quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo doet hij niet en is hij niet en gebeurt niet. er zijn teveel dingen nu waar ik boos om ben
Ik heb 3 weken geleden met Isa afgesproken, en mam viert t over 1 week. Jammer voor haar, ik ga doen wat FFT zeiquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
Uiteraard, maar mijn familie viert de verjaardag altijd op een andere dag en meestal kondigen ze dat pas 2 weken van te voren aan en ik ga niet alle weekenden vrij houdenAls er eens iets leuks tussendoor komt, dan hebben ze pech. Volgend jaar zijn ze weer jarig.
Je hebt hem nooit gehad, schatje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
daarom vind ik het fijn om als ik mensen verlies op een normale manier uit elkaar te gaan.
En anders verloor je hem niet, maar zet je hem gewoon heel verstandig aan de kant.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt hem nooit gehad, schatje.
laatste klinkt hard maar is wel het beste en ik denk dat het ook zo is. dat gezeik van mij zit hij niet op te wachten. en idd.. ik heb hem nooit gehad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je boos genoeg bent, dan.en dat hij ook een beetje genoeg heeft gehad
goed zo, niet meer zoveel drinkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef Aure het volgende:
wauw ik had op z'n minst een te erge kater verwacht, maar die heb ik dus niet!! Maar de volgende keer sla ik het kotsgedeelte toch maar over
sarabi, ik ga zo ook ff op die site kijken![]()
FF, wis dat nummer van hem joh. Kan je ook niet bellen.
Ga hem ook nog een beetje lopen verdedigen ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laatste klinkt hard maar is wel het beste en ik denk dat het ook zo is. dat gezeik van mij zit hij niet op te wachten. en idd.. ik heb hem nooit gehad.
Nou, inderdaad. Jij moet niet meer op het gezeik van hem zitten te wachtenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga hem ook nog een beetje lopen verdedigen ook.
als ik in zijn gedachte kijk dan is dat wel wat hij denkt. hij is te makkelijk en heeft niks door en als iemand 'zeikt' heeft ie daar geen zin in en is ie klaar met je.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga hem ook nog een beetje lopen verdedigen ook.
dankzij het kotsen heb je geen erge kater. Alcohol ligt al in het riool ipv dat je het moet verwerkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef Aure het volgende:
wauw ik had op z'n minst een te erge kater verwacht, maar die heb ik dus niet!! Maar de volgende keer sla ik het kotsgedeelte toch maar over
sarabi, ik ga zo ook ff op die site kijken![]()
FF, wis dat nummer van hem joh. Kan je ook niet bellen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik in zijn gedachte kijk dan is dat wel wat hij denkt. hij is te makkelijk en heeft niks door en als iemand 'zeikt' heeft ie daar geen zin in en is ie klaar met je.
heb em gesmst om te vragen of hij kan terugbellen om een en ander positief af te sluiten (omdat ik toch een behoorlijke aantrekkingskracht voelde en nog steeds heb). maar denk niet dat hij terugbelt hoor, want hij nam ook niet op. dan heb ik tenminste mn best gedaan
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Jij moet niet meer op het gezeik van hem zitten te wachten
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
het beste is denk dat ik eens een keer een leuke jongen tegen het lijf loop die me wel écht leuk vind. ik zou het best leuk vinden om eens een vriendje te hebben. maar tis niet zo dat ik daarom zo mn best deed. een echt vriendje moet wel een echt vriendje zijn. J. was geen vriendje
ik zou wel willen dat hij begrijpt waar ik mee zit. vind het beetje lullig dat ik met heel veel heb gezeten en hij nergens van wist (wel vertelt hoor maar bord voor zn kop enzo.)quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Dus: dan zoekt ie het toch ook lekker zelf maar uit? Dan is het dus een lapzwans waar je niet op zit te wachten?
Rationeel emotieve therapiequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
het beste is denk dat ik eens een keer een leuke jongen tegen het lijf loop die me wel écht leuk vind. ik zou het best leuk vinden om eens een vriendje te hebben. maar tis niet zo dat ik daarom zo mn best deed. een echt vriendje moet wel een echt vriendje zijn. J. was geen vriendje
Maar, het is dus een lapzwans, en we moeten er maar vanuit gaan dat ie dat nooit gaat begrijpen. Dus dan is het zonde om er nog meer energie aan te besteden. Gewoon schluss, weg ermee, zoek het maar uit verder voor meneer J. Je vindt vanzelf beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou wel willen dat hij begrijpt waar ik mee zit. vind het beetje lullig dat ik met heel veel heb gezeten en hij nergens van wist (wel vertelt hoor maar bord voor zn kop enzo.)
Eindelijk zegt ze iets verstandigs...quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
Echte gedragsverandering is pas te herleiden uit acties, niet uit woorden, dus ik ben benieuwd. Hup FFquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eindelijk zegt ze iets verstandigs...
Die Bloq is leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wat een prachtige banken staan er op deze site zeg: http://www.designonstock.com/site/index.php
Toch maar eens offertes laten maken her en der..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |