Ik heb net één klein glaasje opquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
Ik ben ook nog bezig mijn lever nog even verder de WIA in te schoppen.
We're on a roll honeyquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb net één klein glaasje opMaar ik ben wel jolig op de een of andere manier
Nou zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Rijdende varkensstal is het, wij zagen eerst helemaal niet dat P er ook in zat
Je had dan ook wel erg veel tijdschriften meequote:
Ja maar, ja maar......quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgende keer hebben de dames nogal wat noten op hun zang geloof ik & er zit een jeugdpopkoor vóór en dat wil ook picjes
Man..soms zou ik willen dat jullie wat dichterbij zouden wonen.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Man..soms zou ik willen dat jullie wat dichterbij zouden wonen.
Qua gelijkgestemdheid en even bij elkaar buurten.
Kan je die Sunny van je niet weer gewoon richting haar geboortegrond schoppen en daar dan zelf ook achterna gaan?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Man..soms zou ik willen dat jullie wat dichterbij zouden wonen.
Qua gelijkgestemdheid en even bij elkaar buurten.
Yeah babyquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij galore ook ff en reageren even lekker alles op jullie af![]()
ja, dat snap ik van jullie best wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Weet je dat het hier aangenaam wonen is voor mensen van middelbare leeftijd??![]()
![]()
![]()
christus hoelaat was jij op danquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor het wel...ik doe nog een slokje Dalwhinnie en een paar fotootjes bewerken. De foto's van de zonsopkomst op de boot van dag 1 lijken veel belovend te zijn
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, dat snap ik van jullie best wel.![]()
Maar hoe is het voor bejaarde ouwe lullen als ik daar in the midlle of nowwehre?
Echt welquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor het wel...ik doe nog een slokje Dalwhinnie en een paar fotootjes bewerken. De foto's van de zonsopkomst op de boot van dag 1 lijken veel belovend te zijn
Nóg beter!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hoe is het voor bejaarde ouwe lullen als ik daar in the midlle of nowwehre?
Als je hier met 15 kilometer per uur op de snelweg rond rijdt is de kans dat je aangereden wordt een stuk kleinerquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Uhm...ik zat om half 8 aan het ontbijt en om 8 uur stond ik op het dekquote:
Die is prachtig ja..quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ohja. dat hadden wij ook wel gered.. allen in juli en augustus is de zon wat eerder natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...ik zat om half 8 aan het ontbijt en om 8 uur stond ik op het dekDat plaatje wat ik je over MSN liet zien is gemaakt om 8u22 CET
Ja?quote:
Met een lichte kater Schotland inrijden had ook wel ietsquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is prachtig ja..![]()
Das het voordeel van niet te veel buddwisers op de heenweg en taliskers op de terugweg drinkendan ben je niet meer op tijd voor een zonsopgang..
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met een lichte kater Schotland inrijden had ook wel iets. In ieder geval waar voor je geld voor die 20 euro per flesje
Hier was het nog 3 halen 2 betalen, dat zie ik aan mijn tevreden blikquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Before it all went wrong....
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier was het nog 3 halen 2 betalen, dat zie ik aan mijn tevreden blik
Ik was in 1980 nog maagd, ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Trouwens, zat te denken he.. B&G.. weten jullie zeker dat jullie in 1980 niet stiekem een kind hebben gekregen wat kwijt is geraakt in het ziekenhuis in Alkmaar toevallig??
Neh....binnenhut met een best ok bedjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
Hoe was de hut trouwens P.?
Had je een buitenhut met uitzicht en een beetje goed bedje?
Oh nee, dat was in 1970.quote:
Gemaakt in het onderbewustzijn van B&G aangezien we elkaar toen nog niet kenden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Zie je wel!!! Liefdesbaby waarvan niemand mocht weten
Cool, toen was ik ook nog maagd, maar ik was dan ook wel braaf in die tijdquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gemaakt in het onderbewustzijn van B&G aangezien we elkaar toen nog niet kenden.
MOET KUNNEN GEWOON
Toscanequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Fles uit [ afbeelding ] maar open gaat trekken en nog een afl. Ik Vertrek kijken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
We hebben ook al een naam voor de B&B : Carpe Diem
Ik wilde mijn broer die t/o je zit vertellen dat we Carpe Diem leven en ik zocht alleen of er puntjes op de e moestenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn broer die t/o je zit vertellen dat we Carpe Diem leven en ik zocht alleen of er puntjes op de e moesten
Nu echt ik vertrek opstarten.
Dag liefjes
mag ik voor het entertainment zorgen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Oké.
Komende rolverdeling:
Eigenaar van het witte huisje met B&B aan een Loch in de Highlands met illegale whisky-stokerij: B&G
Fotograaf en chauffeur van de gasten in een smerige auto: P.
Excursieleider: Sunny
Ontbijtdeskundige: Ross
Whiskystokerij-rondleider: TAV
Nu nog zien gasten binnen te krijgen.
hihi ik moest keihard lachen. Was gewoon droogquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
zóó grappig was ie ook weer niet
morgen!
hehe weet je dat nu ook weer! Wel beter dat je het gelijk kwijt bent geraaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:08 schreef Aure het volgende:
jaa hoor! Meteen altis alleen zo suf! Ik ga eigenlijk nooit over m'n grenzen heen en nu dus wel
Niks, computerspelletjes spelen denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mogge Windigowat ga je doen vandaag?
oh leuk een boerenmarktquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niks, computerspelletjes spelen denk iken lekker koken.
Morgen naar een boerenmarkt hier in Amersfoort die wordt gehouden vanwege de Week van de Smaak
Wat ga jij doen?
Weet je weer wat je grens isquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:08 schreef Aure het volgende:
jaa hoor! Meteen altis alleen zo suf! Ik ga eigenlijk nooit over m'n grenzen heen en nu dus wel
Ik ben in ieder geval niet ziek meer volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Je klinkt gezond
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiDe weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan
Ik ben een gelukkig man
een gelukkige P.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiDe weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan
Ik ben een gelukkig man
te vrolijk kan nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet ziek meer volgens mij
Misschien wel net iets te vrolijk voor een zaterdagochtend![]()
Hoe is het met jou?
Bij elkaar 20 km volgens mijn gps-recordertjequote:
Klinkt als een lekkere zaterdagquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
te vrolijk kan niet
met mij alles ok. lig in bed en kijk herhaling van voice of holland. heb gisteren 3 dvd'tjes gekocht dus kan vandaag relaxed filmpjes kijken![]()
ga je nog dansen vandaag of is dat nooit op zaterdag?
600gram is toch netjes voor een vakantiequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij elkaar 20 km volgens mijn gps-recordertjeBen 600 gram zwaarder als toen ik zondag wegging
Nu weer normaal doen
Gino vanavond denk ik
Gast meldt zichquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Oké.
Komende rolverdeling:
Eigenaar van het witte huisje met B&B aan een Loch in de Highlands met illegale whisky-stokerij: B&G
Fotograaf en chauffeur van de gasten in een smerige auto: P.
Excursieleider: Sunny
Ontbijtdeskundige: Ross
Whiskystokerij-rondleider: TAV
Nu nog zien gasten binnen te krijgen.
Kijk, borisz heeft het goede leven begrepen. Iedereen meldt zich aan om te werken en borisz meldt zich aan om te genieten en luierenquote:
Ja zeker vanuit het buitenlandquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sarabi, dat vind ik het vervelendste van online winkelen, de verzendkosten. Je kan nooit eens iets kleins bestellen, het wordt altijd weer een stuk duurder bij het afrekenen
Wow...lekker DEquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
30 min, 9.6 km/u
nu uitpuffen en douchen en straks lekker lunchen in Rotterdam...
geniet van jullie weekend
Hebben ze die ook in XXL?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Ja zeker vanuit het buitenland![]()
Maar ik vind dit shirt zo grappig (maar dan wil ik hem als topje):
[ afbeelding ]
Wow, jij rent echt best wel snelquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
30 min, 9.6 km/u
Maar wat jij niet weet is dat ik erg goed ben in WOGquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, borisz heeft het goede leven begrepen. Iedereen meldt zich aan om te werken en borisz meldt zich aan om te genieten en luieren
Zal je vast niet veel moeite mee hebbenquote:Goedemorgen!Ik ga ook heerlijk hersenloos computeren
Gaat lekker snel zeg!quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
30 min, 9.6 km/u
klein, 1.64 maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow, jij rent echt best wel snel
Hoelang ben jij?
(ik zoek altijd het excuus in mijn korte benen voor dat ik zo langzaam ren)
Bullshitquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Sarabi het volgende:
(ik zoek altijd het excuus in mijn korte benen voor dat ik zo langzaam ren)
half jaar geleden liep ik een stukkie langzamer hoor, ik zie mezelf echt vooruit gaan de laatste tijd... regelmaat loont blijkbaar.quote:
Ik vind hem ook leuk, voeg mij ook maar toe aan de bestellijst. Nog in andere kleuren? En dan Xl en geen XXLquote:
DIT is weer een leuke quote voor laterquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met gewoon ergens heen lopen, loop ik ook langzaam....
Ik ben gewoon een langzaam persoon
http://www.threadless.com/product/1000/Runnin_Rhino/quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk, voeg mij ook maar toe aan de bestellijst. Nog in andere kleuren? (linkje?)
(en Lein vindt dit soort shirts ook leuk, dus misschien wil zij er ook wle iets mee bestellen)
Ik vergeet hem toch weerquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DIT is weer een leuke quote voor later
Jij welquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:34 schreef Aure het volgende:
oh jee, heb net echt veel te veel gedronken en geblowt en nu heb ik dus voor t eerst sinds tijden over gegevenzo stom!!
Girly XLquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef Sarabi het volgende:
http://www.threadless.com/product/1000/Runnin_Rhino/
Nee geen ander kleurtje jammer genoeg
* Sarabi schrijft Isa op het lijstje
Ja, in L. Van welke website?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind hem ook leuk, voeg mij ook maar toe aan de bestellijst. Nog in andere kleuren? En dan Xl en geen XXL(linkje?)
(en Lein vindt dit soort shirts ook leuk, dus misschien wil zij er ook wle iets mee bestellen)
Threadless.comquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Een aantal hebben hem al gezien, maareh...voorproefje van de foto's
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |