Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik dacht dat je langer ging
nee hoor, nu een voorproefje, straks 't echte werkquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeHelaas niet
Grooooooooooooote fout
We zijn naar de mogelijkheden aan het kijken. Ik wil daar anderhalf jaar voor mijn studie heen (er wordt een master gegeven die me erg tof lijkt en ik zou daar graag een stage aan koppelen om er langer te kunnen blijven zitten) en Mr.Mo vindt dat een puik plan en gaat mee en daar dan werk zoekenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Mo, ga jij in York wonen? Is dat een droom of zijn jullie serieus met plannen bezig?
FF had een zwak moment en daar hebben we een pagina aan besteed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef Bluezz het volgende:
He? Ik reageer op vanochtend staat er nog een hele pagina achter
(heb alles verdeeld in 3 pagina's)
Geweldigquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind hem echt zooooooo leuk!!
Gaaf hequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GeweldigDat trampoline springen en ineens die geit erachter
Knap gedaan zeg
Ik schrok alquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
FF had een zwak moment en daar hebben we een pagina aan besteed.
hoeeee foutquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat nietmaar wel echt heel, heeeeeeeeeel, heeeeeeeeeeeeel veel gedronken.
Was de pedel (de persoon die de besturen aankondigt die allemaal het nieuwe bestuur komen feliciteren op de zogenaamde constitutieborrel) en er werd 'goed voor me gezorgd'en daarna nog bij een verjaardag langsgeweest
met pina colada, geloof ik
wat ontzettend gaaf! tof plan en gedurfd. ik kijk graag 'ik vertrek' maar scheelt voor jullie dat dit tijdelijk is. weet je altijd dat je toch weer teruggaat naar NL mocht het foutgaan. als ik het had gedurfd ging ik naar Amerikaquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zijn naar de mogelijkheden aan het kijken. Ik wil daar anderhalf jaar voor mijn studie heen (er wordt een master gegeven die me erg tof lijkt en ik zou daar graag een stage aan koppelen om er langer te kunnen blijven zitten) en Mr.Mo vindt dat een puik plan en gaat mee en daar dan werk zoeken(hij is Software Engineer, en daar is best wat werk in te vinden)
Als het meezit ergens begin 2012
Voorlopig plan is om idd terug te komen, maar we willen ook kijken of het bevalt, in het buitenland wonen, omdat we niet persé hier willen blijven wonen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat ontzettend gaaf! tof plan en gedurfd. ik kijk graag 'ik vertrek' maar scheelt voor jullie dat dit tijdelijk is. weet je altijd dat je toch weer teruggaat naar NL mocht het foutgaan. als ik het had gedurfd ging ik naar Amerika
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee hoor, nu een voorproefje, straks 't echte werken weer genoeg om je op te verheugen
als we straks in York wonen ga ik ook heel veel naar Schotland
ooh ja dat ging je ook nog doen. sowieso knap hoe jullie dat bij elkaar gespaard hebben. wanneer staat dit in de planning?quote:
wat nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Wat had je voor Engels ook alweer gedaan Moblo?
geld hebben we nog niet hoor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ja dat ging je ook nog doen. sowieso knap hoe jullie dat bij elkaar gespaard hebben. wanneer staat dit in de planning?
Holy fuckquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat niet!
half jaar Italiaans, half jaar Kunstgeschiedenis
daarna 3,5 jaar pauze
daarna 3 maanden bedrijfskundige informatica, daarna anderhalf jaar informatiekundeen nergens een diploma, uiteraard
knappe man ben je Steer, ik val wel op ouderquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zo na douchen en werken ff de stad in. Nog een laatste keer genieten van deze stad denk ik
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnol_Kox
Je flirt iets teveel met me de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
knappe man ben je Steer, ik val wel op ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |