ik word pas enthousiast als er een hotel bestaat met groepskorting daarquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over je vagina had. Maar wat lievvv
Ik zie wel hoe/wanneer ik thuis komquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word pas enthousiast als er een hotel bestaat met groepskorting daar
Ik kwam vanuit Faro aan in Oriente, wat een kutstation zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mooie stad
Ik zet de auto dan bij de expo (Oriente) en pak dan de metro, dat werkt perfect
Haha wel fijn dat dat kan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat hoeft niet hier on topic Bellabeer stuur dan pm![]()
ja spreekt toch voor zich gekkie
Nou ja ws de ochtendtreinquote:
alleen drank voor jou?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik eet niet mee en ik neem geen hotel.
wat zijn de 3 laatste letters van MEET?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik eet niet mee en ik neem geen hotel.
hmmm als je om 3 uur 's nachts in Utrecht rondloopt en iedereen is al weg dan ben je geheid minder enthousiastquote:
Wat de pm of het slapen?quote:
Appel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat zijn de 3 laatste letters van MEET?
Is al eens gebeurd... ik vermaak me wel hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm als je om 3 uur 's nachts in Utrecht rondloopt en iedereen is al weg dan ben je geheid minder enthousiast
Ja dat gaat niet gebeuren, dan gaat hij met mij meequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm als je om 3 uur 's nachts in Utrecht rondloopt en iedereen is al weg dan ben je geheid minder enthousiast
Allebeiquote:
zal zo een vaart niet lopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |