misschien herken je deze beter , die Spaanse aquarel-stripkunstenaar ?quote:
quote:
ns.nl says noquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hey kitao, heeft de regering je internet nog niet afgesloten en de chip in je hersenen gemanipuleerd zodat je voor de trein ben gesprongen?
Ja, de mods grijpen niet inquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
rustig hier..... VOH live topic is nog steeds SC.....
he inderdaad, die heb je eens laten zien jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef kitao het volgende:
[..]
misschien herken je deze beter , die Spaanse aquarel-stripkunstenaar ?
over talent gesproken.
![]()
[ afbeelding ]
Je registreert je, download een tooltje / vul je credentials in @ Spotify en het houdt bij wat je luistert. Krijg je suggesties aan de hand van je historie over bands die je wellicht ook leuk vind, en je bouwt gewoon grappige stats op over de jaren. Waar je tegenwoordig allerlei leuke overzichtjes mee kan genereren zoals abovequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
zeg dat last.fm, hoe werkt da?
/noob
Ja het is Last.fm, maar je download OF het tooltje voor je media player / winamp / iTunes / whatever, of je vult je credentials in bij Spotify (als je daarmee luistert), want die heeft dat al out of the box er in zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
spotify, ik dacht dat dit last.fm was?
ja, maar ik had ook betere afbeeldingen en nu weet ik die kerel zn naam niet meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he inderdaad, die heb je eens laten zien ja
CTRL - SHIFT - + al geprobeerd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben de kwaliteit van de RTLgemist uitzendingen verlaagt
over een tijdje wordt het weer beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
overall, of toevallig bij de uitzending die je kijkt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
Zou ook alleen die van VOH kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
overall, of toevallig bij de uitzending die je kijkt?
Beetje jammerquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou ook alleen die van VOH kunnen zijn
Pleister?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef Koen66 het volgende:
als we niet allemaal op dezelfde plek SC-en bloedt het deaud
Dat ziet er idd wel beter uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer
Uitzendiggemist is de boel juist aan het verbeteren
En een kusje.quote:
quote:
de pop of die van OOC?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
is Barbie nou al eens helemaal binnenstebuiten genueckt?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit wel een virus in , in deze lap dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hey kitao, heeft de regering je internet nog niet afgesloten en de chip in je hersenen gemanipuleerd zodat je voor de trein ben gesprongen?
Bij RTL en SBS die reclame tussendoor is ook al zo kansloosquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ziet er idd wel beter uit![]()
Volgens mij is het beeld van VOH al beter
Misschien is het een teken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef kitao het volgende:
[..]
er zit wel een virus in , in deze lap dan.
loopt compleet vast iedere keer.
Voor zover het er nog minder zijn dan op tv vind ik het wel bestquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Bij RTL en SBS die reclame tussendoor is ook al zo kansloos
Nouja, laten we maar blij zijn dat het überhaubt terug te kijken is
Barbie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen naar een contactdag voor autisten in Weert en savonds naar PSV.quote:
heel goed ideequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah niets doen
of iig bijna niets doen.
wromquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet bij Barbie altijd aan c_a denken.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
ah morgen tegen fcg toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen naar een contactdag voor autisten in Weert en savonds naar PSV.
En dan ga je op de bank zitten en voor je uitkijken ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
vond ik ook wel
en heb er ook wel zin in
Ik denk dat ik een grotere flirt benquote:
ja dat doe ik altijd als mijn vriendin en ik samen een weekend vrij zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan ga je op de bank zitten en voor je uitkijken ofzo?
dat vraagt om een duelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grotere flirt ben
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ja dat doe ik altijd als mijn vriendin en ik samen een weekend vrij zijn
gaan we op de bank zitten en kijken naar de muren tot t tijd is om te slapen
En ik weet niet wat c_a precies bij de tandarts moest maar misschien is ze wel van de bar geflikkerd daarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een dag later hysterisch zijn over wat er gebeurt is onder invloed van die drank
beetje mayo smaal toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
heb een zak Engelse chips met Salt&Vinegar. Toch wel een aparte smaak eigenlijk
Nee zo bedoel ik het niet, maar C_A is knettergek op haar mannetjequote:
is ze alweer terug dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En ik weet niet wat c_a precies bij de tandarts moest maar misschien is ze wel van de bar geflikkerd daar?
Barbie heeft geen iPhone, dat snapt ze niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
Ja en die vullingen komen niet vanzelf los natuurlijk...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En ik weet niet wat c_a precies bij de tandarts moest maar misschien is ze wel van de bar geflikkerd daar?
Ik denk dat jij ook heel wat mensen naar een discotheek kan trekken idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grotere flirt ben
Zeg dan dat je keiharde neucksex gaat hebben ipv dat je niks gaat doen, heeft Bella er ook nog wat aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ja dat doe ik altijd als mijn vriendin en ik samen een weekend vrij zijn
gaan we op de bank zitten en kijken naar de muren tot t tijd is om te slapen
Ik bespeel de mousepad alsof het m'n eigen muis is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin te wennen aan de laptop, maar aan die kut mouspad wen ik nooit
Ik vind zo'n muis juist niets.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook echt een muis ernaast liggen hoor, ik vind het ook drama, iedere keer werd mijn beeld groter dan weer kleinerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
beetje zout-zurig inderdaadquote:
hele vakantie hebben we ook niet anders gedaan. we kunnen blind de muren van t hotel uittekenenquote:
Ja duh, maar toen c_a nog jong was bedoel ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet, maar C_A is knettergek op haar mannetje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Barbie heeft geen iPhone, dat snapt ze niet.
Ik heb er een usb-muis aan hangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Wennen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Haar man was haar 2e vriendjequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja duh, maar toen c_a nog jong was bedoel ik.
ach ik werk nu met touchpad, op werk met muis (aan dezelfde laptop)quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook heel wat mensen naar een discotheek kan trekken idd.
En c_a zei verlegen te zijn
Dat dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er een usb-muis aan hangen
Maar ze was wel een flirt. En ik heb barbie ook nog niks zien doen daarquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Deze fles krijgen we elke avond in onze favoriete restaurantje
[ afbeelding ]
1999 belde, ze willen hun boze vogels terugquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ik heb vandaag angrybirds op m'n telefoon ontdekt, wat een bazenspel is dat zeg
ik heb een eckte wrijftepelmuisquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ach, ik was altijd te lui of het kon simpelweg niet om een losse muis te pakken, en dan ben je echt zo wel aan die tutspat gewend hoor
C_A zegt verlegen te zijn, totdat ze wat gedronken heeft, dan komt ze losquote:
Nee dat is waar, ik moet eerlijk zeggen dat ik haar het leukst van de meisjes vindt, ze is volledig zichzelfquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar ze was wel een flirt. En ik heb barbie ook nog niks zien doen daar
Als we het over de duivel hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Rauzerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
hehe maar ik bedoel met niets doen dat we geen vaste afspraken hebben staan waar we heen moeten enzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg dan dat je keiharde neucksex gaat hebben ipv dat je niks gaat doen, heeft Bella er ook nog wat aan.
Echt wel, zij is echt baas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is waar, ik moet eerlijk zeggen dat ik haar het leukst van de meisjes vindt, ze is volledig zichzelf
de duivelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sorry we hebben het over Oh Oh Cherso en dat jij best op Barbie lijktquote:
Heyyyyyy Miranda, je bent er tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ah daar is mijn flirtende schattekequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg dan dat je keiharde neucksex gaat hebben ipv dat je niks gaat doen, heeft Bella er ook nog wat aan.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
1999 belde, ze willen hun boze vogels terug
Ah, dat is wel fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar ik bedoel met niets doen dat we geen vaste afspraken hebben staan waar we heen moeten enzo.
gewoon geen verplichtingen enzo
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ik heb vandaag angrybirds op m'n telefoon ontdekt, wat een bazenspel is dat zeg
Lekkere Spanjaarden hier hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah daar is mijn flirtende schatteke
wel oneballen.quote:
Dat iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het binnen een kwartiertje uitgespeeld is
precies en afgelopen week had ik een beetje t gevoel alsof elke dag een uurtje tekort duurde ofzo. dus nu ff relaxenquote:
Heheheheehquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind jullie lieeeevvvvvvvvv.Lalalalaaaaaaaa
Ik ben ongevoelig voor flirts. Waar is het hoekje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah daar is mijn flirtende schatteke
Daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hij neemt te veel ruimte in beslag
naughty girlquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekkere Spanjaarden hier hoor
Kally volgende keer neem ik je mee in de koffer
inderkoffer ipv undercoverquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graagquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
siewosie tot later dan maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien dat ik zo even internetpc op zoek
Anders tot later
ja dat wel, maar ik lag wel een kwartier lang dubbelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het binnen een kwartiertje uitgespeeld is
Latersssssquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Anders tot later
Tot zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Anders tot later
quote:
Jullie zijn ergquote:
Heb ik toch al 26 seconden voor je dit postte op gereageerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Rauzer, ik had in VoH nog een heel verhaal aan jou
Niet? Jawel inmiddels welquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb ik toch al 26 seconden voor je dit postte op gereageerd.
Ik had trouwens eerder vanavond al een vraag aan jou, heb je ook niet beantwoord!
De 30equote:
Als ze zwanger is. Of geen internetpc kon vinden.quote:
Oh ja al bijna een uur geledenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Jawel inmiddels wel![]()
In Tattoo fan topic toch?
Het scheelde 1 secondequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Bijna tegelijk![]()
Dacht dat het er al bijna opzat intussen, niet dus....
En nu? Een 010 front?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef kitao het volgende:
[..]
ja, dat een paar wizkids op dit forum mij lopen te hacken...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja al bijna een uur geleden. Ik dacht dat ik het in het livetopic gevraagd had, vandaar dat ik tattoo-topic niet meer geopend had
.
Blazen, tandenstoker en een natte doekquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm keyboard wordt vet en glibberig door die sjips.....
of een flink glas waterquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blazen, tandenstoker en een natte doek
Vandaag ervaren
Als ik hem op tafel heb doe ik dat, maar als ik de liveshows wil volgen moet hij op schoot. Ik merk wel dat ik de laptop minder typo's maakquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Wennen?
Het is toch net als een desktop?
Dan gebruik je toch een losse muis
omdat je d'r stiekem fancy'tquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom mis ik haar nu ineens dan
Ik mis haar ook, de tirades over Ajax, het zatte gelul.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, op schoot doe ik ook eigenlijk nooit, daar kan ik ook niet aan wennenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik hem op tafel heb doe ik dat, maar als ik de liveshows wil volgen moet hij op schoot. Ik merk wel dat ik de laptop minder typo's maak
Och germquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al ik 'm op schoot heb gebruik ik usb-muis, doe er een boek of magazine onder gewoonquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik hem op tafel heb doe ik dat, maar als ik de liveshows wil volgen moet hij op schoot. Ik merk wel dat ik de laptop minder typo's maak
Heb ik ook , met muis naast me op de bankquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik mis haar ook, de tirades over Ajax, het zatte gelul.
Trouwen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ook al ik 'm op schoot heb gebruik ik usb-muis, doe er een boek of magazine onder gewoon.
Ik zit normaal in de serre en daar kan ik de tv niet zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, op schoot doe ik ook eigenlijk nooit, daar kan ik ook niet aan wennen
inherent aan aquarellen volgens mij...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
het zijn wel altijd erg vrolijke tekeningen
Dat is ze ookquote:
Nee maar ik ben het nu al een keer of 3 eens met Rausje, dat gebeurt niet vaakquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat het enige wat je van een man eist?
ja en dan ga je thee schenken vuile charmeurquote:
ah kquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik ben het nu al een keer of 3 eens met Rausje, dat gebeurt niet vaak
poesje wil geen kopje hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
prrr doet*
zeg, volgens mij ben ik degene die kopjes moet geven
damnquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die me gedag zegt
Give head? ja, dat doet de vrouw normaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
prrr doet*
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef kitao het volgende:
[..]
ik haal mijn huisdier de draak erbij.
nah jij moet gewoon gaan spinnen nu hequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
prrr doet*
Och germquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die me gedag zegt
2 belgen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
O ik heb 2 rode duivels, mag dat ook?
Belgische katten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Give head? ja, dat doet de vrouw normaal
Hoeft nietquote:
Zou je me maandag willen PMen met een herinnering?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Benny? Moet ik nog een stukje over laten voor MBH? anders veeg ik gewoon alles op wat in de buurt ligt, en mogen ze nog een keer mee op een slagje Hannover - Bremen of zo. Of iets NOG verder weg.
Ow, nou, leef je uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
prrr doet*
quote:
quote:
is dit een of ander vaag japans spel ofzo waar jullie t nu over hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Thee? Ja, dat kanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan ga je thee schenken vuile charmeur
Ik heb mijn laptop eigenlijk altijd op schoot. En dan muis op de bankquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, op schoot doe ik ook eigenlijk nooit, daar kan ik ook niet aan wennen
Hoe was de avond?quote:
Nee is 010 praatquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
is dit een of ander vaag japans spel ofzo waar jullie t nu over hebben?
draken, duivels
kijkse en trustequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ben weer weg, verder tevee kijken en dan slapen.
laters en trusten vastquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
als je die staart maar bij je houdtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik operatief laten verwijderen, stond zo gek onder mijn broekquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef kitao het volgende:
[..]
als je die staart maar bij je houdt![]()
[ afbeelding ]
fail voor de potloodtestquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef kitao het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die hoorntjes krijg ik er zeker wel bij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef kitao het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jijquote:
jammerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik operatief laten verwijderen, stond zo gek onder mijn broek
Als ik 'm op de bank heb dan neem ik er zo'n schoottafeltje bij. Dat balanceren op mijn benen vind ik nietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop eigenlijk altijd op schoot. En dan muis op de bank
quote:
quote:
jij gekkiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
ik snap de strijs tussen 10 en 20 inmiddels wel.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap de strijs tussen 10 en 20 inmiddels wel.
Haal ik een keer iemand op in 010 is gvd de A20 afgesloten
En kom dan Schiedam maar eens uit...
Ivoor is wit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die hoorntjes krijg ik er zeker wel bij?
Gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik weer in de buurt kom doe ik dat zeker
quote:
Owquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga misschien de 29ste vliegen.Ze gaan staken.... 50% vliegt.
Als we vliegen dan vertragingen van meer dan 5 uur
5 uur langer vakantie dan toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
da's kut, een dag minder vakantie...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ah, dus of jij, of jouw manquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ze gaan staken.... 50% vliegt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
Toen ik deze kop zag was ik even heel blij
Lucille Werner springt uit vliegtuig
Maar toen stond daaronder dit:
Lucille Werner heeft vrijdag een spannende parachutesprong ondernomen. Ter ere van het nieuwe seizoen van Lingo sprong de presentatrice boven vliegveld Teuge uit een vliegtuig.
whahahahaahquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
Lucille Werner heeft vrijdag een spannende parachutesprong ondernomen. Ter ere van het nieuwe seizoen van Lingo sprong de presentatrice boven vliegveld Teuge uit een vliegtuig.
en de helft die neerstort?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Wat!? Jij niet?quote:
Ze hebben na dat doelpunt de hele tijd 'periodekampioen, periodekampioen' geroepenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:35 schreef Rauzer het volgende:
ACF weer eens een punt he Benny! Uitslagen Jupiler League speelronde 7 (1)
hehehe, je hebt t niet zo op dr gok ik?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is gewoon echt foul.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? Jij niet?![]()
Op onze kamer, op het werk, hebben we een dartbord en daar hangt iedere maand een andere BN'er op.
Juli was Lucille Werner
Gaat het mis: ROOOOOOOOODDDDquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze landt automatisch op het gras
GROEN....
nee we zouden siewosie 29-09 om half 8 spaanse tijd vertrekkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's kut, een dag minder vakantie...
maar vertragingen zijn nog kuttiger
moet eerlijk zeggen dat ik Lingo nooit kijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? Jij niet?![]()
Op onze kamer, op het werk, hebben we een dartbord en daar hangt iedere maand een andere BN'er op.
Juli was Lucille Werner
Ja. zit hier nu ver op het bed de dekens in de gaten aan het houden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
Bellabeer, heb je hem afgekeken? Paranormal Activity dus
Slechtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze landt automatisch op het gras
GROEN....
Ja als je eens terugmailt hoef ik niet steeds opnieuw te sturenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we zouden siewosie 29-09 om half 8 spaanse tijd vertrekken
Dus we komen 30-09 aan... dus geen dag minder....
Ik heb nog 11 minuten... zat even email te checken... 456 berichten
O ik hoef hem dus niet te kijken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. zit hier nu ver op het bed de dekens in de gaten aan het houden.
wat is er over 11 minutenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we zouden siewosie 29-09 om half 8 spaanse tijd vertrekken
Dus we komen 30-09 aan... dus geen dag minder....
Ik heb nog 11 minuten... zat even email te checken... 456 berichten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, denk het niet dan.quote:
Nee echtquote:
Nog slechterquote:
Of wacht overdag danquote:
Ariequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Ik weet niet meer wie er deze maand ophing die is eraf gegooid.
Oktober is Arie geloof ik
Hahaahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ooooooh vergeet onder je bed niet hequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond 'm op een andere manier saai... ik weet neit hoe je dat uitlegtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm een beetje saai, maar wel een paar leuke schrikmomenten
Weinig bloed, maar dat voegt juist toe vind ik, maakt het enger.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond 'm op een andere manier saai... ik weet neit hoe je dat uitlegt
ah is t duur daarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
over 8 minuten nu is mijn internettijd afgelopen
Het werd 'realistisch' gebracht en dat vond ik wel leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weinig bloed, maar dat voegt juist toe vind ik, maakt het enger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |