Flikker op. Als ik geen alcohol meer mag dan spring ik van een flat. Ik eet wel een broodje minder om een wijntje te mogen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Koen66 het volgende:
Myr is wel op een erg vreemd dieet, wel gaan zuipen en niet gaan eten
maar jouw laatste trein zal toch ook zelfde tijd zo ongeveer rijden neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet gebeuren, dan gaat hij met mij mee
In Wierden zat je toch braaf aan de cola?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Als ik geen alcohol meer mag dan spring ik van een flat. Ik eet wel een broodje minder om een wijntje te mogen.
Ja ook datquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jouw laatste trein zal toch ook zelfde tijd zo ongeveer rijden neem ik aan?
Ja.quote:
Waren wij op dezelfde meet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Wierden zat je toch braaf aan de cola?
Ligt aan C_A en haar buikjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het wel.
Als er in ieder geval niemand met een auto langs Zoetermeer rijdt dan neem ik de trein maar denk ik
Maar zelf met de auto gaan en nuchter blijven tussen gezellige borrelaars
Ik vergeet telkens op te zoeken waar Zoetermeer ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het wel.
Als er in ieder geval niemand met een auto langs Zoetermeer rijdt dan neem ik de trein maar denk ik
Maar zelf met de auto gaan en nuchter blijven tussen gezellige borrelaars
de kunst is ook om gewoon van alles te kunnen doen. dan houd je t ook vol.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Als ik geen alcohol meer mag dan spring ik van een flat. Ik eet wel een broodje minder om een wijntje te mogen.
bij den haagquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens op te zoeken waar Zoetermeer ligt
Waar ligt het?
quote:
Wie niet dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb toch op 1 na alle jonkies onder tafel gezopen
Offspring.quote:
15 km van Den Haag, 20 van Rotterdam, 50 van Amsterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens op te zoeken waar Zoetermeer ligt
Waar ligt het?
ah lekker nrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |