5 uur langer vakantie dan toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga misschien de 29ste vliegen.Ze gaan staken.... 50% vliegt.
Als we vliegen dan vertragingen van meer dan 5 uur
da's kut, een dag minder vakantie...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ah, dus of jij, of jouw manquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ze gaan staken.... 50% vliegt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
Toen ik deze kop zag was ik even heel blij
Lucille Werner springt uit vliegtuig
Maar toen stond daaronder dit:
Lucille Werner heeft vrijdag een spannende parachutesprong ondernomen. Ter ere van het nieuwe seizoen van Lingo sprong de presentatrice boven vliegveld Teuge uit een vliegtuig.
whahahahaahquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
Lucille Werner heeft vrijdag een spannende parachutesprong ondernomen. Ter ere van het nieuwe seizoen van Lingo sprong de presentatrice boven vliegveld Teuge uit een vliegtuig.
en de helft die neerstort?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Wat!? Jij niet?quote:
Ze hebben na dat doelpunt de hele tijd 'periodekampioen, periodekampioen' geroepenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:35 schreef Rauzer het volgende:
ACF weer eens een punt he Benny! Uitslagen Jupiler League speelronde 7 (1)
hehehe, je hebt t niet zo op dr gok ik?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is gewoon echt foul.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? Jij niet?![]()
Op onze kamer, op het werk, hebben we een dartbord en daar hangt iedere maand een andere BN'er op.
Juli was Lucille Werner
Gaat het mis: ROOOOOOOOODDDDquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze landt automatisch op het gras
GROEN....
nee we zouden siewosie 29-09 om half 8 spaanse tijd vertrekkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's kut, een dag minder vakantie...
maar vertragingen zijn nog kuttiger
moet eerlijk zeggen dat ik Lingo nooit kijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? Jij niet?![]()
Op onze kamer, op het werk, hebben we een dartbord en daar hangt iedere maand een andere BN'er op.
Juli was Lucille Werner
Ja. zit hier nu ver op het bed de dekens in de gaten aan het houden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
Bellabeer, heb je hem afgekeken? Paranormal Activity dus
Slechtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze landt automatisch op het gras
GROEN....
Ja als je eens terugmailt hoef ik niet steeds opnieuw te sturenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we zouden siewosie 29-09 om half 8 spaanse tijd vertrekken
Dus we komen 30-09 aan... dus geen dag minder....
Ik heb nog 11 minuten... zat even email te checken... 456 berichten
O ik hoef hem dus niet te kijken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. zit hier nu ver op het bed de dekens in de gaten aan het houden.
wat is er over 11 minutenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we zouden siewosie 29-09 om half 8 spaanse tijd vertrekken
Dus we komen 30-09 aan... dus geen dag minder....
Ik heb nog 11 minuten... zat even email te checken... 456 berichten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, denk het niet dan.quote:
Nee echtquote:
Nog slechterquote:
Of wacht overdag danquote:
Ariequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Ik weet niet meer wie er deze maand ophing die is eraf gegooid.
Oktober is Arie geloof ik
Hahaahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ooooooh vergeet onder je bed niet hequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond 'm op een andere manier saai... ik weet neit hoe je dat uitlegtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm een beetje saai, maar wel een paar leuke schrikmomenten
Weinig bloed, maar dat voegt juist toe vind ik, maakt het enger.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond 'm op een andere manier saai... ik weet neit hoe je dat uitlegt
ah is t duur daarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
over 8 minuten nu is mijn internettijd afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |