misschien herken je deze beter , die Spaanse aquarel-stripkunstenaar ?quote:
quote:
ns.nl says noquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hey kitao, heeft de regering je internet nog niet afgesloten en de chip in je hersenen gemanipuleerd zodat je voor de trein ben gesprongen?
Ja, de mods grijpen niet inquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
rustig hier..... VOH live topic is nog steeds SC.....
he inderdaad, die heb je eens laten zien jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef kitao het volgende:
[..]
misschien herken je deze beter , die Spaanse aquarel-stripkunstenaar ?
over talent gesproken.
![]()
[ afbeelding ]
Je registreert je, download een tooltje / vul je credentials in @ Spotify en het houdt bij wat je luistert. Krijg je suggesties aan de hand van je historie over bands die je wellicht ook leuk vind, en je bouwt gewoon grappige stats op over de jaren. Waar je tegenwoordig allerlei leuke overzichtjes mee kan genereren zoals abovequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
zeg dat last.fm, hoe werkt da?
/noob
Ja het is Last.fm, maar je download OF het tooltje voor je media player / winamp / iTunes / whatever, of je vult je credentials in bij Spotify (als je daarmee luistert), want die heeft dat al out of the box er in zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
spotify, ik dacht dat dit last.fm was?
ja, maar ik had ook betere afbeeldingen en nu weet ik die kerel zn naam niet meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he inderdaad, die heb je eens laten zien ja
CTRL - SHIFT - + al geprobeerd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben de kwaliteit van de RTLgemist uitzendingen verlaagt
over een tijdje wordt het weer beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
overall, of toevallig bij de uitzending die je kijkt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
Zou ook alleen die van VOH kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
overall, of toevallig bij de uitzending die je kijkt?
Beetje jammerquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou ook alleen die van VOH kunnen zijn
Pleister?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef Koen66 het volgende:
als we niet allemaal op dezelfde plek SC-en bloedt het deaud
Dat ziet er idd wel beter uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer
Uitzendiggemist is de boel juist aan het verbeteren
En een kusje.quote:
quote:
de pop of die van OOC?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
is Barbie nou al eens helemaal binnenstebuiten genueckt?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit wel een virus in , in deze lap dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hey kitao, heeft de regering je internet nog niet afgesloten en de chip in je hersenen gemanipuleerd zodat je voor de trein ben gesprongen?
Bij RTL en SBS die reclame tussendoor is ook al zo kansloosquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ziet er idd wel beter uit![]()
Volgens mij is het beeld van VOH al beter
Misschien is het een teken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef kitao het volgende:
[..]
er zit wel een virus in , in deze lap dan.
loopt compleet vast iedere keer.
Voor zover het er nog minder zijn dan op tv vind ik het wel bestquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Bij RTL en SBS die reclame tussendoor is ook al zo kansloos
Nouja, laten we maar blij zijn dat het überhaubt terug te kijken is
Barbie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen naar een contactdag voor autisten in Weert en savonds naar PSV.quote:
heel goed ideequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah niets doen
of iig bijna niets doen.
wromquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet bij Barbie altijd aan c_a denken.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
ah morgen tegen fcg toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen naar een contactdag voor autisten in Weert en savonds naar PSV.
En dan ga je op de bank zitten en voor je uitkijken ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
vond ik ook wel
en heb er ook wel zin in
Ik denk dat ik een grotere flirt benquote:
ja dat doe ik altijd als mijn vriendin en ik samen een weekend vrij zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan ga je op de bank zitten en voor je uitkijken ofzo?
dat vraagt om een duelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grotere flirt ben
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ja dat doe ik altijd als mijn vriendin en ik samen een weekend vrij zijn
gaan we op de bank zitten en kijken naar de muren tot t tijd is om te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |