Als ze zwanger is. Of geen internetpc kon vinden.quote:
Oh ja al bijna een uur geledenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Jawel inmiddels wel![]()
In Tattoo fan topic toch?
Het scheelde 1 secondequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Bijna tegelijk![]()
Dacht dat het er al bijna opzat intussen, niet dus....
En nu? Een 010 front?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef kitao het volgende:
[..]
ja, dat een paar wizkids op dit forum mij lopen te hacken...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja al bijna een uur geleden. Ik dacht dat ik het in het livetopic gevraagd had, vandaar dat ik tattoo-topic niet meer geopend had
.
Blazen, tandenstoker en een natte doekquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm keyboard wordt vet en glibberig door die sjips.....
of een flink glas waterquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blazen, tandenstoker en een natte doek
Vandaag ervaren
Als ik hem op tafel heb doe ik dat, maar als ik de liveshows wil volgen moet hij op schoot. Ik merk wel dat ik de laptop minder typo's maakquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Wennen?
Het is toch net als een desktop?
Dan gebruik je toch een losse muis
omdat je d'r stiekem fancy'tquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom mis ik haar nu ineens dan
Ik mis haar ook, de tirades over Ajax, het zatte gelul.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, op schoot doe ik ook eigenlijk nooit, daar kan ik ook niet aan wennenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik hem op tafel heb doe ik dat, maar als ik de liveshows wil volgen moet hij op schoot. Ik merk wel dat ik de laptop minder typo's maak
Och germquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al ik 'm op schoot heb gebruik ik usb-muis, doe er een boek of magazine onder gewoonquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik hem op tafel heb doe ik dat, maar als ik de liveshows wil volgen moet hij op schoot. Ik merk wel dat ik de laptop minder typo's maak
Heb ik ook , met muis naast me op de bankquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik mis haar ook, de tirades over Ajax, het zatte gelul.
Trouwen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ook al ik 'm op schoot heb gebruik ik usb-muis, doe er een boek of magazine onder gewoon.
Ik zit normaal in de serre en daar kan ik de tv niet zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, op schoot doe ik ook eigenlijk nooit, daar kan ik ook niet aan wennen
inherent aan aquarellen volgens mij...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
het zijn wel altijd erg vrolijke tekeningen
Dat is ze ookquote:
Nee maar ik ben het nu al een keer of 3 eens met Rausje, dat gebeurt niet vaakquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat het enige wat je van een man eist?
ja en dan ga je thee schenken vuile charmeurquote:
ah kquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik ben het nu al een keer of 3 eens met Rausje, dat gebeurt niet vaak
poesje wil geen kopje hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
prrr doet*
zeg, volgens mij ben ik degene die kopjes moet geven
damnquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die me gedag zegt
Give head? ja, dat doet de vrouw normaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
prrr doet*
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef kitao het volgende:
[..]
ik haal mijn huisdier de draak erbij.
nah jij moet gewoon gaan spinnen nu hequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
prrr doet*
Och germquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die me gedag zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |