oeh, doe mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een bepaald beeld van mensen. Jij vindt de V&D het leukste warenhuis, je favoriete acteur is Egbert Jan Weeber, je luistert naar Giovanca en je gebruikt Robijn als wasverzachter.
Heerlijkquote:
Wij ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]dan ga ik daar eens over nadenken. De meesten ken ik nog niet
Ik ben heul geen mietje!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
zow het gaat drukkig worden op de miet
The Curequote:
Alleen Robijn kloptquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een bepaald beeld van mensen. Jij vindt de V&D het leukste warenhuis, je favoriete acteur is Egbert Jan Weeber, je luistert naar Giovanca en je gebruikt Robijn als wasverzachter.
is al een aardig lijstje iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Je gaat pas 'op' als je gaat afrijdenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet ik om 2 uur op en dan krijg ik 20 uur rijles.
Oe Portugal, waar precies ga je naar toequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik al vrij snel veranderd.
Ik wist toen ff niet wanneer ik naar Portugal vloog, maar dat is pas de 23e
Opstaan!!!11quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat pas 'op' als je gaat afrijden
16/10 het grote feest der onbekendenquote:
Check die van miauw, ik heb het toch verkeerd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd wat voor beeld je van mij hebt![]()
ik ken er nog niemandquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]dan ga ik daar eens over nadenken. De meesten ken ik nog niet
Ja tofquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat pas 'op' als je gaat afrijden
Bij Boy George zag ik het misschien niet vroeger maar ik wist wel dat dit een meneer wasquote:
Ben je daar geweest?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja tof
En als het net zo gezellig wordt als in Wierden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |