Ja?quote:
Met een lichte kater Schotland inrijden had ook wel ietsquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is prachtig ja..![]()
Das het voordeel van niet te veel buddwisers op de heenweg en taliskers op de terugweg drinkendan ben je niet meer op tijd voor een zonsopgang..
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met een lichte kater Schotland inrijden had ook wel iets. In ieder geval waar voor je geld voor die 20 euro per flesje
Hier was het nog 3 halen 2 betalen, dat zie ik aan mijn tevreden blikquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Before it all went wrong....
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier was het nog 3 halen 2 betalen, dat zie ik aan mijn tevreden blik
Ik was in 1980 nog maagd, ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Trouwens, zat te denken he.. B&G.. weten jullie zeker dat jullie in 1980 niet stiekem een kind hebben gekregen wat kwijt is geraakt in het ziekenhuis in Alkmaar toevallig??
Neh....binnenhut met een best ok bedjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
Hoe was de hut trouwens P.?
Had je een buitenhut met uitzicht en een beetje goed bedje?
Oh nee, dat was in 1970.quote:
Gemaakt in het onderbewustzijn van B&G aangezien we elkaar toen nog niet kenden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Zie je wel!!! Liefdesbaby waarvan niemand mocht weten
Cool, toen was ik ook nog maagd, maar ik was dan ook wel braaf in die tijdquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gemaakt in het onderbewustzijn van B&G aangezien we elkaar toen nog niet kenden.
MOET KUNNEN GEWOON
Toscanequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Fles uit [ afbeelding ] maar open gaat trekken en nog een afl. Ik Vertrek kijken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
We hebben ook al een naam voor de B&B : Carpe Diem
Ik wilde mijn broer die t/o je zit vertellen dat we Carpe Diem leven en ik zocht alleen of er puntjes op de e moestenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn broer die t/o je zit vertellen dat we Carpe Diem leven en ik zocht alleen of er puntjes op de e moesten
Nu echt ik vertrek opstarten.
Dag liefjes
mag ik voor het entertainment zorgen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Oké.
Komende rolverdeling:
Eigenaar van het witte huisje met B&B aan een Loch in de Highlands met illegale whisky-stokerij: B&G
Fotograaf en chauffeur van de gasten in een smerige auto: P.
Excursieleider: Sunny
Ontbijtdeskundige: Ross
Whiskystokerij-rondleider: TAV
Nu nog zien gasten binnen te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |