quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe was jij dat die dr vader liet overkomen toen ze zwanger was en een spin in huis had?
oh god ja das waar ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja iets met Sesamstraat en Katy Perry en haar tieten.
quote:
Nee, hij heeft een Youtube interview ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ah k. maar moest wel lachen toen ik t las toenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja hij woont aan de overkant dat scheelt
Ja bestaat zoveel jaar dacht ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een Youtube interview ofzo
echt weer zo'n Amerikaans geneuzel dat dat te fout zou zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt weer zo'n Amerikaans geneuzel dat dat te fout zou zijn
Ja het is ook erg, aan de voorkant heb ik ook veel spinnen, daar heb ik dus nu een glazenwasserquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. maar moest wel lachen toen ik t las toen
HALLONBALLONSALON.quote:
De zus van een goede maat van mij was hun tour manager.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik was vanaochtend een kwartiertje op kantoor en had ik Ok Go even op staan.
Zo'n gaaf nummer dit en een nog gavere clip
wel elke ochtend een kopje koffie aanbieden hequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het is ook erg, aan de voorkant heb ik ook veel spinnen, daar heb ik dus nu een glazenwasser
quote:
Nee hij komt als ik op mijn werk benquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
wel elke ochtend een kopje koffie aanbieden he
Siewosie heeft GV goede soundtrack.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, geen old skool maar wel een lekekr liedje![]()
Wel na 1 minuut afzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |