wel oneballen.quote:
Dat iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het binnen een kwartiertje uitgespeeld is
precies en afgelopen week had ik een beetje t gevoel alsof elke dag een uurtje tekort duurde ofzo. dus nu ff relaxenquote:
Heheheheehquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind jullie lieeeevvvvvvvvv.Lalalalaaaaaaaa
Ik ben ongevoelig voor flirts. Waar is het hoekje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah daar is mijn flirtende schatteke
Daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hij neemt te veel ruimte in beslag
naughty girlquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekkere Spanjaarden hier hoor
Kally volgende keer neem ik je mee in de koffer
inderkoffer ipv undercoverquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graagquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
siewosie tot later dan maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien dat ik zo even internetpc op zoek
Anders tot later
ja dat wel, maar ik lag wel een kwartier lang dubbelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het binnen een kwartiertje uitgespeeld is
Latersssssquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Anders tot later
Tot zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Anders tot later
quote:
Jullie zijn ergquote:
Heb ik toch al 26 seconden voor je dit postte op gereageerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Rauzer, ik had in VoH nog een heel verhaal aan jou
Niet? Jawel inmiddels welquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb ik toch al 26 seconden voor je dit postte op gereageerd.
Ik had trouwens eerder vanavond al een vraag aan jou, heb je ook niet beantwoord!
De 30equote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |