En ik weet niet wat c_a precies bij de tandarts moest maar misschien is ze wel van de bar geflikkerd daarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een dag later hysterisch zijn over wat er gebeurt is onder invloed van die drank
beetje mayo smaal toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
heb een zak Engelse chips met Salt&Vinegar. Toch wel een aparte smaak eigenlijk
Nee zo bedoel ik het niet, maar C_A is knettergek op haar mannetjequote:
is ze alweer terug dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En ik weet niet wat c_a precies bij de tandarts moest maar misschien is ze wel van de bar geflikkerd daar?
Barbie heeft geen iPhone, dat snapt ze niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet bij Barbie altijd aan c_a denken.
Ja en die vullingen komen niet vanzelf los natuurlijk...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En ik weet niet wat c_a precies bij de tandarts moest maar misschien is ze wel van de bar geflikkerd daar?
Ik denk dat jij ook heel wat mensen naar een discotheek kan trekken idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grotere flirt ben
Zeg dan dat je keiharde neucksex gaat hebben ipv dat je niks gaat doen, heeft Bella er ook nog wat aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ja dat doe ik altijd als mijn vriendin en ik samen een weekend vrij zijn
gaan we op de bank zitten en kijken naar de muren tot t tijd is om te slapen
Ik bespeel de mousepad alsof het m'n eigen muis is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin te wennen aan de laptop, maar aan die kut mouspad wen ik nooit
Ik vind zo'n muis juist niets.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook echt een muis ernaast liggen hoor, ik vind het ook drama, iedere keer werd mijn beeld groter dan weer kleinerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
beetje zout-zurig inderdaadquote:
hele vakantie hebben we ook niet anders gedaan. we kunnen blind de muren van t hotel uittekenenquote:
Ja duh, maar toen c_a nog jong was bedoel ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet, maar C_A is knettergek op haar mannetje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Barbie heeft geen iPhone, dat snapt ze niet.
Ik heb er een usb-muis aan hangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Wennen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Haar man was haar 2e vriendjequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja duh, maar toen c_a nog jong was bedoel ik.
ach ik werk nu met touchpad, op werk met muis (aan dezelfde laptop)quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook heel wat mensen naar een discotheek kan trekken idd.
En c_a zei verlegen te zijn
Dat dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er een usb-muis aan hangen
Maar ze was wel een flirt. En ik heb barbie ook nog niks zien doen daarquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Deze fles krijgen we elke avond in onze favoriete restaurantje
[ afbeelding ]
1999 belde, ze willen hun boze vogels terugquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ik heb vandaag angrybirds op m'n telefoon ontdekt, wat een bazenspel is dat zeg
ik heb een eckte wrijftepelmuisquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ach, ik was altijd te lui of het kon simpelweg niet om een losse muis te pakken, en dan ben je echt zo wel aan die tutspat gewend hoor
C_A zegt verlegen te zijn, totdat ze wat gedronken heeft, dan komt ze losquote:
Nee dat is waar, ik moet eerlijk zeggen dat ik haar het leukst van de meisjes vindt, ze is volledig zichzelfquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar ze was wel een flirt. En ik heb barbie ook nog niks zien doen daar
Als we het over de duivel hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Rauzerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
hehe maar ik bedoel met niets doen dat we geen vaste afspraken hebben staan waar we heen moeten enzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg dan dat je keiharde neucksex gaat hebben ipv dat je niks gaat doen, heeft Bella er ook nog wat aan.
Echt wel, zij is echt baas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is waar, ik moet eerlijk zeggen dat ik haar het leukst van de meisjes vindt, ze is volledig zichzelf
de duivelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sorry we hebben het over Oh Oh Cherso en dat jij best op Barbie lijktquote:
Heyyyyyy Miranda, je bent er tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ah daar is mijn flirtende schattekequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg dan dat je keiharde neucksex gaat hebben ipv dat je niks gaat doen, heeft Bella er ook nog wat aan.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
1999 belde, ze willen hun boze vogels terug
Ah, dat is wel fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar ik bedoel met niets doen dat we geen vaste afspraken hebben staan waar we heen moeten enzo.
gewoon geen verplichtingen enzo
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ik heb vandaag angrybirds op m'n telefoon ontdekt, wat een bazenspel is dat zeg
Lekkere Spanjaarden hier hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah daar is mijn flirtende schatteke
wel oneballen.quote:
Dat iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het binnen een kwartiertje uitgespeeld is
precies en afgelopen week had ik een beetje t gevoel alsof elke dag een uurtje tekort duurde ofzo. dus nu ff relaxenquote:
Heheheheehquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind jullie lieeeevvvvvvvvv.Lalalalaaaaaaaa
Ik ben ongevoelig voor flirts. Waar is het hoekje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah daar is mijn flirtende schatteke
Daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hij neemt te veel ruimte in beslag
naughty girlquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekkere Spanjaarden hier hoor
Kally volgende keer neem ik je mee in de koffer
inderkoffer ipv undercoverquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graagquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
siewosie tot later dan maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien dat ik zo even internetpc op zoek
Anders tot later
ja dat wel, maar ik lag wel een kwartier lang dubbelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het binnen een kwartiertje uitgespeeld is
Latersssssquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Anders tot later
Tot zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Anders tot later
quote:
Jullie zijn ergquote:
Heb ik toch al 26 seconden voor je dit postte op gereageerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Rauzer, ik had in VoH nog een heel verhaal aan jou
Niet? Jawel inmiddels welquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb ik toch al 26 seconden voor je dit postte op gereageerd.
Ik had trouwens eerder vanavond al een vraag aan jou, heb je ook niet beantwoord!
De 30equote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |