Gezelligquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom in ieder geval niet met de auto.
Ben 1 keer op een meet in Utrecht geweest en toen was mijn auto opengebroken en volledig leeggehaald.
ik eet dus niet meequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaar alleen met eten, en verplicht allemaal hetzelfde
quote:
Wtf is er met deze OPquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
Wie is er niet van?
[ afbeelding ]
Meet
16 oktober is er een TAL meet. Je kunt je hier aanmelden:
[TAL Meet]16 oktober is het zover... meld je hier aan!\
TAL smilie(s)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tot slot...:
• Ook in de OP? stuur iBenny even een PM
• LaPo?! De OP van deze SC is hier te vinden
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/TALSC"Aspecten/actiesArtikel Overleg Brontekst tonen Geschiedenis Persoonlijke instellingenAanmelden / Inschrijven Navigatie
Hoofdpagina
FOK!Wiki Mededelingen
Culinesse á gogo
Cultuur en Historie
Digital Corner
FOK!Userfoto's
Fotografie
Film, TV en Radio
Gadgets
Games & Consoles
General Chat
Klussen & Wonen
Lifestyle
Muziek
Nieuws en Achtergronden
Onzin voor je leven!
Ouder(s)
Planes, Trains & Automobiles
Politiek
Soaps, Showbizz & Sterren
Theater, Taal en Kunst
The Truth Is In Here
Travel
Uitgaan & Vrije tijd
Werk, Geldzaken en Recht
Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
Recente wijzigingen
Willekeurige pagina
Hulp
Zoeken
Hulpmiddelen
Links naar deze pagina
Verwante wijzigingen
Speciale pagina's
Printervriendelijke versie
Permanente link
Deze pagina is het laatst bewerkt op 19 sep 2010 om 17:41. Deze pagina is 360 maal bekeken. Privacybeleid Over FOK!wiki Voorbehoud
Daar houden we rekening meequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet dus niet mee
of eten jullie allemaal wat ik eet?
Ja dan ben ik je hotelquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik pak alleen een hotel als ik zat ben.
was er niet iemand uit onze hoek die ging rijdenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom met de trein, maar ik pak geen hotel, heb ook een dure maand
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar houden we rekening mee![]()
[..]
Ja dan ben ik je hotel
ik pak gewoon de trein. zit van cs zo terug in amsterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik pak alleen een hotel als ik zat ben.
Ik snap die aids-hype niet zo... en ik wil het ook niet snappen.quote:
iets klopt er niet, die regels moest ik laatste keer ook wegtiefenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap die aids-hype niet zo... en ik wil het ook niet snappen.
Doe maar gewoon geen aids en kanker hierzo
Sorry.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap die aids-hype niet zo... en ik wil het ook niet snappen.
Doe maar gewoon geen aids en kanker hierzo
[Corronation street on] I fucking hate that fucking hype[/corronation street]quote:
Tuurlijk wel, ben je gek ff serieus je gaat niet betalen als je bij mij kunt slapen hoorquote:
MEEEEEEEEETquote:
O ik dacht dat je het over je vagina had. Maar wat lievvvquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ben je gek ff serieus je gaat niet betalen als je bij mij kunt slapen hoor
ik word pas enthousiast als er een hotel bestaat met groepskorting daarquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over je vagina had. Maar wat lievvv
Ik zie wel hoe/wanneer ik thuis komquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word pas enthousiast als er een hotel bestaat met groepskorting daar
Ik kwam vanuit Faro aan in Oriente, wat een kutstation zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mooie stad
Ik zet de auto dan bij de expo (Oriente) en pak dan de metro, dat werkt perfect
Haha wel fijn dat dat kan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat hoeft niet hier on topic Bellabeer stuur dan pm![]()
ja spreekt toch voor zich gekkie
Nou ja ws de ochtendtreinquote:
alleen drank voor jou?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik eet niet mee en ik neem geen hotel.
wat zijn de 3 laatste letters van MEET?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik eet niet mee en ik neem geen hotel.
hmmm als je om 3 uur 's nachts in Utrecht rondloopt en iedereen is al weg dan ben je geheid minder enthousiastquote:
Wat de pm of het slapen?quote:
Appel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat zijn de 3 laatste letters van MEET?
Is al eens gebeurd... ik vermaak me wel hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm als je om 3 uur 's nachts in Utrecht rondloopt en iedereen is al weg dan ben je geheid minder enthousiast
Ja dat gaat niet gebeuren, dan gaat hij met mij meequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm als je om 3 uur 's nachts in Utrecht rondloopt en iedereen is al weg dan ben je geheid minder enthousiast
Allebeiquote:
zal zo een vaart niet lopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Flikker op. Als ik geen alcohol meer mag dan spring ik van een flat. Ik eet wel een broodje minder om een wijntje te mogen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Koen66 het volgende:
Myr is wel op een erg vreemd dieet, wel gaan zuipen en niet gaan eten
maar jouw laatste trein zal toch ook zelfde tijd zo ongeveer rijden neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet gebeuren, dan gaat hij met mij mee
In Wierden zat je toch braaf aan de cola?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Als ik geen alcohol meer mag dan spring ik van een flat. Ik eet wel een broodje minder om een wijntje te mogen.
Ja ook datquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jouw laatste trein zal toch ook zelfde tijd zo ongeveer rijden neem ik aan?
Ja.quote:
Waren wij op dezelfde meet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Wierden zat je toch braaf aan de cola?
Ligt aan C_A en haar buikjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het wel.
Als er in ieder geval niemand met een auto langs Zoetermeer rijdt dan neem ik de trein maar denk ik
Maar zelf met de auto gaan en nuchter blijven tussen gezellige borrelaars
Ik vergeet telkens op te zoeken waar Zoetermeer ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het wel.
Als er in ieder geval niemand met een auto langs Zoetermeer rijdt dan neem ik de trein maar denk ik
Maar zelf met de auto gaan en nuchter blijven tussen gezellige borrelaars
de kunst is ook om gewoon van alles te kunnen doen. dan houd je t ook vol.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Als ik geen alcohol meer mag dan spring ik van een flat. Ik eet wel een broodje minder om een wijntje te mogen.
bij den haagquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens op te zoeken waar Zoetermeer ligt
Waar ligt het?
quote:
Wie niet dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb toch op 1 na alle jonkies onder tafel gezopen
Offspring.quote:
15 km van Den Haag, 20 van Rotterdam, 50 van Amsterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens op te zoeken waar Zoetermeer ligt
Waar ligt het?
ah lekker nrquote:
quote:
mwah, ik laat het over me heen komen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
De laatste meet had ik echt een paar drankjes teveel op. Maar als ik in de stad ben is dat wel minder hoor.
Remlof krijgt ze ook goed wegquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
RulerofDeath ging nog een uurtje door nadat ik aftaaide
Echt?quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef -Miauw- het volgende:
Hier moest ik écht aan wennen, ik kon die stem niet uitstaan in het begin
ik zeg bij voorbaat gewoon dat jullie me allemaal onder de tafel zuipenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, ik laat het over me heen komen.
Als ik vantevoren ga roepen dat ik veel ga zuipen wordt het meestal nix
en omgedraaid
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh dat vond ik echt een tof nummer en heb toen de cd gekocht, die helaas wat tegenvielquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef -Miauw- het volgende:
Slimquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg bij voorbaat gewoon dat jullie me allemaal onder de tafel zuipen
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dat vond ik echt een tof nummer en heb toen de cd gekocht, die helaas wat tegenviel
dan zit je altijd goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg bij voorbaat gewoon dat jullie me allemaal onder de tafel zuipen
Pub. denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |