als ik nog een een kamertje of 3 erbij had zou ik ook nog een kamer willen inrichten om deze bank heenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wat een prachtige banken staan er op deze site zeg: http://www.designonstock.com/site/index.php
Toch maar eens offertes laten maken her en der..
Ja, dat snap ik wel. Maar die Bloq vind ik wel uitnodigend overkomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje te kil
ik heb nu de gedachte dat ik meer waard ben en dit toch niet gaat lukken. ik hoop dat ie iemand vind die hij écht leuk vind.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, het is dus een lapzwans, en we moeten er maar vanuit gaan dat ie dat nooit gaat begrijpen. Dus dan is het zonde om er nog meer energie aan te besteden. Gewoon schluss, weg ermee, zoek het maar uit verder voor meneer J. Je vindt vanzelf beter
Houd vastquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nu de gedachte dat ik meer waard ben en dit toch niet gaat lukken. ik hoop dat ie iemand vind die hij écht leuk vind.
Al duurt het maar een dag, dan nog heb ik in ieder geval het gevoel dat ik niet voor niets gepreekt hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nu de gedachte dat ik meer waard ben.
goed he
haha, nou in ieder geval het verstandigste voor mezelfquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eindelijk zegt ze iets verstandigs...
En jij met een satijnen pashmina om je nek?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt wel!!
@ Steer: niet met wat kussentjes, een dekentje en een hondje er op hoor![]()
sowieso niet. jullie hebben me wel (langzaam) de ogen geopend.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Al duurt het maar een dag, dan nog heb ik in ieder geval het gevoel dat ik niet voor niets gepreekt heb![]()
Dat model vind ik ook echt super, maar was het bij ons in huis toch niet helemaal. Net te klein eigenlijk, voor zo'n bank. Twee losse staat hier wat ruimer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen wel veel geld hoor.. zit zo aan 3300,- voor een chaise longue + 3 zitter.. En meer als je voor wol kiest (wat natuurlijk het mooiste/fijnste is) Maar de maten zouden hier echt perfect passen..
jezus... dat zou een volledig rode kamer moeten worden denk. iets over the topquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als ik nog een een kamertje of 3 erbij had zou ik ook nog een kamer willen inrichten om deze bank heen
[ afbeelding ]
![]()
Als jij daar blij van wordtquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij met een satijnen pashmina om je nek?
Wij hebben dat kunstwerk van Dali gezien, met zo'n bank in het museum in.. in.. black-out, waar was dat ook al weerquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als ik nog een een kamertje of 3 erbij had zou ik ook nog een kamer willen inrichten om deze bank heen
[ afbeelding ]
![]()
En dan nu weer levendquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
bestuur wisselmoest afgelopen dagen veel vergaderen, overdragen en daarna heel veel bier drinken om het te vieren. Gisteren was ik daarom dood
ja, all hail.. ehm.. me!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan nu weer levendEen wonder is gebeurd
Wederopstanding
Het wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, all hail.. ehm.. me!
hoe is Schotland?
Nee, dat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |