hihi ik moest keihard lachen. Was gewoon droogquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
zóó grappig was ie ook weer niet
morgen!

hehe weet je dat nu ook weer! Wel beter dat je het gelijk kwijt bent geraaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:08 schreef Aure het volgende:
jaa hoor! Meteen altis alleen zo suf! Ik ga eigenlijk nooit over m'n grenzen heen en nu dus wel

Niks, computerspelletjes spelen denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mogge Windigowat ga je doen vandaag?
 en lekker koken.
 en lekker koken.  

oh leuk een boerenmarktquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niks, computerspelletjes spelen denk iken lekker koken.
Morgen naar een boerenmarkt hier in Amersfoort die wordt gehouden vanwege de Week van de Smaak
Wat ga jij doen?

De weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan
 De weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan  Ik ben een gelukkig man
 Ik ben een gelukkig man  

Weet je weer wat je grens isquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:08 schreef Aure het volgende:
jaa hoor! Meteen altis alleen zo suf! Ik ga eigenlijk nooit over m'n grenzen heen en nu dus wel

Ik ben in ieder geval niet ziek meer volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Je klinkt gezond

quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiDe weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan
Ik ben een gelukkig man
 Lekker veel gelopen?
  Lekker veel gelopen?

een gelukkige P.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiDe weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan
Ik ben een gelukkig man

te vrolijk kan nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet ziek meer volgens mij
Misschien wel net iets te vrolijk voor een zaterdagochtend
Hoe is het met jou?

Bij elkaar 20 km volgens mijn gps-recordertjequote:
 Ben 600 gram zwaarder als toen ik zondag wegging
 Ben 600 gram zwaarder als toen ik zondag wegging  Nu weer normaal doen
 Nu weer normaal doen  Gino vanavond denk ik
 Gino vanavond denk ik  

Klinkt als een lekkere zaterdagquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
te vrolijk kan niet
met mij alles ok. lig in bed en kijk herhaling van voice of holland. heb gisteren 3 dvd'tjes gekocht dus kan vandaag relaxed filmpjes kijken
ga je nog dansen vandaag of is dat nooit op zaterdag?

600gram is toch netjes voor een vakantiequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij elkaar 20 km volgens mijn gps-recordertjeBen 600 gram zwaarder als toen ik zondag wegging
Nu weer normaal doen
Gino vanavond denk ik

Gast meldt zichquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Oké.
Komende rolverdeling:
Eigenaar van het witte huisje met B&B aan een Loch in de Highlands met illegale whisky-stokerij: B&G
Fotograaf en chauffeur van de gasten in een smerige auto: P.
Excursieleider: Sunny
Ontbijtdeskundige: Ross
Whiskystokerij-rondleider: TAV
Nu nog zien gasten binnen te krijgen.

Kijk, borisz heeft het goede leven begrepen. Iedereen meldt zich aan om te werken en borisz meldt zich aan om te genieten en luierenquote:

Ik ga ook heerlijk hersenloos computeren
 Ik ga ook heerlijk hersenloos computeren  

30 min, 9.6 km/u
 30 min, 9.6 km/u 

Ja zeker vanuit het buitenlandquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sarabi, dat vind ik het vervelendste van online winkelen, de verzendkosten. Je kan nooit eens iets kleins bestellen, het wordt altijd weer een stuk duurder bij het afrekenen

Wow...lekker DEquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
30 min, 9.6 km/u
nu uitpuffen en douchen en straks lekker lunchen in Rotterdam...
geniet van jullie weekend
 En veel plezier in R'dam straks
 En veel plezier in R'dam straks  

Hebben ze die ook in XXL?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Ja zeker vanuit het buitenland
Maar ik vind dit shirt zo grappig (maar dan wil ik hem als topje):
[ afbeelding ]

Wow, jij rent echt best wel snelquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
30 min, 9.6 km/u

Maar wat jij niet weet is dat ik erg goed ben in WOGquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, borisz heeft het goede leven begrepen. Iedereen meldt zich aan om te werken en borisz meldt zich aan om te genieten en luieren
 En fotograferen in Schotland kan geen werk genoemd worden
 En fotograferen in Schotland kan geen werk genoemd worden 
Zal je vast niet veel moeite mee hebbenquote:Goedemorgen!Ik ga ook heerlijk hersenloos computeren

Gaat lekker snel zeg!quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
30 min, 9.6 km/u

klein, 1.64 maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow, jij rent echt best wel snel
Hoelang ben jij?
(ik zoek altijd het excuus in mijn korte benen voor dat ik zo langzaam ren)

Bullshitquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Sarabi het volgende:
(ik zoek altijd het excuus in mijn korte benen voor dat ik zo langzaam ren)
 Gewoon harder lopen
 Gewoon harder lopen  

half jaar geleden liep ik een stukkie langzamer hoor, ik zie mezelf echt vooruit gaan de laatste tijd... regelmaat loont blijkbaar.quote:

Ik vind hem ook leuk, voeg mij ook maar toe aan de bestellijst. Nog in andere kleuren? En dan Xl en geen XXLquote:
 (linkje?)
 (linkje?) 

DIT is weer een leuke quote voor laterquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met gewoon ergens heen lopen, loop ik ook langzaam....
Ik ben gewoon een langzaam persoon

http://www.threadless.com/product/1000/Runnin_Rhino/quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk, voeg mij ook maar toe aan de bestellijst. Nog in andere kleuren? (linkje?)
(en Lein vindt dit soort shirts ook leuk, dus misschien wil zij er ook wle iets mee bestellen)

Ik vergeet hem toch weerquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DIT is weer een leuke quote voor later

Jij welquote:
 Ik niet meer
 Ik niet meer  

Hahahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:34 schreef Aure het volgende:
oh jee, heb net echt veel te veel gedronken en geblowt en nu heb ik dus voor t eerst sinds tijden over gegevenzo stom!!

Girly XLquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef Sarabi het volgende:
http://www.threadless.com/product/1000/Runnin_Rhino/
Nee geen ander kleurtje jammer genoeg
* Sarabi schrijft Isa op het lijstje

Ja, in L. Van welke website?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind hem ook leuk, voeg mij ook maar toe aan de bestellijst. Nog in andere kleuren? En dan Xl en geen XXL(linkje?)
(en Lein vindt dit soort shirts ook leuk, dus misschien wil zij er ook wle iets mee bestellen)

Threadless.comquote:

quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Een aantal hebben hem al gezien, maareh...voorproefje van de foto's
[ afbeelding ]

Ja. Maar ik ben nog niet klaar met rondkijken hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Threadless.com
Dus we gaan alle 3 voor hetzelfde shirt?
Of kijken jullie nog even rond
en bedankt P voor het onthouden
 Moet eerst ontbijten.
 Moet eerst ontbijten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |