2 belgen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]

O ik heb 2 rode duivels, mag dat ook?

Belgische katten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Give head? ja, dat doet de vrouw normaal

Hoeft nietquote:

Zou je me maandag willen PMen met een herinnering?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Benny? Moet ik nog een stukje over laten voor MBH? anders veeg ik gewoon alles op wat in de buurt ligt, en mogen ze nog een keer mee op een slagje Hannover - Bremen of zo. Of iets NOG verder weg.

Ow, nou, leef je uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
prrr doet*
zeg, volgens mij ben ik degene die kopjes moet geven

quote:
quote:

is dit een of ander vaag japans spel ofzo waar jullie t nu over hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]

Thee? Ja, dat kanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan ga je thee schenken vuile charmeur

Ik heb mijn laptop eigenlijk altijd op schoot. En dan muis op de bankquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, op schoot doe ik ook eigenlijk nooit, daar kan ik ook niet aan wennen

Hoe was de avond?quote:
 zit een oud kut-spelletje te doen voor de lol, beetje FOK! en zo mn bed in denk ik
 zit een oud kut-spelletje te doen voor de lol, beetje FOK! en zo mn bed in denk ik  

Nee is 010 praatquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
is dit een of ander vaag japans spel ofzo waar jullie t nu over hebben?
draken, duivels

kijkse en trustequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ben weer weg, verder tevee kijken en dan slapen.

laters en trusten vastquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:

quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:

als je die staart maar bij je houdtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]

Die heb ik operatief laten verwijderen, stond zo gek onder mijn broekquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef kitao het volgende:
[..]
als je die staart maar bij je houdt
[ afbeelding ]

fail voor de potloodtestquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef kitao het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

En die hoorntjes krijg ik er zeker wel bij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef kitao het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |