Zelfs dit topic komt nog niet naar bovenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
No results found for "Heeft de hemel ook plastuiten".
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
@TT: als het wel zo is verklaard het gelet op de ervaringen van Bluezz vast waarom het regent op aarde
Mocht iemand het zich in de toekomst ooit afvragen, dan komen ze hier op Fok terecht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
No results found for "Heeft de hemel ook plastuiten".
@TT: als het wel zo is verklaard het gelet op de ervaringen van Bluezz vast waarom het regent op aarde
Een wonder geschieddequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
Het festivalseizoen daar valt niet geheel toevallig gelijk met de Moessons op aardequote:
Slaap lekker.quote:
Veel water drinkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
En toen was er regen en hij zag dat het geeloed was
Even een aflevering van Ik Vertrek bekeken.quote:
Wat toevallig, ik ook!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
truste FF!!
Hmm.. moet nog iets leuks te lunchen verzinnen voor dinsdag..
tuurlijk, maar zonder whiskyquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Even een aflevering van Ik Vertrek bekeken.
Ik denk dat nu ik toch werkloos wordt die droom van het huisje in Schotland dichterbij zie komen.
Ik weet nu al dat er zeker een paar gasten uit de CUl-SC gaan komen in onze B&B als we die daar gaan openen.
Toch?
en die illegale whiskystokerij achter in de schuur...
Ja hoor. Ik kan altijd wel een hulp in de huishouding erbij gebruiken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:Ik kom er gewoon wonen!! Is dat ook goed??
Tegen kost en inwoning?? Neem je slecht gestreken kleding op de koop toe??quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan altijd wel een hulp in de huishouding erbij gebruiken.
Als je haar daar voor wilt hebben zou ik verder zoekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan altijd wel een hulp in de huishouding erbij gebruiken.
Ssssssst!! Verpest deze kans nou niet joh!!! Weten zij veelquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je haar daar voor wilt hebben zou ik verder zoeken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welterusten Dracula.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Middernacht alweer.Tijd om naar bed te gaan.
Straks ga je mij nog verkopen als klusjesmanquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ssssssst!! Verpest deze kans nou niet joh!!! Weten zij veel
Nee.. denk niet dat we daar mee weg komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Straks ga je mij nog verkopen als klusjesman
Bij nader inzien...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
klussen kun je lerenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee.. denk niet dat we daar mee weg komen![]()
![]()
Je moet maar iets anders verzinnen.. webmaster of zo
Ik kan lekkere ontbijtjes maken..quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij nader inzien...![]()
Heeft ze nog eigenschappen die wel bruikbaar zijn voor het helpen runnen van een B&B?
Oh yeahquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Even een aflevering van Ik Vertrek bekeken.
Ik denk dat nu ik toch werkloos word die droom van het huisje in Schotland dichterbij zie komen.
Ik weet nu al dat er zeker een paar gasten uit de CUl-SC gaan komen in onze B&B als we die daar gaan openen.
Toch?
en die illegale whiskystokerij achter in de schuur...
Je vriend?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:
klussen kun je lerenhet bewijs hangt bij ons in de tuin
Koken, excursies, organiseren, fotograferen gaat allemaal primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij nader inzien...![]()
Heeft ze nog eigenschappen die wel bruikbaar zijn voor het helpen runnen van een B&B?
ehhmm... nee hoor.. niet als je Thijs heetquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
klussen kun je lerenhet bewijs hangt bij ons in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |