Zelfs dit topic komt nog niet naar bovenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
No results found for "Heeft de hemel ook plastuiten".
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
@TT: als het wel zo is verklaard het gelet op de ervaringen van Bluezz vast waarom het regent op aarde
Mocht iemand het zich in de toekomst ooit afvragen, dan komen ze hier op Fok terecht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
No results found for "Heeft de hemel ook plastuiten".
@TT: als het wel zo is verklaard het gelet op de ervaringen van Bluezz vast waarom het regent op aarde
Een wonder geschieddequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
Het festivalseizoen daar valt niet geheel toevallig gelijk met de Moessons op aardequote:
Slaap lekker.quote:
Veel water drinkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
En toen was er regen en hij zag dat het geeloed was
Even een aflevering van Ik Vertrek bekeken.quote:
Wat toevallig, ik ook!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
truste FF!!
Hmm.. moet nog iets leuks te lunchen verzinnen voor dinsdag..
tuurlijk, maar zonder whiskyquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Even een aflevering van Ik Vertrek bekeken.
Ik denk dat nu ik toch werkloos wordt die droom van het huisje in Schotland dichterbij zie komen.
Ik weet nu al dat er zeker een paar gasten uit de CUl-SC gaan komen in onze B&B als we die daar gaan openen.
Toch?
en die illegale whiskystokerij achter in de schuur...
Ja hoor. Ik kan altijd wel een hulp in de huishouding erbij gebruiken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:Ik kom er gewoon wonen!! Is dat ook goed??
Tegen kost en inwoning?? Neem je slecht gestreken kleding op de koop toe??quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan altijd wel een hulp in de huishouding erbij gebruiken.
Als je haar daar voor wilt hebben zou ik verder zoekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan altijd wel een hulp in de huishouding erbij gebruiken.
Ssssssst!! Verpest deze kans nou niet joh!!! Weten zij veelquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je haar daar voor wilt hebben zou ik verder zoeken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welterusten Dracula.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Middernacht alweer.Tijd om naar bed te gaan.
Straks ga je mij nog verkopen als klusjesmanquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ssssssst!! Verpest deze kans nou niet joh!!! Weten zij veel
Nee.. denk niet dat we daar mee weg komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Straks ga je mij nog verkopen als klusjesman
Bij nader inzien...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
klussen kun je lerenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee.. denk niet dat we daar mee weg komen![]()
![]()
Je moet maar iets anders verzinnen.. webmaster of zo
Ik kan lekkere ontbijtjes maken..quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij nader inzien...![]()
Heeft ze nog eigenschappen die wel bruikbaar zijn voor het helpen runnen van een B&B?
Oh yeahquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Even een aflevering van Ik Vertrek bekeken.
Ik denk dat nu ik toch werkloos word die droom van het huisje in Schotland dichterbij zie komen.
Ik weet nu al dat er zeker een paar gasten uit de CUl-SC gaan komen in onze B&B als we die daar gaan openen.
Toch?
en die illegale whiskystokerij achter in de schuur...
Je vriend?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:
klussen kun je lerenhet bewijs hangt bij ons in de tuin
Koken, excursies, organiseren, fotograferen gaat allemaal primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij nader inzien...![]()
Heeft ze nog eigenschappen die wel bruikbaar zijn voor het helpen runnen van een B&B?
ehhmm... nee hoor.. niet als je Thijs heetquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Koken, excursies, organiseren, fotograferen gaat allemaal prima
Ik ben getuige daarvanquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan lekkere ontbijtjes maken..
Klussen wel, het bijbehorende geduld nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar huur ik Ross van Isa voor in. Die heeft dat al bij ons bewezen te kunnen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan lekkere ontbijtjes maken..
die ligt naast me te slapenquote:
Dat leer ik sneller!! Heb de aangeboren weerstand niet hequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar huur ik Ross van Isa voor in. Die heeft dat al bij ons bewezen te kunnen.
Hij moet alleen leren zijn full-English te verander in full-Scottish.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Koken, excursies, organiseren, fotograferen gaat allemaal prima
Als gezellig object omdat het als schuttingdeur niet bruikbaar was??quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
die ligt naast me te slapenmaar die heeft wel een hele coole schuttingdeur gemaakt en die hangt in de tuin
Niet moeilijk hoor...hij moet ff leren bloedworst te maken en haggisquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar huur ik Ross van Isa voor in. Die heeft dat al bij ons bewezen te kunnen.
Hij moet alleen leren zijn full-English te verander in full-Scottish.
Jij wil er niet wonen toch?? Kom je bij mij op fotosafari 6 weken per jaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Fotograferen is mijn pakkie-an. Gun me ook iets te doen daar
Dacht dat wij gewoon als stamgast gingen rentenieren en zuipen daar?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Fotograferen is mijn pakkie-an. Gun me ook iets te doen daar
Niet wonen? Als ik er geld kan verdienen, zou ik wel gek zijn om dat niet te doen hequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij wil er niet wonen toch?? Kom je bij mij op fotosafari 6 weken per jaar![]()
hahaha, laat t m niet horenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als gezellig object omdat het als schuttingdeur niet bruikbaar was??
Mjah...maar zuipen doe je pas vanaf een uur of 4. Tot die tijd moet ik me ook vermakenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dacht dat wij gewoon als stamgast gingen rentenieren en zuipen daar?
Pfff dan nog.. ik wilde dat eerderquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet wonen? Als ik er geld kan verdienen, zou ik wel gek zijn om dat niet te doen heZo ver is het nou ook weer niet van NL
Het is altijd wel ergens na vieren toch.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mjah...maar zuipen doe je pas vanaf een uur of 4. Tot die tijd moet ik me ook vermaken
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neem aan dat ie dinsdag werken is
Nou, dan zal hij het dus niet horenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
jahij komt niet eens thuis eten geloof ik, zo druk.
Of zo traag natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
jahij komt niet eens thuis eten geloof ik, zo druk.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens na vieren toch.
Stoffelquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
hij is tot de herfstvakantie twee doordeweekse avonden thuis..
Vandaar dat je niet door had dat je met hem samenwoontquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tav, ik ben 21, toen ik klein was zonden ze dit al tien jaar niet meer uit
Toffe verdeling maar waarom nouweer een smerige autoquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Oké.
Komende rolverdeling:
Eigenaar van het witte huisje met B&B aan een Loch in de Highlands met illegale whisky-stokerij: B&G
Fotograaf en chauffeur van de gasten in een smerige auto: P.
Excursieleider: Sunny
Ontbijtdeskundige: Ross
Whiskystokerij-rondleider: TAV
Nu nog zien gasten binnen te krijgen.
Ohhhh... mag ik niet ook de auto rijden?? Als ik met ze op excursie ga moet ik toch ook wel de LandRover mee he..quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Oké.
Komende rolverdeling:
Eigenaar van het witte huisje met B&B aan een Loch in de Highlands met illegale whisky-stokerij: B&G
Ik rij, dan kun jij voorlichting geven aan de excursantenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhhh... mag ik niet ook de auto rijden?? Als ik met ze op excursie ga moet ik toch ook wel de LandRover mee he..![]()
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:22 schreef Sunnythesun het volgende:
P mag dan gewoon mee als fotograaf..
Komt goed.. ik train de bordercollie wel om de sckapies te hoedenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis mijn poes en the blackface schaapjes
Oeh...Sam kan op de schaapjes passenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis mijn poes en the blackface schaapjes
Weet je het zeker?? Maakt rare foto's hoor!!quote:
nee, Sam is er om naar de gasten te blaffenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oeh...Sam kan op de schaapjes passen
Die van jou is dat toch meestalquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Toffe verdeling maar waarom nou weer een smerige auto
Da's een optie iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet je het zeker?? Maakt rare foto's hoor!!![]()
Maar we kunnen het natuurlijk ook gewoon een beetje afwisselen![]()
Potverdikkiequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van jou is dat toch meestalOf was dat een incident toen je B. naar haar optreden reed?
trouwens als iemand binnenkort een beetje leuke en goede tweedehands voor mij weet....?
Ja, want als jij tijdens het wachten op de wandelaars weer eens in een pub aan de whisky hebt gezeten laat ik je echt niet rijden hoorquote:
Rijdende varkensstal is het, wij zagen eerst helemaal niet dat P er ook in zatquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, Whisky-stokerij rondleiderIk ga nog maar even een glaasje oefenen dan
Volgende keer hebben de dames nogal wat noten op hun zang geloof ik & er zit een jeugdpopkoor vóór en dat wil ook picjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieB, niet zo roddelen over mijn auto
Volgende keer ga je maar lopen ja
Trusten zusjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef LieLie het volgende:
ik ga maar eens slapen! Slaap lekker allemaal
Ik heb net één klein glaasje opquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
Ik ben ook nog bezig mijn lever nog even verder de WIA in te schoppen.
We're on a roll honeyquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb net één klein glaasje opMaar ik ben wel jolig op de een of andere manier
Nou zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Rijdende varkensstal is het, wij zagen eerst helemaal niet dat P er ook in zat
Je had dan ook wel erg veel tijdschriften meequote:
Ja maar, ja maar......quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgende keer hebben de dames nogal wat noten op hun zang geloof ik & er zit een jeugdpopkoor vóór en dat wil ook picjes
Man..soms zou ik willen dat jullie wat dichterbij zouden wonen.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Man..soms zou ik willen dat jullie wat dichterbij zouden wonen.
Qua gelijkgestemdheid en even bij elkaar buurten.
Kan je die Sunny van je niet weer gewoon richting haar geboortegrond schoppen en daar dan zelf ook achterna gaan?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Man..soms zou ik willen dat jullie wat dichterbij zouden wonen.
Qua gelijkgestemdheid en even bij elkaar buurten.
Yeah babyquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij galore ook ff en reageren even lekker alles op jullie af![]()
ja, dat snap ik van jullie best wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Weet je dat het hier aangenaam wonen is voor mensen van middelbare leeftijd??![]()
![]()
![]()
christus hoelaat was jij op danquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor het wel...ik doe nog een slokje Dalwhinnie en een paar fotootjes bewerken. De foto's van de zonsopkomst op de boot van dag 1 lijken veel belovend te zijn
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, dat snap ik van jullie best wel.![]()
Maar hoe is het voor bejaarde ouwe lullen als ik daar in the midlle of nowwehre?
Echt welquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor het wel...ik doe nog een slokje Dalwhinnie en een paar fotootjes bewerken. De foto's van de zonsopkomst op de boot van dag 1 lijken veel belovend te zijn
Nóg beter!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hoe is het voor bejaarde ouwe lullen als ik daar in the midlle of nowwehre?
Als je hier met 15 kilometer per uur op de snelweg rond rijdt is de kans dat je aangereden wordt een stuk kleinerquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Uhm...ik zat om half 8 aan het ontbijt en om 8 uur stond ik op het dekquote:
Die is prachtig ja..quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ohja. dat hadden wij ook wel gered.. allen in juli en augustus is de zon wat eerder natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...ik zat om half 8 aan het ontbijt en om 8 uur stond ik op het dekDat plaatje wat ik je over MSN liet zien is gemaakt om 8u22 CET
Ja?quote:
Met een lichte kater Schotland inrijden had ook wel ietsquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is prachtig ja..![]()
Das het voordeel van niet te veel buddwisers op de heenweg en taliskers op de terugweg drinkendan ben je niet meer op tijd voor een zonsopgang..
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met een lichte kater Schotland inrijden had ook wel iets. In ieder geval waar voor je geld voor die 20 euro per flesje
Hier was het nog 3 halen 2 betalen, dat zie ik aan mijn tevreden blikquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Before it all went wrong....
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier was het nog 3 halen 2 betalen, dat zie ik aan mijn tevreden blik
Ik was in 1980 nog maagd, ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Trouwens, zat te denken he.. B&G.. weten jullie zeker dat jullie in 1980 niet stiekem een kind hebben gekregen wat kwijt is geraakt in het ziekenhuis in Alkmaar toevallig??
Neh....binnenhut met een best ok bedjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
Hoe was de hut trouwens P.?
Had je een buitenhut met uitzicht en een beetje goed bedje?
Oh nee, dat was in 1970.quote:
Gemaakt in het onderbewustzijn van B&G aangezien we elkaar toen nog niet kenden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Zie je wel!!! Liefdesbaby waarvan niemand mocht weten
Cool, toen was ik ook nog maagd, maar ik was dan ook wel braaf in die tijdquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gemaakt in het onderbewustzijn van B&G aangezien we elkaar toen nog niet kenden.
MOET KUNNEN GEWOON
Toscanequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Fles uit [ afbeelding ] maar open gaat trekken en nog een afl. Ik Vertrek kijken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
We hebben ook al een naam voor de B&B : Carpe Diem
Ik wilde mijn broer die t/o je zit vertellen dat we Carpe Diem leven en ik zocht alleen of er puntjes op de e moestenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn broer die t/o je zit vertellen dat we Carpe Diem leven en ik zocht alleen of er puntjes op de e moesten
Nu echt ik vertrek opstarten.
Dag liefjes
mag ik voor het entertainment zorgen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Oké.
Komende rolverdeling:
hihi ik moest keihard lachen. Was gewoon droogquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
zóó grappig was ie ook weer niet
morgen!
hehe weet je dat nu ook weer! Wel beter dat je het gelijk kwijt bent geraaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:08 schreef Aure het volgende:
jaa hoor! Meteen altis alleen zo suf! Ik ga eigenlijk nooit over m'n grenzen heen en nu dus wel
Niks, computerspelletjes spelen denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mogge Windigowat ga je doen vandaag?
oh leuk een boerenmarktquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niks, computerspelletjes spelen denk iken lekker koken.
Morgen naar een boerenmarkt hier in Amersfoort die wordt gehouden vanwege de Week van de Smaak
Wat ga jij doen?
Weet je weer wat je grens isquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:08 schreef Aure het volgende:
jaa hoor! Meteen altis alleen zo suf! Ik ga eigenlijk nooit over m'n grenzen heen en nu dus wel
Ik ben in ieder geval niet ziek meer volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Je klinkt gezond
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiDe weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan
Ik ben een gelukkig man
een gelukkige P.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiDe weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan
Ik ben een gelukkig man
te vrolijk kan nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet ziek meer volgens mij
Misschien wel net iets te vrolijk voor een zaterdagochtend![]()
Hoe is het met jou?
Bij elkaar 20 km volgens mijn gps-recordertjequote:
Klinkt als een lekkere zaterdagquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
te vrolijk kan niet
met mij alles ok. lig in bed en kijk herhaling van voice of holland. heb gisteren 3 dvd'tjes gekocht dus kan vandaag relaxed filmpjes kijken![]()
ga je nog dansen vandaag of is dat nooit op zaterdag?
600gram is toch netjes voor een vakantiequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij elkaar 20 km volgens mijn gps-recordertjeBen 600 gram zwaarder als toen ik zondag wegging
Nu weer normaal doen
Gino vanavond denk ik
Gast meldt zichquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Oké.
Komende rolverdeling:
Kijk, borisz heeft het goede leven begrepen. Iedereen meldt zich aan om te werken en borisz meldt zich aan om te genieten en luierenquote:
Ja zeker vanuit het buitenlandquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sarabi, dat vind ik het vervelendste van online winkelen, de verzendkosten. Je kan nooit eens iets kleins bestellen, het wordt altijd weer een stuk duurder bij het afrekenen
Wow...lekker DEquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
30 min, 9.6 km/u
nu uitpuffen en douchen en straks lekker lunchen in Rotterdam...
geniet van jullie weekend
Hebben ze die ook in XXL?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Ja zeker vanuit het buitenland![]()
Maar ik vind dit shirt zo grappig (maar dan wil ik hem als topje):
[ afbeelding ]
Wow, jij rent echt best wel snelquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
30 min, 9.6 km/u
Maar wat jij niet weet is dat ik erg goed ben in WOGquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, borisz heeft het goede leven begrepen. Iedereen meldt zich aan om te werken en borisz meldt zich aan om te genieten en luieren
Zal je vast niet veel moeite mee hebbenquote:Goedemorgen!Ik ga ook heerlijk hersenloos computeren
Gaat lekker snel zeg!quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
30 min, 9.6 km/u
klein, 1.64 maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow, jij rent echt best wel snel
Hoelang ben jij?
(ik zoek altijd het excuus in mijn korte benen voor dat ik zo langzaam ren)
Bullshitquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Sarabi het volgende:
(ik zoek altijd het excuus in mijn korte benen voor dat ik zo langzaam ren)
half jaar geleden liep ik een stukkie langzamer hoor, ik zie mezelf echt vooruit gaan de laatste tijd... regelmaat loont blijkbaar.quote:
Ik vind hem ook leuk, voeg mij ook maar toe aan de bestellijst. Nog in andere kleuren? En dan Xl en geen XXLquote:
DIT is weer een leuke quote voor laterquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met gewoon ergens heen lopen, loop ik ook langzaam....
Ik ben gewoon een langzaam persoon
http://www.threadless.com/product/1000/Runnin_Rhino/quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk, voeg mij ook maar toe aan de bestellijst. Nog in andere kleuren? (linkje?)
(en Lein vindt dit soort shirts ook leuk, dus misschien wil zij er ook wle iets mee bestellen)
Ik vergeet hem toch weerquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DIT is weer een leuke quote voor later
Jij welquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:34 schreef Aure het volgende:
oh jee, heb net echt veel te veel gedronken en geblowt en nu heb ik dus voor t eerst sinds tijden over gegevenzo stom!!
Girly XLquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef Sarabi het volgende:
http://www.threadless.com/product/1000/Runnin_Rhino/
Nee geen ander kleurtje jammer genoeg
* Sarabi schrijft Isa op het lijstje
Ja, in L. Van welke website?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind hem ook leuk, voeg mij ook maar toe aan de bestellijst. Nog in andere kleuren? En dan Xl en geen XXL(linkje?)
(en Lein vindt dit soort shirts ook leuk, dus misschien wil zij er ook wle iets mee bestellen)
Threadless.comquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Een aantal hebben hem al gezien, maareh...voorproefje van de foto's
[ afbeelding ]
Ja. Maar ik ben nog niet klaar met rondkijken hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Threadless.com
Dus we gaan alle 3 voor hetzelfde shirt?
Of kijken jullie nog even rond
en bedankt P voor het onthouden
Doe rustig aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben nog niet klaar met rondkijken hoorMoet eerst ontbijten.
Die zijn ook leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Deze wil ik ook Sarabi
En deze
En deze
En da's wel weer genoeg
Klinkt als mensen die denken dat je niets anders te doen hebt en totaal geen vriendenkring en zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en *baal*. Neefje viert zijn verjaardag en het in ondertrouw gaan de 29e. Ik heb avonddienst dan. Mama viert haar verjaardag 2 oktober. Dan ga ik naar Isa toeKomt ze nu mee
Arme jijquote:
Oeh! Ben benieuwd!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nog iets lekkers low-carb's bedacht
Neefje en mama zijn natuurlijk al jaren op 29-9 jarig. Dienstrooster kan ik niks aan doen natuurlijk. Ik ga denk ik gewoon naar Isa toequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt als mensen die denken dat je niets anders te doen hebt en totaal geen vriendenkring en zo
'gelukkig' nam hij niet op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het lekker?Voor hem bedoel ik
Uiteraard, maar mijn familie viert de verjaardag altijd op een andere dag en meestal kondigen ze dat pas 2 weken van te voren aan en ik ga niet alle weekenden vrij houdenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neefje en mama zijn natuurlijk al jaren op 29-9 jarig.
andere keer lekker quality time alleen met je mam doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neefje en mama zijn natuurlijk al jaren op 29-9 jarig. Dienstrooster kan ik niks aan doen natuurlijk. Ik ga denk ik gewoon naar Isa toe
zo doet hij niet en is hij niet en gebeurt niet. er zijn teveel dingen nu waar ik boos om benquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien haalt hij je wel over om nog ééééén keer af te spreken. Om het echt 'normaal'af te sluiten.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo doet hij niet en is hij niet en gebeurt niet. er zijn teveel dingen nu waar ik boos om ben
Ik heb 3 weken geleden met Isa afgesproken, en mam viert t over 1 week. Jammer voor haar, ik ga doen wat FFT zeiquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
Uiteraard, maar mijn familie viert de verjaardag altijd op een andere dag en meestal kondigen ze dat pas 2 weken van te voren aan en ik ga niet alle weekenden vrij houdenAls er eens iets leuks tussendoor komt, dan hebben ze pech. Volgend jaar zijn ze weer jarig.
Je hebt hem nooit gehad, schatje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
daarom vind ik het fijn om als ik mensen verlies op een normale manier uit elkaar te gaan.
En anders verloor je hem niet, maar zet je hem gewoon heel verstandig aan de kant.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt hem nooit gehad, schatje.
laatste klinkt hard maar is wel het beste en ik denk dat het ook zo is. dat gezeik van mij zit hij niet op te wachten. en idd.. ik heb hem nooit gehad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je boos genoeg bent, dan.en dat hij ook een beetje genoeg heeft gehad
goed zo, niet meer zoveel drinkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef Aure het volgende:
wauw ik had op z'n minst een te erge kater verwacht, maar die heb ik dus niet!! Maar de volgende keer sla ik het kotsgedeelte toch maar over
sarabi, ik ga zo ook ff op die site kijken![]()
FF, wis dat nummer van hem joh. Kan je ook niet bellen.
Ga hem ook nog een beetje lopen verdedigen ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laatste klinkt hard maar is wel het beste en ik denk dat het ook zo is. dat gezeik van mij zit hij niet op te wachten. en idd.. ik heb hem nooit gehad.
Nou, inderdaad. Jij moet niet meer op het gezeik van hem zitten te wachtenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga hem ook nog een beetje lopen verdedigen ook.
als ik in zijn gedachte kijk dan is dat wel wat hij denkt. hij is te makkelijk en heeft niks door en als iemand 'zeikt' heeft ie daar geen zin in en is ie klaar met je.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga hem ook nog een beetje lopen verdedigen ook.
dankzij het kotsen heb je geen erge kater. Alcohol ligt al in het riool ipv dat je het moet verwerkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef Aure het volgende:
wauw ik had op z'n minst een te erge kater verwacht, maar die heb ik dus niet!! Maar de volgende keer sla ik het kotsgedeelte toch maar over
sarabi, ik ga zo ook ff op die site kijken![]()
FF, wis dat nummer van hem joh. Kan je ook niet bellen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik in zijn gedachte kijk dan is dat wel wat hij denkt. hij is te makkelijk en heeft niks door en als iemand 'zeikt' heeft ie daar geen zin in en is ie klaar met je.
heb em gesmst om te vragen of hij kan terugbellen om een en ander positief af te sluiten (omdat ik toch een behoorlijke aantrekkingskracht voelde en nog steeds heb). maar denk niet dat hij terugbelt hoor, want hij nam ook niet op. dan heb ik tenminste mn best gedaan
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Jij moet niet meer op het gezeik van hem zitten te wachten
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
het beste is denk dat ik eens een keer een leuke jongen tegen het lijf loop die me wel écht leuk vind. ik zou het best leuk vinden om eens een vriendje te hebben. maar tis niet zo dat ik daarom zo mn best deed. een echt vriendje moet wel een echt vriendje zijn. J. was geen vriendje
ik zou wel willen dat hij begrijpt waar ik mee zit. vind het beetje lullig dat ik met heel veel heb gezeten en hij nergens van wist (wel vertelt hoor maar bord voor zn kop enzo.)quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Dus: dan zoekt ie het toch ook lekker zelf maar uit? Dan is het dus een lapzwans waar je niet op zit te wachten?
Rationeel emotieve therapiequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
het beste is denk dat ik eens een keer een leuke jongen tegen het lijf loop die me wel écht leuk vind. ik zou het best leuk vinden om eens een vriendje te hebben. maar tis niet zo dat ik daarom zo mn best deed. een echt vriendje moet wel een echt vriendje zijn. J. was geen vriendje
Maar, het is dus een lapzwans, en we moeten er maar vanuit gaan dat ie dat nooit gaat begrijpen. Dus dan is het zonde om er nog meer energie aan te besteden. Gewoon schluss, weg ermee, zoek het maar uit verder voor meneer J. Je vindt vanzelf beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou wel willen dat hij begrijpt waar ik mee zit. vind het beetje lullig dat ik met heel veel heb gezeten en hij nergens van wist (wel vertelt hoor maar bord voor zn kop enzo.)
Eindelijk zegt ze iets verstandigs...quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
Echte gedragsverandering is pas te herleiden uit acties, niet uit woorden, dus ik ben benieuwd. Hup FFquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eindelijk zegt ze iets verstandigs...
Die Bloq is leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wat een prachtige banken staan er op deze site zeg: http://www.designonstock.com/site/index.php
Toch maar eens offertes laten maken her en der..
als ik nog een een kamertje of 3 erbij had zou ik ook nog een kamer willen inrichten om deze bank heenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wat een prachtige banken staan er op deze site zeg: http://www.designonstock.com/site/index.php
Toch maar eens offertes laten maken her en der..
Ja, dat snap ik wel. Maar die Bloq vind ik wel uitnodigend overkomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje te kil
ik heb nu de gedachte dat ik meer waard ben en dit toch niet gaat lukken. ik hoop dat ie iemand vind die hij écht leuk vind.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, het is dus een lapzwans, en we moeten er maar vanuit gaan dat ie dat nooit gaat begrijpen. Dus dan is het zonde om er nog meer energie aan te besteden. Gewoon schluss, weg ermee, zoek het maar uit verder voor meneer J. Je vindt vanzelf beter
Houd vastquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nu de gedachte dat ik meer waard ben en dit toch niet gaat lukken. ik hoop dat ie iemand vind die hij écht leuk vind.
Al duurt het maar een dag, dan nog heb ik in ieder geval het gevoel dat ik niet voor niets gepreekt hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nu de gedachte dat ik meer waard ben.
goed he
haha, nou in ieder geval het verstandigste voor mezelfquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eindelijk zegt ze iets verstandigs...
En jij met een satijnen pashmina om je nek?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt wel!!
@ Steer: niet met wat kussentjes, een dekentje en een hondje er op hoor![]()
sowieso niet. jullie hebben me wel (langzaam) de ogen geopend.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Al duurt het maar een dag, dan nog heb ik in ieder geval het gevoel dat ik niet voor niets gepreekt heb![]()
Dat model vind ik ook echt super, maar was het bij ons in huis toch niet helemaal. Net te klein eigenlijk, voor zo'n bank. Twee losse staat hier wat ruimer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen wel veel geld hoor.. zit zo aan 3300,- voor een chaise longue + 3 zitter.. En meer als je voor wol kiest (wat natuurlijk het mooiste/fijnste is) Maar de maten zouden hier echt perfect passen..
jezus... dat zou een volledig rode kamer moeten worden denk. iets over the topquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als ik nog een een kamertje of 3 erbij had zou ik ook nog een kamer willen inrichten om deze bank heen
[ afbeelding ]
![]()
Als jij daar blij van wordtquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij met een satijnen pashmina om je nek?
Wij hebben dat kunstwerk van Dali gezien, met zo'n bank in het museum in.. in.. black-out, waar was dat ook al weerquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als ik nog een een kamertje of 3 erbij had zou ik ook nog een kamer willen inrichten om deze bank heen
[ afbeelding ]
![]()
En dan nu weer levendquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
bestuur wisselmoest afgelopen dagen veel vergaderen, overdragen en daarna heel veel bier drinken om het te vieren. Gisteren was ik daarom dood
ja, all hail.. ehm.. me!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan nu weer levendEen wonder is gebeurd
Wederopstanding
Het wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, all hail.. ehm.. me!
hoe is Schotland?
Nee, dat nietquote:
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik dacht dat je langer ging
nee hoor, nu een voorproefje, straks 't echte werkquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeHelaas niet
Grooooooooooooote fout
We zijn naar de mogelijkheden aan het kijken. Ik wil daar anderhalf jaar voor mijn studie heen (er wordt een master gegeven die me erg tof lijkt en ik zou daar graag een stage aan koppelen om er langer te kunnen blijven zitten) en Mr.Mo vindt dat een puik plan en gaat mee en daar dan werk zoekenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Mo, ga jij in York wonen? Is dat een droom of zijn jullie serieus met plannen bezig?
FF had een zwak moment en daar hebben we een pagina aan besteed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef Bluezz het volgende:
He? Ik reageer op vanochtend staat er nog een hele pagina achter
(heb alles verdeeld in 3 pagina's)
Geweldigquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind hem echt zooooooo leuk!!
Gaaf hequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GeweldigDat trampoline springen en ineens die geit erachter
Knap gedaan zeg
Ik schrok alquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
FF had een zwak moment en daar hebben we een pagina aan besteed.
hoeeee foutquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat nietmaar wel echt heel, heeeeeeeeeel, heeeeeeeeeeeeel veel gedronken.
Was de pedel (de persoon die de besturen aankondigt die allemaal het nieuwe bestuur komen feliciteren op de zogenaamde constitutieborrel) en er werd 'goed voor me gezorgd'en daarna nog bij een verjaardag langsgeweest
met pina colada, geloof ik
wat ontzettend gaaf! tof plan en gedurfd. ik kijk graag 'ik vertrek' maar scheelt voor jullie dat dit tijdelijk is. weet je altijd dat je toch weer teruggaat naar NL mocht het foutgaan. als ik het had gedurfd ging ik naar Amerikaquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zijn naar de mogelijkheden aan het kijken. Ik wil daar anderhalf jaar voor mijn studie heen (er wordt een master gegeven die me erg tof lijkt en ik zou daar graag een stage aan koppelen om er langer te kunnen blijven zitten) en Mr.Mo vindt dat een puik plan en gaat mee en daar dan werk zoeken(hij is Software Engineer, en daar is best wat werk in te vinden)
Als het meezit ergens begin 2012
Voorlopig plan is om idd terug te komen, maar we willen ook kijken of het bevalt, in het buitenland wonen, omdat we niet persé hier willen blijven wonen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat ontzettend gaaf! tof plan en gedurfd. ik kijk graag 'ik vertrek' maar scheelt voor jullie dat dit tijdelijk is. weet je altijd dat je toch weer teruggaat naar NL mocht het foutgaan. als ik het had gedurfd ging ik naar Amerika
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee hoor, nu een voorproefje, straks 't echte werken weer genoeg om je op te verheugen
als we straks in York wonen ga ik ook heel veel naar Schotland
ooh ja dat ging je ook nog doen. sowieso knap hoe jullie dat bij elkaar gespaard hebben. wanneer staat dit in de planning?quote:
wat nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Wat had je voor Engels ook alweer gedaan Moblo?
geld hebben we nog niet hoor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ja dat ging je ook nog doen. sowieso knap hoe jullie dat bij elkaar gespaard hebben. wanneer staat dit in de planning?
Holy fuckquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat niet!
half jaar Italiaans, half jaar Kunstgeschiedenis
daarna 3,5 jaar pauze
daarna 3 maanden bedrijfskundige informatica, daarna anderhalf jaar informatiekundeen nergens een diploma, uiteraard
knappe man ben je Steer, ik val wel op ouderquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zo na douchen en werken ff de stad in. Nog een laatste keer genieten van deze stad denk ik
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnol_Kox
Je flirt iets teveel met me de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
knappe man ben je Steer, ik val wel op ouder
ja, en?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je flirt iets teveel met me de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |