hihi ik moest keihard lachen. Was gewoon droogquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
zóó grappig was ie ook weer niet
morgen!
hehe weet je dat nu ook weer! Wel beter dat je het gelijk kwijt bent geraaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:08 schreef Aure het volgende:
jaa hoor! Meteen altis alleen zo suf! Ik ga eigenlijk nooit over m'n grenzen heen en nu dus wel
Niks, computerspelletjes spelen denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mogge Windigowat ga je doen vandaag?
oh leuk een boerenmarktquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niks, computerspelletjes spelen denk iken lekker koken.
Morgen naar een boerenmarkt hier in Amersfoort die wordt gehouden vanwege de Week van de Smaak
Wat ga jij doen?
Weet je weer wat je grens isquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:08 schreef Aure het volgende:
jaa hoor! Meteen altis alleen zo suf! Ik ga eigenlijk nooit over m'n grenzen heen en nu dus wel
Ik ben in ieder geval niet ziek meer volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Je klinkt gezond
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiDe weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan
Ik ben een gelukkig man
een gelukkige P.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiDe weegschaal gaf een gewicht onder de 138 aan
Ik ben een gelukkig man
te vrolijk kan nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet ziek meer volgens mij
Misschien wel net iets te vrolijk voor een zaterdagochtend![]()
Hoe is het met jou?
Bij elkaar 20 km volgens mijn gps-recordertjequote:
Klinkt als een lekkere zaterdagquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
te vrolijk kan niet
met mij alles ok. lig in bed en kijk herhaling van voice of holland. heb gisteren 3 dvd'tjes gekocht dus kan vandaag relaxed filmpjes kijken![]()
ga je nog dansen vandaag of is dat nooit op zaterdag?
600gram is toch netjes voor een vakantiequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij elkaar 20 km volgens mijn gps-recordertjeBen 600 gram zwaarder als toen ik zondag wegging
Nu weer normaal doen
Gino vanavond denk ik
Gast meldt zichquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Oké.
Komende rolverdeling:
Eigenaar van het witte huisje met B&B aan een Loch in de Highlands met illegale whisky-stokerij: B&G
Fotograaf en chauffeur van de gasten in een smerige auto: P.
Excursieleider: Sunny
Ontbijtdeskundige: Ross
Whiskystokerij-rondleider: TAV
Nu nog zien gasten binnen te krijgen.
Kijk, borisz heeft het goede leven begrepen. Iedereen meldt zich aan om te werken en borisz meldt zich aan om te genieten en luierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |