quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Een aantal hebben hem al gezien, maareh...voorproefje van de foto's
[ afbeelding ]

Ja. Maar ik ben nog niet klaar met rondkijken hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Threadless.com
Dus we gaan alle 3 voor hetzelfde shirt?
Of kijken jullie nog even rond
en bedankt P voor het onthouden

Doe rustig aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben nog niet klaar met rondkijken hoorMoet eerst ontbijten.

Die zijn ook leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Deze wil ik ook Sarabi
En deze
En deze
En da's wel weer genoeg

Klinkt als mensen die denken dat je niets anders te doen hebt en totaal geen vriendenkring en zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en *baal*. Neefje viert zijn verjaardag en het in ondertrouw gaan de 29e. Ik heb avonddienst dan. Mama viert haar verjaardag 2 oktober. Dan ga ik naar Isa toeKomt ze nu mee
Arme jijquote:

Oeh! Ben benieuwd!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nog iets lekkers low-carb's bedacht

Neefje en mama zijn natuurlijk al jaren op 29-9 jarig. Dienstrooster kan ik niks aan doen natuurlijk. Ik ga denk ik gewoon naar Isa toequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt als mensen die denken dat je niets anders te doen hebt en totaal geen vriendenkring en zo

'gelukkig' nam hij niet op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het lekker?Voor hem bedoel ik

Uiteraard, maar mijn familie viert de verjaardag altijd op een andere dag en meestal kondigen ze dat pas 2 weken van te voren aan en ik ga niet alle weekenden vrij houdenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neefje en mama zijn natuurlijk al jaren op 29-9 jarig.

andere keer lekker quality time alleen met je mam doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neefje en mama zijn natuurlijk al jaren op 29-9 jarig. Dienstrooster kan ik niks aan doen natuurlijk. Ik ga denk ik gewoon naar Isa toe

zo doet hij niet en is hij niet en gebeurt niet. er zijn teveel dingen nu waar ik boos om benquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien haalt hij je wel over om nog ééééén keer af te spreken. Om het echt 'normaal'af te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |