Mijn vader gaat helemaal los als ie dat liedje hoort. Inclusief zijn beruchte ''wappermethandje dans''quote:
Wat? Ik dacht dat je wist van mijn zaadpraktijken?quote:
Waar land je dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kom je er ongeveer langs
Oh het is nu jager meets jager. Dat heeft geen zin he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat je wist van mijn zaadpraktijken?
Ja dat is het beste.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik dacht zo te bespreken drank voor zich, want iedereen drinkt wel wat anders en je kan niet in iemands portomoniks kijken.
En eten doen we dan op 1 rekening en delen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat je wist van mijn zaadpraktijken?
OMG a match made in heavenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben de maagdendokter. Ik spreek af met meisjes om ze over seks te leren.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader gaat helemaal los als ie dat liedje hoort. Inclusief zijn beruchte ''wappermethandje dans''
Oooohw, dat horen we later vandaag welquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ll slaapt he, die heeft vast nog wel wat te zeggen daarover![]()
is primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik dacht zo te bespreken drank voor zich, want iedereen drinkt wel wat anders en je kan niet in iemands portomoniks kijken.
Dat is ook makkelijk af te spreken met de zaak waar we eten, iedereen zijn drankjes aan de bar halen en betalen en eten op een bonquote:
Ik vind het allemaal prima...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
en het geheime woord is zwart
en t antwoord is als de vogels weer vliegen
neger alsjeblieft. ik zal jouw wat leren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben de maagdendokter. Ik spreek af met meisjes om ze over seks te leren.
is meestal wel t makkelijkst iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
neger alsjeblieft. ik zal jouw wat leren.
Rondje tequila staat vast bij mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima...
Uiteindelijk komen we toch wel uit op rondjes ed. gok ik
Dat denk ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima...
Uiteindelijk komen we toch wel uit op rondjes ed. gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |