen er niet eens koffie
Ja ik heb hem ten huwelijk gevraagd en hij zei ja, hihiquote:
quote:
Nee ik ga daarna door naar Den Haagquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij slaapt toch zeker wel bij je aanstaande vrouw?
Wat heb ik gemist?quote:
jij opent een hotel op die avond?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ten huwelijk gevraagd en hij zei ja, hihi
Ow okequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee ik ga daarna door naar Den Haag.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ten huwelijk gevraagd en hij zei ja, hihi
Past net, 3 extra slaapplaatsen, o nee wacht 5quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:52 schreef gomi het volgende:
[..]
jij opent een hotel op die avond?
benny, bella, rauzer
Oquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets, hij slaapt niet graag niet-thuis.
oh jeee...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt 'm niet kunnen verleiden met een WOKNOK in het vooruitzicht?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voorkeur?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
Daarom hossel ik even een van de andere TAL-boys. Jewaits.
DAT JA TOEN WAS IK ER OOK NIETquote:
Ohwquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm ik kom zeker de 16e, maar ga geheid nog 100x hier thuis horen 'doe je wel voorzichtig met al die onbekende mensen'
5 slaapplaatsen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Past net, 3 extra slaapplaatsen, o nee wacht 5
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
En als hij zijn teddybeer meeneemt?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
1 naast me, 2 bedden kinderkamers, en 1 stretcher en een opblaas airo bedquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
5 slaapplaatsen?![]()
damn hoe groot is je woning wel niet?
Dan zeg je toch dat je niet gaat, en ga je de 16e gewoon alsnogquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm ik kom zeker de 16e, maar ga geheid nog 100x hier thuis horen 'doe je wel voorzichtig met al die onbekende mensen'
Ah, geen namen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief koppie, lekker lichaam en donker haar. En een grote piemel.
Wie wil er nog een teddybeer als je tegen mij aan kan liggen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Oeh ik pak de airobed, bounced zo lekker mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
1 naast me, 2 bedden kinderkamers, en 1 stretcher en een opblaas airo bed
ja wat is lief? wat is lekker? donker haar is duidelijk en wat is groot?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief koppie, lekker lichaam en donker haar. En een grote piemel.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh ik pak de airobed, bounced zo lekker mee.
Socios blijkbaar?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie wil er nog een teddybeer als je tegen mij aan kan liggen?
Ik had verwacht dat je de plek naast Kally zou nemenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paardenlul.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ja wat is lief? wat is lekker? donker haar is duidelijk en wat is groot?
't is gewoon iets wat ze niet snapt en zelf nooit zou doen, vandaar het onbegrip......quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja want ik ben ook een serial killer
is de inschrijving al geopend?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
mee met wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kally nemen? Nee dat laat ik over aan iemand anders.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je de plek naast Kally zou nemen.
Mijn derrière.quote:
Jonguh, dat kan ik zo toch niet zeggen. Dat ligt eraan hoe dronken ik ben.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ja wat is lief? wat is lekker? donker haar is duidelijk en wat is groot?
ah idd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
neeeee, zwabbergedrag kan ze helemaal niet tegen, creeert nog veel meer ruziesquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat je niet gaat, en ga je de 16e gewoon alsnog?
benny pakte die ook al. dat wordt delenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is de inschrijving al geopend?
En 2 dagen van te voren?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neeeee, zwabbergedrag kan ze helemaal niet tegen, creeert nog veel meer ruzies
Ze gaat die maandag daarna vijf dagen op vakantie dus daar kan ze niet over zeuren dunkt me.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neeeee, zwabbergedrag kan ze helemaal niet tegen, creeert nog veel meer ruzies
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kally nemen? Nee dat laat ik over aan iemand anders.
Benny is mijn escort.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
benny pakte die ook al. dat wordt delen
Ohw ja?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
benny pakte die ook al. dat wordt delen
Hoaxquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat niet om de grootte, het gaat erom dat je de juiste plekjes weet te vinden
quote:
quote:
Dat is wat we jullie vertellenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat niet om de grootte, het gaat erom dat je de juiste plekjes weet te vinden
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, dat kan ik zo toch niet zeggen. Dat ligt eraan hoe dronken ik ben.
Ligt aan de persoon voor wie die isquote:
quote:
ach, ik dacht ff op de zaken vooruit te lopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja?
Ik had nog niet besloten hoor
Hoe schattig. En naief.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
En een grote ietwat misvormde paardenlul helpt daar shiek hendig bij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
Oquote:
agree.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze gaat die maandag daarna vijf dagen op vakantie dus daar kan ze niet over zeuren dunkt me.
Ik bedoel als er geen persoon is, of je het dan lastig vindtquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon voor wie die is
Ik zie het al voor mequote:
klinkt als een gemis in je opvoeding, die paardenlulquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En een grote ietwat misvormde paardenlul helpt daar shiek hendig bij.
Ik kan na grondig onderzoek (quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je 41 bent spreek ik je weer
Een 35-jarige vrouw heeft het net bevestigdquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je 41 bent spreek ik je weer
WTF?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan na grondig onderzoek (![]()
![]()
) concluderen dat de leeftijd niet alles zegt over seksskills.
t blijft brabant hequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een WOKNOK? Nee hoor, niet zo vaak last van dan, want het eerste wat ik zie zijn mijn kinderen en die krijg ik niet van hunquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik bedoel als er geen persoon is, of je het dan lastig vindt!
Of een te veel. :33333quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een gemis in je opvoeding, die paardenlul
mwah, zonder red ik het ook wel hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je klinkt al als een hele expertquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan na grondig onderzoek (![]()
![]()
) concluderen dat de leeftijd niet alles zegt over seksskills.
nog geen 41 dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een 35-jarige vrouw heeft het net bevestigd
Wie is 35 dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een 35-jarige vrouw heeft het net bevestigd
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je klinkt al als een hele expert
*proest*quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat een WOKNOK? Nee hoor, niet zo vaak last van dan, want het eerste wat ik zie zijn mijn kinderen en die krijg ik niet van hun
arme caviaquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
als dit topic vol is ga ik ff de vaatwasser leeghalen en de cavia eten
quote:
Je gaat de cavia eten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
met beetje sambal is t wel te doen iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
Is cavia lekker dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef gomi het volgende:
[..]
met beetje sambal is t wel te doen idd
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef gomi het volgende:
[..]
miauw al 35?
ik dacht ergens in de 20 ofzo
quote:
Je gaat je cavia geven?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, ik vergeet het woord GEVEN
ja nou ja ik dacht ook dat jij op mannen vielquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dan heb ik verkeerd geschat.
Je cavia eten en geven?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, ik vergeet het woord GEVEN
Ga op 'm liggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat ligt aan de hoofd kant van mijn bed.Ik vind het zielig om hem te verplaatsen. Dus ik ga mezelf nu oprollen aan het uiteinde van mijn bed.
Dat is toch ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja nou ja ik dacht ook dat jij op mannen viel
quote:
Wat is daar verkeerd geschat aan danquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja nou ja ik dacht ook dat jij op mannen viel
Kan jij niet tellen.quote:
mijn ene kat was zo blij toen ik weer terug was van vakantie dat ze me midden in de nacht wakker maakte en een speelgoedmuis voor me brachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat ligt aan de hoofd kant van mijn bed.Ik vind het zielig om hem te verplaatsen. Dus ik ga mezelf nu oprollen aan het uiteinde van mijn bed.
Oh. Dan zat alleen jij fout jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat is daar verkeerd geschat aan dan
Godver, mijn bierquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Je gaat je cavia geven?![]()
Koen je kan te veel delen he
Niemand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |