Mijn vader gaat helemaal los als ie dat liedje hoort. Inclusief zijn beruchte ''wappermethandje dans''quote:
Wat? Ik dacht dat je wist van mijn zaadpraktijken?quote:
Waar land je dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kom je er ongeveer langs
Oh het is nu jager meets jager. Dat heeft geen zin he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat je wist van mijn zaadpraktijken?
Ja dat is het beste.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik dacht zo te bespreken drank voor zich, want iedereen drinkt wel wat anders en je kan niet in iemands portomoniks kijken.
En eten doen we dan op 1 rekening en delen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat je wist van mijn zaadpraktijken?
OMG a match made in heavenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben de maagdendokter. Ik spreek af met meisjes om ze over seks te leren.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader gaat helemaal los als ie dat liedje hoort. Inclusief zijn beruchte ''wappermethandje dans''
Oooohw, dat horen we later vandaag welquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ll slaapt he, die heeft vast nog wel wat te zeggen daarover![]()
is primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik dacht zo te bespreken drank voor zich, want iedereen drinkt wel wat anders en je kan niet in iemands portomoniks kijken.
Dat is ook makkelijk af te spreken met de zaak waar we eten, iedereen zijn drankjes aan de bar halen en betalen en eten op een bonquote:
Ik vind het allemaal prima...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
en het geheime woord is zwart
en t antwoord is als de vogels weer vliegen
neger alsjeblieft. ik zal jouw wat leren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben de maagdendokter. Ik spreek af met meisjes om ze over seks te leren.
is meestal wel t makkelijkst iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
neger alsjeblieft. ik zal jouw wat leren.
Rondje tequila staat vast bij mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima...
Uiteindelijk komen we toch wel uit op rondjes ed. gok ik
Dat denk ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel maar er zijn werkende mensen en studenten dus het moet wel eerlijk blijvenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik kom gewoon zonder pre meetquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Allemaal pre-meets
Jullie en een aantal vanuit het westen...
dat hoop je altijd wel op Lisboa.quote:
das ook zo... maar dat zal daar toch wel goed komen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar er zijn werkende mensen en studenten dus het moet wel eerlijk blijven
Snel uitzetten en net doen of je het niet gehoord hebt, dan piept die niet meerquote:
Ben je wel eens Lissabon ingeweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lissabon, en dan nog een klein uurtje rijden
amsterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uit welk deel van het land kwam jij ook alweer?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
das ook zo... maar dat zal daar toch wel goed komen?
Ik weet niet hoe dat op andere meets is/was
Ja mooie stadquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je wel eens Lissabon ingeweest?
Vandaar alleen met eten, en verplicht allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind de rekening delen prima, alleen wil dat nog wel eens fout gaan (mensen die niet mee willen doen etc etc)
nee zoiets moet je ook alleen doen als iedereen wil delen gewoon.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind de rekening delen prima, alleen wil dat nog wel eens fout gaan (mensen die niet mee willen doen etc etc)
Moet je je tomtom ook niet laten hangen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom in ieder geval niet met de auto.
Ben 1 keer op een meet in Utrecht geweest en toen was mijn auto opengebroken en volledig leeggehaald.
Proberen ze je ook steeds drugs te verkopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mooie stad
Ik zet de auto dan bi de expo en pak dan de metro, dat werkt perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |