quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Koken, excursies, organiseren, fotograferen gaat allemaal prima
Ik ben getuige daarvanquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan lekkere ontbijtjes maken..
Klussen wel, het bijbehorende geduld nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
klussen kun je lerenhet bewijs hangt bij ons in de tuin
Daar huur ik Ross van Isa voor in. Die heeft dat al bij ons bewezen te kunnen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan lekkere ontbijtjes maken..
die ligt naast me te slapenquote:
Dat leer ik sneller!! Heb de aangeboren weerstand niet hequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar huur ik Ross van Isa voor in. Die heeft dat al bij ons bewezen te kunnen.
Hij moet alleen leren zijn full-English te verander in full-Scottish.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Koken, excursies, organiseren, fotograferen gaat allemaal prima
Als gezellig object omdat het als schuttingdeur niet bruikbaar was??quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
die ligt naast me te slapenmaar die heeft wel een hele coole schuttingdeur gemaakt en die hangt in de tuin
Niet moeilijk hoor...hij moet ff leren bloedworst te maken en haggisquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar huur ik Ross van Isa voor in. Die heeft dat al bij ons bewezen te kunnen.
Hij moet alleen leren zijn full-English te verander in full-Scottish.
Jij wil er niet wonen toch?? Kom je bij mij op fotosafari 6 weken per jaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Fotograferen is mijn pakkie-an. Gun me ook iets te doen daar
Dacht dat wij gewoon als stamgast gingen rentenieren en zuipen daar?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Fotograferen is mijn pakkie-an. Gun me ook iets te doen daar
Niet wonen? Als ik er geld kan verdienen, zou ik wel gek zijn om dat niet te doen hequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij wil er niet wonen toch?? Kom je bij mij op fotosafari 6 weken per jaar![]()
hahaha, laat t m niet horenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als gezellig object omdat het als schuttingdeur niet bruikbaar was??
Mjah...maar zuipen doe je pas vanaf een uur of 4. Tot die tijd moet ik me ook vermakenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dacht dat wij gewoon als stamgast gingen rentenieren en zuipen daar?
Pfff dan nog.. ik wilde dat eerderquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet wonen? Als ik er geld kan verdienen, zou ik wel gek zijn om dat niet te doen heZo ver is het nou ook weer niet van NL
Het is altijd wel ergens na vieren toch.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mjah...maar zuipen doe je pas vanaf een uur of 4. Tot die tijd moet ik me ook vermaken
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neem aan dat ie dinsdag werken is
Nou, dan zal hij het dus niet horenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
jahij komt niet eens thuis eten geloof ik, zo druk.
Of zo traag natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
jahij komt niet eens thuis eten geloof ik, zo druk.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens na vieren toch.
Stoffelquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
hij is tot de herfstvakantie twee doordeweekse avonden thuis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |