Bij mij thuis.quote:
quote:
Myr, houd opquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik moet hier ook geen serieuze antwoorden verwachten he.
ws een pub las ik maar kally gaat morgen pas bellenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Bij de engelse Pubquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
bij mij is het oog geen doelquote:
Bella was als enige serieus juistquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Pas?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ws een pub las ik maar kally gaat morgen pas bellen
rond dt soort tijdstippe? Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Unicum.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bella was als enige serieus juist
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Nee, nu geloof ik jullie niet meer. Nu gaan we naar de coffeeshop ook. Stelletje paupers.
Ierse pub is ook goed, Lambs stewquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Pas?![]()
Ja pas inderdaad![]()
Ik ga gewoon morgen even flink op zoek
Neehor ik ga zo pittenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Nee, nu geloof ik jullie niet meer. Nu gaan we naar de coffeeshop ook. Stelletje paupers.
prima hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |