Gezelligquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Nee, nu geloof ik jullie niet meer. Nu gaan we naar de coffeeshop ook. Stelletje paupers.
ik heb er in utrecht wel heel vaak teveel gezopen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
Wordt meestal wel vrolijk dankzij de alco, maar voordat ik zat wordt zit ik meestal te vol, zeker als het bij bier blijft
Als ik zaken sterker dan wijn ga drinken gaat het vaak fout
Ik vind het allemaal bestquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ierse pub is ook goed, Lambs stew
pub met eetruimte voor zeker zo'n 20 vrouw/manquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Pas?![]()
Ja pas inderdaad![]()
Ik ga gewoon morgen even flink op zoek
hehe, meer in de zin van we weten t nu nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Pas?![]()
Ja pas inderdaad![]()
Ik ga gewoon morgen even flink op zoek
FCJ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb er in utrecht wel heel vaak teveel gezopen.
maar ik studeerde dan ook in utrecht
coffeeshop klinkt wel goed tbhquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Nee, nu geloof ik jullie niet meer. Nu gaan we naar de coffeeshop ook. Stelletje paupers.
Socios?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Wie wilt er bij mij crashen na de meet? Liefst iemand met een piemel.
Check.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Check.quote:
Ja.quote:
dat is vragen om antwoord van Bella met een straponquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Er zit er 1 vlak bij het CS dus die ga ik eerst bellen en vandaar uit verder zoeken naar een Karaoke bar voor Symph, en dan een danstent voor mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pub met eetruimte voor zeker zo'n 20 vrouw/man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |