quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angelstuurt een fles honingrum koen zijn kant op
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Manke Luus loopt niet in zeven sloten tegelijk![]()
Nog niet in twee
Ik kom hem opdrinken met jou hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel stuurt ook een fles honingrum naar Kally toe
Tossoquote:
We hebben er nu 2, dat scheeltquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het een fles of een flesje vraag ik me af![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 houdt inzamelingsactie om C_A langer online te houden
Hier komen en nogeensdurven vragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het een fles of een flesje vraag ik me af![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ikke heb geen geld bij me....
zit in een ander hotel.... mijn man en schoonouders zijn al terug naar andere hotel, hier 2 minuten lopen vandaan...
mijn schoonouders vonden het al eng om mij hier achter te laten ;')
Ikke ben grote meidzei ik....
Dus moet bellen als ik terug loop ;')
dos minutos
Kusje alvastquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ikke heb geen geld bij me....
zit in een ander hotel.... mijn man en schoonouders zijn al terug naar andere hotel, hier 2 minuten lopen vandaan...
mijn schoonouders vonden het al eng om mij hier achter te laten ;')
Ikke ben grote meidzei ik....
Dus moet bellen als ik terug loop ;')
dos minutos
leuk hequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
O C_A ik heb seizoen 1 van Glee gezien![]()
![]()
Huh wat?quote:
Ikke fanquote:
quote:
ik ga uitloggen, anders sta ik straks ingelogt en zit er een debiel op mijn accountquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik las net je vraag pas vanuit vorige topic![]()
!
Doei moppiequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ik ga uitloggen, anders sta ik straks ingelogt en zit er een debiel op mijn account
k kom van de week nog wel even langs
Ciao
Kusjes voor iedereen|!
have fun nog de rest van je vakantie en latersquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ik ga uitloggen, anders sta ik straks ingelogt en zit er een debiel op mijn account
Ciao
Kusjes voor iedereen|!
quote:
Wie mis je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
Ligt het aan mij of is het ouderwets gezellig hier, al mis ik er een paar
ik vind t vandaag ook weer leuk hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
When I see your face there'll be kissingquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
When you see my face hope it gives you hell
Nee, het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
De restquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t vandaag ook weer leuk hier
Hihiquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
When I see your face there'll be kissing
Tot van de week danquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ciao
Kusjes voor iedereen|!
vrijdagavonden lukken de laatste weken idd weer aardig....quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
Nou ja zie de OPquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijdagavonden lukken de laatste weken idd weer aardig....
Wie missen we allemaal?
Ja komt omdat ik er ben denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
Dat durf ik toch heul nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou hem eraan houden op de meet he
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja komt omdat ik er ben denk ik!
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dat net als de horse-persoon?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de Dog whisperer op staan.
Damn, wat is die man goed
Gaan we muziekjes doen?quote:
en ikm maar denken omdat ik er weer eens ben op een vrijdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
Of omdat sommige mensen er niet zijn natuurlijk [ afbeelding ]
Uhm nou er zijn wel dingen die ik niet durfquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe hmm, op de een of andere manier geloof ik niet in jouw naam en niet durven in 1 zin
komt idd mede door voh denk ik idd. leuk programmaquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
De vrijdag is ook weer leuk dankzij VoH
Het is gewoon niet te doen om Popstars te volgen
Liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
Sms van C_A![]()
Kom ik buiten zitten ze er alsnog de gekkies
Old skool?quote:
* Koen66 begint benieuwd te raken watquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm nou er zijn wel dingen die ik niet durf
Zei ik ook ahhhhhhhhhhhhh liefquote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
Sms van C_A![]()
Kom ik buiten zitten ze er alsnog de gekkies
Spinnen ieuwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 begint benieuwd te raken wat![]()
ok, we hebben niet over uit een vliegtuig springen zonder parachute ofzo he. nee dat durf je niet neem ik aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm nou er zijn wel dingen die ik niet durf
Heb je die negerin niet?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, we hebben niet over uit een vliegtuig springen zonder parachute ofzo he. nee dat durf je niet neem ik aan
Ja iets met Sesamstraat en Katy Perry en haar tieten.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe was jij dat die dr vader liet overkomen toen ze zwanger was en een spin in huis had?
oh god ja das waar ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja iets met Sesamstraat en Katy Perry en haar tieten.
quote:
Nee, hij heeft een Youtube interview ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ah k. maar moest wel lachen toen ik t las toenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja hij woont aan de overkant dat scheelt
Ja bestaat zoveel jaar dacht ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een Youtube interview ofzo
echt weer zo'n Amerikaans geneuzel dat dat te fout zou zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt weer zo'n Amerikaans geneuzel dat dat te fout zou zijn
Ja het is ook erg, aan de voorkant heb ik ook veel spinnen, daar heb ik dus nu een glazenwasserquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. maar moest wel lachen toen ik t las toen
HALLONBALLONSALON.quote:
De zus van een goede maat van mij was hun tour manager.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik was vanaochtend een kwartiertje op kantoor en had ik Ok Go even op staan.
Zo'n gaaf nummer dit en een nog gavere clip
wel elke ochtend een kopje koffie aanbieden hequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het is ook erg, aan de voorkant heb ik ook veel spinnen, daar heb ik dus nu een glazenwasser
quote:
Nee hij komt als ik op mijn werk benquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
wel elke ochtend een kopje koffie aanbieden he
Siewosie heeft GV goede soundtrack.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, geen old skool maar wel een lekekr liedje![]()
Wel na 1 minuut afzetten
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, geen old skool maar wel een lekekr liedje![]()
Wel na 1 minuut afzetten
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom je ook naar de TAL meet?
wtf die grasdingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
voor dat nummer is ook een andere clip met een dominobaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
gave groep, alleen hun nieuwste nummer vind ik niks.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
De zus van een goede maat van mij was hun tour manager.
Ben je nu blij dat het geen vrijdag meer isquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik ben er alweer
vrijdag>zaterdagnacht![]()
bij ons komen ze gewoon contant geld ophalen elke keerquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij komt als ik op mijn werk ben![]()
Ik maak het geld over, goede deal
Vandaag krijg ik doekoe van die peeps die op mijn verjaardagsfissa komen. Jeweet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik ben er alweer
vrijdag>zaterdagnacht![]()
O ja daarover ik post er even iets, graag reactiequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
[TAL Meet]16 oktober is het zover... meld je hier aan!
Done.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja daarover ik post er even iets, graag reactie
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor dat nummer is ook een andere clip met een dominobaan
hey lekker hoor nog ff stappenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef Cue_ het volgende:
Wachtend op vriendin totdat we de stad in kunnen gaan
De gezelligheid van vrij/za-nacht hoort bij de vrijdagquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je nu blij dat het geen vrijdag meer is?
haha oja! Werd toch verboden i.v.m. rechten enzo?quote:
Damn dat is kut he, duurde bij mij ook altijd de hele zaterdagquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef Graseter het volgende:
16 oktober. Volgens mij heb ik dan rijles.
Je rijd maar naar een Engelse pub in Utrechtquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef Graseter het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Damn dat is kut he, duurde bij mij ook altijd de hele zaterdag!
Dat is ook echt een liedje voor jou.quote:
Ik ben op maandag altijd als Robinson Crusoe... op zoek naar vrijdagquote:
Ik heb volgende week mijn eerste rijles dus weet niet hoe lang het duurt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Damn dat is kut he, duurde bij mij ook altijd de hele zaterdag!
tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Cue_ het volgende:
He een meet van TAL , mag ik daar ook al komen?
De heeeeeeeeeeeeeele dagquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb volgende week mijn eerste rijles dus weet niet hoe lang het duurt.
Hoezooooquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook echt een liedje voor jou.
Ja hoor...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben op maandag altijd als Robinson Crusoe... op zoek naar vrijdag
ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja daarover ik post er even iets, graag reactie
Ik krijg altijd een bepaald beeld van mensen. Jij vindt de V&D het leukste warenhuis, je favoriete acteur is Egbert Jan Weeber, je luistert naar Giovanca en je gebruikt Robijn als wasverzachter.quote:
absoluutquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Cue_ het volgende:
De hele dag en avond?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef Graseter het volgende:
Oh ik ben benieuwd wat voor beeld je van mij hebtquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een bepaald beeld van mensen. Jij vindt de V&D het leukste warenhuis, je favoriete acteur is Egbert Jan Weeber, je luistert naar Giovanca en je gebruikt Robijn als wasverzachter.
oeh, doe mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een bepaald beeld van mensen. Jij vindt de V&D het leukste warenhuis, je favoriete acteur is Egbert Jan Weeber, je luistert naar Giovanca en je gebruikt Robijn als wasverzachter.
Heerlijkquote:
Wij ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]dan ga ik daar eens over nadenken. De meesten ken ik nog niet
Ik ben heul geen mietje!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
zow het gaat drukkig worden op de miet
The Curequote:
Alleen Robijn kloptquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
is al een aardig lijstje iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Je gaat pas 'op' als je gaat afrijdenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet ik om 2 uur op en dan krijg ik 20 uur rijles.
Oe Portugal, waar precies ga je naar toequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik al vrij snel veranderd.
Ik wist toen ff niet wanneer ik naar Portugal vloog, maar dat is pas de 23e
Opstaan!!!11quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat pas 'op' als je gaat afrijden
16/10 het grote feest der onbekendenquote:
Check die van miauw, ik heb het toch verkeerd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd wat voor beeld je van mij hebt![]()
ik ken er nog niemandquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]dan ga ik daar eens over nadenken. De meesten ken ik nog niet
Ja tofquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat pas 'op' als je gaat afrijden
Bij Boy George zag ik het misschien niet vroeger maar ik wist wel dat dit een meneer wasquote:
Ben je daar geweest?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja tof
En als het net zo gezellig wordt als in Wierden
2 km van Obidos daar woont mijn moederquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oe Portugal, waar precies ga je naar toe?
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij Boy George zag ik het misschien niet vroeger maar ik wist wel dat dit een meneer was
Trein, ik ga samen met pgr en bos ofzo. Je kunt mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Graseter het volgende:
Patje gaat niet. Mijn chauffeur!
Bella hoe ga jij?
Ik was er oftewel. GEWELDIG.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je daar geweest?Hoe was dat dan?
hij moetquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Graseter het volgende:
Bella hoe ga jij?
Prive-jetquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Graseter het volgende:
Bella hoe ga jij?
pgr ging toch neit meer?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Trein, ik ga samen met pgr en bos ofzo. Je kunt mee.
Ik kijk morgen even of ik dan rijles heb. Hoe laat begint hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
het gaat ook niet om de juistheidquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Check die van miauw, ik heb het toch verkeerd.
pgr kwam toch nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O MAN OVERBOARD.quote:
[TAL Meet]16 oktober is het zover... meld je hier aan!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even of ik dan rijles heb. Hoe laat begint het?
4 uur ongeveer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even of ik dan rijles heb. Hoe laat begint het?
Goh wat jofel van je dat hij mee mag met de treinquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Want? Die moet om 8 uur naar bed natuurlijkquote:
Zal wel niet belangrijk zijn geweest danquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Ik had erop gehoopt dat jij het wist.
dat was echt verschrikkelijk gaafquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je daar geweest?Hoe was dat dan?
Die zijn zo mooi.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, alles wat ik van ze ken![]()
en A Forrest
in principe wel idd.quote:
Dat is wel een redelijke tijd toch?quote:
Dat... en hij wist het nog neit en toen waren we vervelend en toen kwam hij zeker neit meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Want? Die moet om 8 uur naar bed natuurlijk
Welk station zou je aandoen dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh. Als het goed is begin ik altijd vroeg.
Ik denk wel dat ik kan.
Het is een mieterse meid.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goh wat jofel van je dat hij mee mag met de trein
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Want? Die moet om 8 uur naar bed natuurlijk
Byebye Cuequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef Cue_ het volgende:
Ze is snel klaar.. dus moet er weer vandoor
Mooiquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef gomi het volgende:
[..]
in principe wel idd.
zoals t er nu naar uitziet kan ik ook op die datum.
heb er wel zin in ook tbh
Jawel jij bent onze meesteres.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijke tijd toch?
Of jullie moeten anders willen, ik beslis niet hoor
He?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welk station zou je aandoen dan?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel jij bent onze meesteres.Nee maar 4 klinkt goed.
Ja, dit is helaas de 1990 versie, het origineel heeft geen geluidquote:
Ik wist dat deze reactie zou komen maar had geen zin meer om te editen.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef Cue_ het volgende:
Primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijke tijd toch?
Of jullie moeten anders willen, ik beslis niet hoor
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat... en hij wist het nog neit en toen waren we vervelend en toen kwam hij zeker neit meer.
opgelost slotje?
Ah daar ben ik wel in de buurt geweest geloof ik met de trein, toen ik van Lissabon naar Leiria ging.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 km van Obidos daar woont mijn moeder
Ik ga gewoon vanaf Tilburg naar DB en van daaruit naar Utrecht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wist dat deze reactie zou komen maar had geen zin meer om te editen.
Dan ontmoeten we in DB.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vanaf Tilburg naar DB en van daaruit naar Utrecht.
Ll slaapt he, die heeft vast nog wel wat te zeggen daaroverquote:
dan kom je er ongeveer langsquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah daar ben ik wel in de buurt geweest geloof ik met de trein, toen ik van Lissabon naar Leiria ging.
Dat klinkt.....uhm jeweetzzzzzzquote:
Mijn vader gaat helemaal los als ie dat liedje hoort. Inclusief zijn beruchte ''wappermethandje dans''quote:
Wat? Ik dacht dat je wist van mijn zaadpraktijken?quote:
Waar land je dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kom je er ongeveer langs
Oh het is nu jager meets jager. Dat heeft geen zin he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat je wist van mijn zaadpraktijken?
Ja dat is het beste.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik dacht zo te bespreken drank voor zich, want iedereen drinkt wel wat anders en je kan niet in iemands portomoniks kijken.
En eten doen we dan op 1 rekening en delen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat je wist van mijn zaadpraktijken?
OMG a match made in heavenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben de maagdendokter. Ik spreek af met meisjes om ze over seks te leren.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader gaat helemaal los als ie dat liedje hoort. Inclusief zijn beruchte ''wappermethandje dans''
Oooohw, dat horen we later vandaag welquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ll slaapt he, die heeft vast nog wel wat te zeggen daarover![]()
is primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik dacht zo te bespreken drank voor zich, want iedereen drinkt wel wat anders en je kan niet in iemands portomoniks kijken.
Dat is ook makkelijk af te spreken met de zaak waar we eten, iedereen zijn drankjes aan de bar halen en betalen en eten op een bonquote:
Ik vind het allemaal prima...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
en het geheime woord is zwart
en t antwoord is als de vogels weer vliegen
neger alsjeblieft. ik zal jouw wat leren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben de maagdendokter. Ik spreek af met meisjes om ze over seks te leren.
is meestal wel t makkelijkst iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
neger alsjeblieft. ik zal jouw wat leren.
Rondje tequila staat vast bij mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima...
Uiteindelijk komen we toch wel uit op rondjes ed. gok ik
Dat denk ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel maar er zijn werkende mensen en studenten dus het moet wel eerlijk blijvenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik kom gewoon zonder pre meetquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Allemaal pre-meets
Jullie en een aantal vanuit het westen...
dat hoop je altijd wel op Lisboa.quote:
das ook zo... maar dat zal daar toch wel goed komen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar er zijn werkende mensen en studenten dus het moet wel eerlijk blijven
Snel uitzetten en net doen of je het niet gehoord hebt, dan piept die niet meerquote:
Ben je wel eens Lissabon ingeweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lissabon, en dan nog een klein uurtje rijden
amsterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uit welk deel van het land kwam jij ook alweer?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
das ook zo... maar dat zal daar toch wel goed komen?
Ik weet niet hoe dat op andere meets is/was
Ja mooie stadquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je wel eens Lissabon ingeweest?
Vandaar alleen met eten, en verplicht allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind de rekening delen prima, alleen wil dat nog wel eens fout gaan (mensen die niet mee willen doen etc etc)
nee zoiets moet je ook alleen doen als iedereen wil delen gewoon.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind de rekening delen prima, alleen wil dat nog wel eens fout gaan (mensen die niet mee willen doen etc etc)
Moet je je tomtom ook niet laten hangen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom in ieder geval niet met de auto.
Ben 1 keer op een meet in Utrecht geweest en toen was mijn auto opengebroken en volledig leeggehaald.
Proberen ze je ook steeds drugs te verkopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mooie stad
Ik zet de auto dan bi de expo en pak dan de metro, dat werkt perfect
Ik kom met de trein, maar ik pak geen hotel, heb ook een dure maandquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom in ieder geval niet met de auto.
Ben 1 keer op een meet in Utrecht geweest en toen was mijn auto opengebroken en volledig leeggehaald.
Nee, nog niet mee gemaakt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Proberen ze je ook steeds drugs te verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |