SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
gezellig! zie ik je daar!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Natalie78 het volgende:
Tvp.![]()
Morgen weer een date.Maar dan met 20-25 onbekende mannen.
Speeddate dus.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef JoeBravo het volgende:
Nou ja, ik houd mezelf maar in de waan dat ik er in het echt beter uitzie als de foto's in m'n fobo.ik heb dat precies andersom. op de foto's zie ik er uit als God's gift to women, maar in het echt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Heeft iemand in dit topic dat ooit gezegd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
Leuk, dat cynisme, maar het is echt de enige reden waarom vrouwen kijken.
Kortom, vrouwen zijn ook oppervlakkig, al doen ze alsof ze emotioneel de overhand hebben...
niet cynisch bedoeld. Ik snap nu waar jou argwaan vandaan komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
Kortom, vrouwen zijn ook oppervlakkig, al doen ze alsof ze emotioneel de overhand hebben...
Niks waan.. waarheidquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef JoeBravo het volgende:
Nou ja, ik houd mezelf maar in de waan dat ik er in het echt beter uitzie als de foto's in m'n fobo.
nathalie: pak je potlood en je schriftje! noteer maar vast JoeBravo & Cue_quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niks waan.. waarheid
Je ziet er echt leuk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nathalie: pak je potlood en je schriftje! noteer maar vast JoeBravo & Cue_![]()
Ik niet, want kan geen foto´s zien op mn werkquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan op zich ook wel begrijpen waarom.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niks waan.. waarheid
Je ziet er echt leuk
ik ben er ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Sure! Je weet toch dat mannen elkaar horen af te kraken he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet cynisch bedoeld. Ik snap nu waar jou argwaan vandaan komt.
Het lijkt me op zich weleens leuk om te doen. Ben je achteraf hard weggerend of was het verder wel leuk?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef Thornado het volgende:
Ik vond speeddaten erg vermoeiend...binnen twee uur met 25 vrouwen moeten kleppen. Doodop was ik....
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er ook!Leuk, zie ik je dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
@3rdrock: niet notitie waardig
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er ook!Hebben we eigenlijk al helder waarom Brunette je niet wilde zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
sorry, ben niet zo'n meeloperquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sure! Je weet toch dat mannen elkaar horen af te kraken he?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Leuk, zie ik je dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef JoeBravo het volgende:
Nou ja, ik houd mezelf maar in de waan dat ik er in het echt beter uitzie als de foto's in m'n fobo.WAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat je heus wel in die waan hoor
Sarcasme. Herken het.
Nja een diepgaand gesprek zit er binnen drie minuten niet echt in he. Heb je er wel nog contacten aan over gehouden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef M1979 het volgende:
Het gaat snel hier
Speeddaten. Been there, done that. 95% van de tijd is het alleen maar oppervlakkig gebrabbel.. Maar leuk is het wel
Fatsoenlijke mannen zijn saaaaaaai!!! (No offence Joequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent een uitzondering, dames, als je een fatsoenlijke man op FOK! zoekt, hier is hij!
Hey!! Ik heb NOOIT beweerd dat ik niet oppervlakkig was en met mij de meeste vrouwen in dit topic. Wij keuren mannen genadeloos op foto´s. Inhoud is zoooo overratedquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
Wederom geen match voor ons dus, ik zoek een meisje wat wel mannen waardeert om een beetje fatsoen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mannen zijn saaaaaaai!!! (No offence Joe)
Je hoeft een meisje niet alle hoeken van de kamer te laten zien, maar je moet wel een beetje ruggengraat hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wederom geen match voor ons dus, ik zoek een meisje wat wel mannen waardeert om een beetje fatsoen.
Duh! Ik zei toch al dat ik niet met FOK!kers date.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef Cue_ het volgende:
Lamon.. misschien moet je het buiten fok zoeken
Ik was met een vriend van mij wezen speeddaten. Toen wij klaar waren, zijn wij direct de kroeg uitgelopen, in de trein gestapt en hebben eerst een half uur voor ons uitgestaart...we waren gewoon stuk.:)quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich weleens leuk om te doen. Ben je achteraf hard weggerend of was het verder wel leuk?
Geen idee, volg het niet zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Duh! Ik zei toch al dat ik niet met FOK!kers date.
True. Toch heb je met sommige mensen binnen die paar minuten een klik die echt een stuk verder gaat dan het gemiddelde oppervlakkige gedoe. Leuk als je dat meemaaktquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nja een diepgaand gesprek zit er binnen drie minuten niet echt in he. Heb je er wel nog contacten aan over gehouden?
Maar dat is ook een takke-eindquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:29 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik was met een vriend van mij wezen speeddaten. Toen wij klaar waren, zijn wij direct de kroeg uitgelopen, in de trein gestapt en hebben eerst een half uur voor ons uitgestaart...we waren gewoon stuk.:)
Sowieso, ik woon in Wageningen en wij gingen speeddaten in Den Haag. Alle dames hielden van reizen, maar toen ze opeens van mij iedere dag naar Wageningen mochten reizen, hield de interesse gelijk op :p
Tegenpolen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wederom geen match voor ons dus, ik zoek een meisje wat wel mannen waardeert om een beetje fatsoen.
Jij bent gewoon te oud! Face it nou maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef Karina het volgende:
Dat speeddaten lijkt me wel leuk, maar het is altijd OF een roteind weg OF de leeftijden kloppen niet
Jah, dat was niet zo tactisch. :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is ook een takke-eind.
Ik werd gehaat in klb, dus heb een nieuwe sc opgezocht, maar nooit met de intensie dat ik op FOK! of all places op zoek zou gaan naar een vrouw.quote:
Ik zag je foto en ik zie gewoon een net bovengemiddelde knappe nederlandse man. Hoe kan jij nou zoveel scoren op rp dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Duh! Ik zei toch al dat ik niet met FOK!kers date.
Ik scoor niet, ik zoek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik zag je foto en ik zie gewoon een bovengemiddelde knappe nederlandse man. Hoe kan jij nou zoveel scoren op rp dan?
Het zal je verbazen, maar PM en ik hebben elkaar al eerder op FOK! ontmoet, en we zijn het over een aantal dingen eens wat vrouwen betreft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lamon, meet picardmike en enjoy
Het verbaast me inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar PM en ik hebben elkaar al eerder op FOK! ontmoet, en we zijn het over een aantal dingen eens wat vrouwen betreft.
Toch niet getekend voor het leven? Dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Allebei veel slechte ervaringen waarschijnlijk.
Idd Lamon is ook kieskeurig wat vrouwen betreft. Alleen wil hij het nog helemaal uitleggen ik heb de hoop al opgegeven en zie wel wat er voor me komt of er na de seks nog leven is enzo...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar PM en ik hebben elkaar al eerder op FOK! ontmoet, en we zijn het over een aantal dingen eens wat vrouwen betreft.
Ah nee hoor ik ken meer kieskeurige mannen. Het is gewoon een levenswijze.quote:Toch niet getekend voor het leven? Dat zou zonde zijn
Het 2e denk ik een kieskeurig iemand is een wereldverbeteraar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij een kieskeurige vrouwof een romanticus zonder realiteitsbesef
.
Da's altijd zonde ja, maar teveel rot ervaringen maken je gewoon wat minder onbevangen helaas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch niet getekend voor het leven? Dat zou zonde zijn.
Volgens mij heeft de profielfoto indruk op je gemaaktquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch niet getekend voor het leven? Dat zou zonde zijn.
wat netjes (en saaiquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WAT?!
Ik laat je heus wel in die waan hoor
rel in de kiem gesmoordquote:
Oh cool. Dus jij gaat me ook stalken? Lachenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Allebei veel slechte ervaringen waarschijnlijk.
ben ik wel je type? *puppy-eyes*quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh cool. Dus jij gaat me ook stalken? Lachen![]()
Overigens ben ook jij mn type niet. Ik denk, ik zeg het meteen maar even. Nou, brandt los!
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik wel je type? *puppy-eyes*
Ook stalken wie nog meer danquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Overigens ben ook jij mn type niet. Ik denk, ik zeg het meteen maar even. Nou, brandt los!
mooi, kan ik weer verder met mn leven en stoppen van je te dromenquote:
Je hebt nu al zoveel mannen afgewezen hier... Hoe is jouw type te omschrijven?quote:
Vind ik heel moeilijk te omschrijven, dus ik begin er maar niet aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Arnax het volgende:
[..]
Je hebt nu al zoveel mannen afgewezen hier... Hoe is jouw type te omschrijven?
dan blijf je dus het risico lopen dat wanstaltige figuren zich spontaan aan je voeten gooien.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind ik heel moeilijk te omschrijven, dus ik begin er maar niet aan
Dat ben ik onderhand gewend. Ik heb ermee leren leven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan blijf je dus het risico lopen dat wanstaltige figuren zich spontaan aan je voeten gooien.....
Ik doe geen duit in dat zakjequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat ben ik onderhand gewend. Ik heb ermee leren leven.
ik weet verrekte weinig van je, dus kan daar geen uitsluitsel over gevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh Joe, maar ik ben helemaal niet saai, dat zou je toch moeten weten
Had je meer met me moeten praten op die meet, jij verlegen mannetje dat je dr bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet verrekte weinig van je, dus kan daar geen uitsluitsel over geven![]()
Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik het ook niet ben, maar dat gaat niet![]()
enige tegen argument: "voor zover iemand die nauwelijks voldoet aan het stereotype beeld van een man saai kan zijn"
![]()
wat er achter die verlegen facade zit, weet jij dus ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had je meer met me moeten praten op die meet, jij verlegen mannetje dat je dr bent
Dat pretendeer ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat er achter die verlegen facade zit, weet jij dus ook niet
achter de mijne zit een hilarische grappenmakerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat er achter die verlegen facade zit, weet jij dus ook niet
je weet dus ook niet of ik echt zo saai ben (op m'n opmerking zojuist na danquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat pretendeer ik toch ook niet?
ik zie hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
achter de mijne zit een hilarische grappenmaker
Ik ben het volledig met je eens, ik ben zeker je type niet, maar dat had ik toch al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
de mijne ook niet, maar dat houdt mij toch ook niet tegen om mezelf volkomen belachelijk te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, ik ben zeker je type niet, maar dat had ik toch al eerder gezegd.
Gewoon geweldig om te lezen hoe iedere vent zich in dit topic te grabbel voor je gooit en zich moedwillig laat afwijzenquote:
Ik ga er niet van uit dat ze heel serieus zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef Thornado het volgende:
[..]
Gewoon geweldig om te lezen hoe iedere vent zich in dit topic te grabbel voor je gooit en zich moedwillig laat afwijzen
ow....quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze heel serieus zijn eigenlijk
Dat zou niet gezond zijn iigquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze heel serieus zijn eigenlijk
quote:
Spirit kan je schaken wat je wilt via internet maar ze geeft toch nooit thuisquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb voor morgenavond nog geen plannen...
Jij dan?
Het is vast haar eigen kloon :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spirit kan je schaken wat je wilt via internet maar ze geeft toch nooit thuis
bedoel je: wat is Spirit haar type? of bedoel je: van welke gozer is Spirit het type?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Godshand het volgende:
Wie vindt nu Spirit zijn type WEL?
Ik iig ook niet![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Godshand het volgende:
Ik iig ook niet![]()
veel plezierquote:
+1quote:
Spirit en ik klikken welquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Godshand het volgende:
Ik iig ook niet![]()
je bent gewoon een troll die onze Neelix belachelijjk wil maken!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:22 schreef Neelix2 het volgende:
Grmbl, er is iets mis gegaan met mijn account en nou kan ik er niet meer in
Uhuh, en nou kan ik dus ook niets posten over de tweede date met Nataliz, want dat geloven jullie dan toch nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent gewoon een troll die onze Neelix belachelijjk wil maken!
mmmm, om te bewijzen dat jij echt bent moet je natuurlijk details posten en die moet nataliz dan bevestigen.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:03 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
Uhuh, en nou kan ik dus ook niets posten over de tweede date met Nataliz, want dat geloven jullie dan toch niet
Wie zegt dan dat ik geen kloon ben van Nataliz?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, om te bewijzen dat jij echt bent moet je natuurlijk details posten en die moet nataliz dan bevestigen.....
ok ok, je hebt bewezen dat jij het bent! en nu detailsquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:11 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ik geen kloon ben van Nataliz?
En trouwens, van haar was ik de enige die haar zo mocht noemen
We hebben samen op de bank gechilled en Office Space gekekenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok ok, je hebt bewezen dat jij het bent! en nu details
office space, dat is toch die film met die gozer die in de kelder werkt maar eigenlijk al ontslagen is? volgens mij vond ik die wel okquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:20 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
We hebben samen op de bank gechilled en Office Space gekeken
Was een leuk en gezellig avondje
Hierbij bevestigd! Dit is de echte.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:20 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
We hebben samen op de bank gechilled en Office Space gekeken
Was een leuk en gezellig avondje
och ja, dat ging je doen vanavond. zin in? en mag dat wel van neelix?quote:
Zin in achteraf wat drinken met mijn mede-speed-datesters, ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och ja, dat ging je doen vanavond. zin in? en mag dat wel van neelix?
Je doet maar hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zin in achteraf wat drinken met mijn mede-speed-datesters, ja.![]()
Zin in het speeddaten zelf, nee.![]()
En jaaaa. Het mag.![]()
Hoewel ik niet weet hoe Neelix2 hierover denkt, natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Thornado het volgende:
[..]
Het is vast haar eigen kloon :p
Ik ben ook wel benieuwd wat hier stondquote:
Ik ook, zeker omdat erbij staatquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:51 schreef palawan het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat hier stond
Je hoeft je niet anders voor te doen, je hebt een `elevator pitch´ nodig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
moet je bij zo'n speeddate echt heel anders voor doen dan je bent. dat lijkt me dan wel lachen eigenlijk. en stel dat je er een date aan over houd, je dan weer normaal gedragen. dan is zo'n gozer of meid helemaal teleurgesteld!
Ik ga over twee weken ook voor't eerst speeddaten. Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk, maar ik ga daar juist niet voorbereid zitten. Ik wil gewoon een beetje kijken wat er van komt..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft je niet anders voor te doen, je hebt een `elevator pitch´ nodig.
Bij een gewone date zijn ook de eerste 2 minuten het belangrijkst, de begroeting, de houding, en je eerste woorden.
Nu is dat niet anders, alleen moet je gewoon de kernpunten van je leven en meest belangrijke eigenschappen die je hebt en zoekt enthousiast en spontaan in een gesprek samen weten te vatten.
Daarna val je altijd tegen.
Nooit gedaan, en ik ga het nooit doen ook..
Ik zou er wel goed in zijn, denk ik. Er was ooit eens een leuke House aflevering waar een speeddate in voorkwam.
Kijk niet naar de 10 dames die je nog moet speeddaten....anders raak je misschien gedemotiveerd over het geen dat nog moet komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken ook voor't eerst speeddaten. Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk, maar ik ga daar juist niet voorbereid zitten. Ik wil gewoon een beetje kijken wat er van komt..
Ben wel benieuwd naar meer ervaringen
Hahaa, jezus ja. Stel je komt binnen en ziet een schare aan middelmatige burgervrouwen. Goddomme, dat gaat een lange avond worden dan..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef Thornado het volgende:
[..]
Kijk niet naar de 10 dames die je nog moet speeddaten....anders raak je misschien gedemotiveerd over het geen dat nog moet komen
Nee, andersom dan. Zit je daar als vrouw en dan komen er van die kansloze morsige nerds aan tafelquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaa, jezus ja. Stel je komt binnen en ziet een schare aan middelmatige burgervrouwen. Goddomme, dat gaat een lange avond worden dan..
behalve als je daar op kickt....quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaa, jezus ja. Stel je komt binnen en ziet een schare aan middelmatige burgervrouwen. Goddomme, dat gaat een lange avond worden dan..
In mijn geval was het ja of nee aan het einde van het gesprekje aankruisen en dan op naar de volgende dame.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
Is dat speeddaten ook echt dat je aan het eind een nummer in moet vullen?
Romantisch.
Nee..je ziet het verkeerd. Mannen schuiven actief door.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, andersom dan. Zit je daar als vrouw en dan komen er van die kansloze morsige nerds aan tafel.
Bij de organisatie waar ik me heb ingeschreven gaat het er zo aan toe:quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
Is dat speeddaten ook echt dat je aan het eind een nummer in moet vullen?
Romantisch.
en wat komen daar nou voor mensen op af? alleen maar kanslozen of zie je er ook mensen rondlopen waarvan je denkt: wat doet die hier?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:25 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bij de organisatie waar ik me heb ingeschreven gaat het er zo aan toe:
Als je je gesprekspartner nog eens wilt zien vul je op je matchkaart een ‘ja’ in. Wil je dit niet, dan vul je uiteraard ‘nee’ in. Na afloop lever je je kaart in en gaan we kijken of er matches zijn, of te wel 2 x een ‘ja’. Als dat zo is krijg je hierover binnen 48 uur bericht. Je ontvangt dan elkaars gegevens, waarna je zelf een afspraak kunt maken.
Nou, het soort mensen als Natalie dus!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wat komen daar nou voor mensen op af? alleen maar kanslozen of zie je er ook mensen rondlopen waarvan je denkt: wat doet die hier?
Dus als je 10 keer ja invult en zij vullen ook ja in, heb je in 1 keer 10 dates?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:25 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bij de organisatie waar ik me heb ingeschreven gaat het er zo aan toe:
Als je je gesprekspartner nog eens wilt zien vul je op je matchkaart een ‘ja’ in. Wil je dit niet, dan vul je uiteraard ‘nee’ in. Na afloop lever je je kaart in en gaan we kijken of er matches zijn, of te wel 2 x een ‘ja’. Als dat zo is krijg je hierover binnen 48 uur bericht. Je ontvangt dan elkaars gegevens, waarna je zelf een afspraak kunt maken.
ja, maar het telt niet als ze onder pistooldwang "ja" invullenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus als je 10 keer ja invult en zij vullen ook ja in, heb je in 1 keer 10 dates?
* inschrijft voor speeddatequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Nou, het soort mensen als Natalie dus!
Mag je zelf invullen of je haar kansloos vindt of juist niet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar het telt niet als ze onder pistooldwang "ja" invullen
speeddaten is volgens mij uitgevonden door Jokertje.....Beeter 100blauwtjes en 1 chick dan geen blauwtjes en geen chick.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar serieus, dat is gewoon serial daten, dan heb je toch op een gegeven moment helemaal geen interesse meer in wie er tegenover je zit?
Ik kijk geen tv, dus ik weet niet wie Jokertje is, ik lees die naam wel vaak.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
speeddaten is volgens mij uitgevonden door Jokertje.....Beeter 100blauwtjes en 1 chick dan geen blauwtjes en geen chick.....
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, dus ik weet niet wie Jokertje is, ik lees die naam wel vaak.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, dus ik weet niet wie Jokertje is, ik lees die naam wel vaak.
Wtf, is die gast 1m50 ofzo dat ie de hele tijd zijn kop omhoog trekt?quote:
nee, dat is een heel raar trekje van jokertje....het lijkt of zijn hoofd aan de achterkant gevuld is met lood ofzo....quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:01 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
Wtf, is die gast 1m50 ofzo dat ie de hele tijd zijn kop omhoog trekt?
Hij heeft wel meer rare trekjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat is een heel raar trekje van jokertje....het lijkt of zijn hoofd aan de achterkant gevuld is met lood ofzo....
Als je trouwens je oude account terug wil, moet je Yvonne even een FoBo berichtje sturen, of had je dat al gedaan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer rare trekjes
Dat is het risico dat je als vrouw neemt inderdaad. De hele avond met half opgedroogde ICT'ers aan tafel lijkt me ook geen pretje..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, andersom dan. Zit je daar als vrouw en dan komen er van die kansloze morsige nerds aan tafel.
Raar maar waar, jokertje is nog 1 van de slimste in de serie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen ze hersenen uitdeelden stond ie niet echt vooraan, he?
nou.....Snipertje en Sterretje zijn ook niet heel dom. Matsoe MAtsoe daarentegen....quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:34 schreef picardmike het volgende:
[..]
Raar maar waar, jokertje is nog 1 van de slimste in het programma.![]()
Ik vind het wel briljant dat hij op een hele diplomatieke toon achteraf commentaar geeftquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:34 schreef picardmike het volgende:
[..]
Raar maar waar, jokertje is nog 1 van de slimste in het programma.![]()
Matsoe matsoe en Barbie zijn verreweg het domst.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou.....Snipertje en Sterretje zijn ook niet heel dom. Matsoe MAtsoe daarentegen....
Toch ga ik liever vrouwen hosselen met Matsoe Matsoe dan met Snipertje 'burgerlul' of Sterretje 'dikke pad'.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou.....Snipertje en Sterretje zijn ook niet heel dom. Matsoe MAtsoe daarentegen....
De juiste instelling heeft hij in elk geval wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toch ga ik liever vrouwen hosselen met Matsoe Matsoe dan met Snipertje 'burgerlul' of Sterretje 'dikke pad'.
goed je weer te zien man!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:02 schreef Neelix het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Net op tijd om Nataliz uit te zwaaien naar haar SpeedDates![]()
En wederom klop ik mezelf op de buik vanwege het feit dat ik mijn tv opgezegd heb.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
De juiste instelling heeft hij in elk geval wel.
het programma is: we gooien 8 hagenezen (4 jongens, 4 meiden) met het IQ van een bamischijf en het zuipvermogen van Hans vd Togt 3 weken in Chersonissos en we filmen alles....quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En wederom klop ik mezelf op de buik vanwege het feit dat ik mijn tv opgezegd heb.
Spelen deze mensen holbewoners of is dit serieus?
Daar had je Artis en Blijdorp toch al voor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het programma is: we gooien 8 hagenezen (4 jongens, 4 meiden) met het IQ van een bamischijf en het zuipvermogen van Hans vd Togt 3 weken in Chersonissos en we filmen alles....
Wat is dat toch met mensen die op het allerlaatste moment afzeggen....quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef brunette82 het volgende:
Nou, dat was badmintonnen!Dat heb ik weer, hele nacht slecht geslapen van de zenuwen..
En, ik was ook nog eens te laat ivm de file's op de snelweg, (terwijl ik al expres wat vroeger wegging)
laat die lullo het afweten toen ik in de file stond..afspraak 10 uur, ik smsde hem om kwart voor 11 voor de 2e keer, of hij er al was, en even op mij moest wachten. Kreeg ik doodleuk een sms van :"ik kom niet, ik durf niet, sorry"...Leuk, sta ik daar in de file! ben wel gewoon naar die sportschool gegaan..en gelukkig waren daar mensen, dus heb gewoon met vreemden gebadmintonned...als ik dit vanmorgen geweten had, had ik dit nooit gedurfd![]()
Maar het was leuker dat ik had gedachten die lullo? die hoef ik uiteraard niet meer te spreken
of zien
Ik durf niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef brunette82 het volgende:
Nou, dat was badmintonnen!Dat heb ik weer, hele nacht slecht geslapen van de zenuwen..
En, ik was ook nog eens te laat ivm de file's op de snelweg, (terwijl ik al expres wat vroeger wegging)
laat die lullo het afweten toen ik in de file stond..afspraak 10 uur, ik smsde hem om kwart voor 11 voor de 2e keer, of hij er al was, en even op mij moest wachten. Kreeg ik doodleuk een sms van :"ik kom niet, ik durf niet, sorry"...Leuk, sta ik daar in de file! ben wel gewoon naar die sportschool gegaan..en gelukkig waren daar mensen, dus heb gewoon met vreemden gebadmintonned...als ik dit vanmorgen geweten had, had ik dit nooit gedurfd![]()
Maar het was leuker dat ik had gedachten die lullo? die hoef ik uiteraard niet meer te spreken
of zien
Gelukkig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:09 schreef brunette82 het volgende:
En, het kwam niet eens van hem uit...dat ie afzegt, ik moest hem weer smsen, want hij nam niet op,
toen ik belde, om aan te geven dat ik later kwam...pas na kwart voor 11 ofzo, kreeg ik die sms..
kolerezooi...maar heb leuke ochtend en middag gehad
Dat is wel heel erg ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig.
Maar "Ik durf niet.."
Sorry, maar daar kan ik wel erg om lachen.
Nou ja, denk vanuit zijn perspectief, als ie niet durfde zal hij wel 3 nachten wakker gelegen hebben, en zichzelf nu voor zijn kop slaan omdat ie zo laf was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:13 schreef brunette82 het volgende:
Ja nu wel, maar toen niet hoor...want ik dacht echt, wat ga ik doen, wachten tot de file over is, en terug naar huis (terwijl aan die kant ook een file stond) of gewoon er heen gaan en vermaken![]()
Alsof ik wel durfde, ik moet toch ook even over die drempel heen zeg maar...en ik kom wel...
Damn, wat stom zeg.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef brunette82 het volgende:
of zien
Tick tock tick tock...zeven uur word ik opgehaald. Tick tock tick tock...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:02 schreef Neelix het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Net op tijd om Nataliz uit te zwaaien naar haar SpeedDates![]()
Dank je! Nou ja, ik laat het maar over me heen komen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef JoeBravo het volgende:
@brunette: da's wel extreem sneu
@natalie: veel plezier (of succes, als je dat liever hebt)
Wat een eikel zeg. Ik stik ook altijd van de zenuwen bij een first date maar niet op komen dagen zonder iets te laten weten, nooitquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef brunette82 het volgende:
of zien
verkeerde woordkeusquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je! Nou ja, ik laat het maar over me heen komen.Ik las dat jij je ook in gaat schrijven?
![]()
alsof dat alleen aan mannen voorbehouden isquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is your male dirty mind, not mine!![]()
Maar goed, maar goed.
Ik laat het maar gebeuren.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
tis stiekem geen speeddate maar een gangbang....
De wens is de vader van de gedachtequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
tis stiekem geen speeddate maar een gangbang....
@brunette82quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hoe ken je hem eigenlijk trouwens?
ja, je vind het vre-se-lijk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Natalie78 het volgende:
Uh oh...voorlopig ben ik nog thuis, vriendin met wie ik mee rij is te laat en niet zo'n beetje ook. All dressed up and ready to go.
ik heb het met haar te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Wat loop jij ineens te bitsjen man?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Godshand het volgende:
Ik iig ook niet![]()
de pijn van een afwijzing wssquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat loop jij ineens te bitsjen man?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb het met haar te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij spoilert gewoon je eigen spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rare gast
Sarcasme. Herken het.
Misschien is er nog een charmante fokker uit Rotterdam die nu meteen in de auto springt om je naar de avond van je leven te begeleidenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Natalie78 het volgende:
Uh oh...voorlopig ben ik nog thuis, vriendin met wie ik mee rij is te laat en niet zo'n beetje ook. All dressed up and nowhere to go.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij spoilert gewoon je eigen spoilerRare gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Natalie78 het volgende:
Grom. Ik zit in de auto en het ziet er naar uit dat we het gaan halen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Just in case mensen niet snappen dat het een grap is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
ik heb er geen ervaring mee, dus geen idee wanneer er gewenning optreed en wat de gevolgen daarvan zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zou hij onderhand toch wel gewend moeten zijn, zou je denken...
ik denk het ja. Heb nogal eens het idee verkeerd begrepen te worden. Bij mijn grappen en grollen over de telefoon/sms/etc. hoor ik ook vaak zat dat ze graag m'n gezicht erbij zien om te weten of ik nu een grap maak of niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Just in case mensen niet snappen dat het een grap is?
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik denk het ja. Heb nogal eens het idee verkeerd begrepen te worden. Bij mijn grappen en grollen over de telefoon/sms/etc. hoor ik ook vaak zat dat ze graag m'n gezicht erbij zien om te weten of ik nu een grap maak of niet.
^_^quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt bekendNaja, wat betreft posts hier dan
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb het met haar te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And if you think that I've been loosing my way
Daar was ik inmiddels al achter inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te oud! Face it nou maar
Ja, laten we er dan maar mee ophouden....quote:
zo ontzettend naar haar zin dat ze jou gaat smsen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, laten we er dan maar mee ophouden....
Live update, natalie heeft het ontzettund naar haar zin bij de speeddates *proest*
Ik zie dat speeddaten echt niet zitten, komen daar nou echt relaties uit?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, laten we er dan maar mee ophouden....
Live update, natalie heeft het ontzettund naar haar zin bij de speeddates *proest*
Tijdens de pauzes wel jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo ontzettend naar haar zin dat ze jou gaat smsen?
probeer het eens!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie dat speeddaten echt niet zitten, komen daar nou echt relaties uit?
Sja, jij kunt het uit princiepe niet doen he, ik bedoel je date dan met 20 vrouwen op een avond.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie dat speeddaten echt niet zitten, komen daar nou echt relaties uit?
ze twittert het iig nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo ontzettend naar haar zin dat ze jou gaat smsen?
quote:
Uh huh.quote:Op zondag 26 september 2010 00:49 schreef douche-eendje het volgende:
24 mannen ontmoeten op een avond, ik zou na 5 al gek worden geloof ik
Haha, leuk om te lezen! Had je iets van een praatje voorbereid of ging je gewoon en zou je wel zien?quote:Op zondag 26 september 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
Zoooo. Thuis.![]()
Aanrader als je nog nooit gedate hebt? Jazeker. Je komt dan vanzelf wel over je angst heen.Op zich een erg leuke avond gehad, veel gelachen, vooral in mezelf en de meiden met wie ik was. Het is lastig je aandacht erbij te houden en gefocussed te blijven na de tiende ongeveer. Toen moest ik echt aan neergeknuppelde zeehondjes denken toen iemand zich voorstelde als Adriaan. In mijn hoofd hoorde ik namelijk alleen nog maar Adriaantjuuuuuh! Bassieeeeeee!
Kennelijk was ik niet de enige, op het laatst een man/jongen (want de leeftijdgrenzen kloppen dus echt niet!) getroffen die hetzelfde had. We hadden alleen maar de slappe lach die we allebei tevergeefs probeerden te onderdrukken, erg grappig.
![]()
Het niveau viel me ook erg mee. Ik ging er van uit een zaal vol kneusjes te treffen, heel stom eigenlijk. Maar over het algemeen veel hoog opgeleide mannen ontmoet, veel ondernemers ook. Nu is het afwachten op de email met de score.In totaal overigens 24 mannen ontmoet.
Overigens, en hier waren de dames met wie ik het was over eens, eens maar nooit meer. Het is echt doorbijten, soms zie je het gelijk aan iemand en denk je neeee...niet weer...Neh, denk niet dat ik hier echt serieus iemand door zou ontmoeten.
![]()
Nee, helemaal niks voorbereid. Ik had echt verwacht dat de mannen zouden gaan zitten en het woord zouden nemen. Niet he. Een handje geven, nog even de vorige dame beoordelen op hun matchkaart en me dan glazig aankijken, waardoor ik al snel een openingszin had gecreëerd. "Is dit je eerste keer?" Worked wonders, want dan lullen ze een eind weg en kon ik ongeneerd checken of het een ja of een nee ging worden.quote:Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Haha, leuk om te lezen! Had je iets van een praatje voorbereid of ging je gewoon en zou je wel zien?
Wat was de leeftijdscategorie dan ?quote:Op zondag 26 september 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
(want de leeftijdgrenzen kloppen dus echt niet!) getroffen die hetzelfde had. We hadden alleen maar de slappe lach die we allebei tevergeefs probeerden te onderdrukken, erg grappig.![]()
Ben je dan wel goed genoeg voor ze met je MBO diploma ?quote:Het niveau viel me ook erg mee. Ik ging er van uit een zaal vol kneusjes te treffen, heel stom eigenlijk. Maar over het algemeen veel hoog opgeleide mannen ontmoet
Geheweheheehee.ee.e...quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
Nee, helemaal niks voorbereid. Ik had echt verwacht dat de mannen zouden gaan zitten en het woord zouden nemen. Niet he. Een handje geven, nog even de vorige dame beoordelen op hun matchkaart en me dan glazig aankijken, waardoor ik al snel een openingszin had gecreëerd. "Is dit je eerste keer?" Worked wonders, want dan lullen ze een eind weg en kon ik ongeneerd checken of het een ja of een nee ging worden.
Hoewel je zoiets eigenlijk binnen 1 honderdste seconde al ziet.
Die was 25-35, maar er waren mannen die ouder dan 35 waren.quote:Op zondag 26 september 2010 01:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat was de leeftijdscategorie dan ?
[..]
Ben je dan wel goed genoeg voor ze met je MBO diploma ?
Echt? Wat slecht zeg. Je mag toch verwachten dat iemand een beetje een gesprek op gang brengt. Hoewel het me dus wel raar lijkt om bij iemand aan tafel te schuiven en dan maar... ja. Te beginnen?quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks voorbereid. Ik had echt verwacht dat de mannen zouden gaan zitten en het woord zouden nemen. Niet he. Een handje geven, nog even de vorige dame beoordelen op hun matchkaart en me dan glazig aankijken, waardoor ik al snel een openingszin had gecreëerd. "Is dit je eerste keer?" Worked wonders, want dan lullen ze een eind weg en kon ik ongeneerd checken of het een ja of een nee ging worden.
Hoewel je zoiets eigenlijk binnen 1 honderdste seconde al ziet.
wen er maar aanquote:Op zondag 26 september 2010 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
afgelopen week naar 6 vrouwen een berichtje gestuurd maar niet een reactie terug gehad niet eens een geen interesse bericht. Dat valt me toch wel een beetje tegen. je kan toch op zijn minst een geen interrese terug sturen zoveel moeite is dat toch niet?
ja ach ik wist dat het zo werkte maar het valt altijd toch tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is trouwens wel een mooie foto. er staan twee mensen op zonder dat duidelijk is wie nou degene van het accountWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op zondag 26 september 2010 10:53 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja ach ik wist dat het zo werkte maar het valt altijd toch tegenze heeft bruin haar dus ik gok de rechter....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is trouwens wel een mooie foto. er staan twee mensen op zonder dat duidelijk is wie nou degene van het accountAnd if you think that I've been loosing my way
Je kunt ook prima gewoon je mond houden. Scoor je in de loop van de avond best punten mee zo te horenquote:Op zondag 26 september 2010 10:15 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Echt? Wat slecht zeg. Je mag te verwachten dat iemand een beetje een gesprek om gang brengt. Hoewel het me dus wel raar lijkt om bij iemand aan tafel te schuiven en dan maar... ja. Te beginnen?
maakt de drempel voor mij lagerquote:Op zondag 26 september 2010 11:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je kunt ook prima gewoon je mond houden. Scoor je in de loop van de avond best punten mee zo te horen
quote:Op zondag 26 september 2010 11:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je kunt ook prima gewoon je mond houden. Scoor je in de loop van de avond best punten mee zo te horen
Natalie heeft dus vele malen een ja gekregen ?quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, doe ik dat ook niet altijd hoor. Toen ik op een gegeven moment wat langer met iemand aan het daten was, kreeg ik wel eens een mailtje dat er nog ongelezen berichten open stonden, maar omdat je steeds moet inloggen, heb ik dat toen een beetje laten schieten.quote:Op zondag 26 september 2010 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
afgelopen week naar 6 vrouwen een berichtje gestuurd maar niet een reactie terug gehad niet eens een geen interesse bericht. Dat valt me toch wel een beetje tegen. je kan toch op zijn minst een geen interrese terug sturen zoveel moeite is dat toch niet?
De uitslag krijg je pas na 48 uur. Degene die de avond aan elkaar praatte en alles begeleidde zei dat het voorkomt dat ze matchkaarten terugkrijgen waar vraagtekens op staan in plaats van een ja of nee.quote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Natalie heeft dus vele malen een ja gekregen ?
Luxeprobleem Lamon luxeprobleemquote:Op zondag 26 september 2010 12:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, doe ik dat ook niet altijd hoor. Toen ik op een gegeven moment wat langer met iemand aan het daten was, kreeg ik wel eens een mailtje dat er nog ongelezen berichten open stonden, maar omdat je steeds moet inloggen, heb ik dat toen een beetje laten schieten.
Ik neem aan dat een vraagteken gewoon een nee is ? Welke idioot vult nu een vraagteken in ? Als je het niet zeker weet dan gewoon een ja invullen, vult de dame een ja in dan kun je nog zien of het klikt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
De uitslag krijg je pas na 48 uur. Degene die de avond aan elkaar praatte en alles begeleidde zei dat het voorkomt dat ze matchkaarten terugkrijgen waar vraagtekens op staan in plaats van een ja of nee.
Was er na het daten zelf geen gelegenheid om nog na te borrelen en eventueel al een beetje beter kennis te maken?quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
De uitslag krijg je pas na 48 uur. Degene die de avond aan elkaar praatte en alles begeleidde zei dat het voorkomt dat ze matchkaarten terugkrijgen waar vraagtekens op staan in plaats van een ja of nee.
Ja, de organisatie beslist dan voor jou. Idioot inderdaad om een vraagteken in te vullen. En dat sommigen niet meer reageren...ik kan het me wel voorstellen. Ik heb hier nu alleen een lijstje liggen met alle namen en mijn ja's en nee's er achter. Ik weet echt van niemand meer welke naam er bij welk gezicht hoort.quote:Op zondag 26 september 2010 12:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik neem aan dat een vraagteken gewoon een nee is ? Welke idioot vult nu een vraagteken in ? Als je het niet zeker weet dan gewoon een ja invullen, vult de dame een ja in dan kun je nog zien of het klikt.
Op een datingervaringen site las ik overigens dat de vrouwelijke matches bij een speeddate ook hier vaak niets van zich laten horen als je ze een mail stuurt.
reminder to self: pics maken van alle dames die tegenover me komen te zitten als ik ooit ga speeddaten.quote:Op zondag 26 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, de organisatie beslist dan voor jou. Idioot inderdaad om een vraagteken in te vullen. En dat sommigen niet meer reageren...ik kan het me wel voorstellen. Ik heb hier nu alleen een lijstje liggen met alle namen en mijn ja's en nee's er achter. Ik weet echt van niemand meer welke naam er bij welk gezicht hoort.
Ja, die gelegenheid was er wel. Het hele event werd gehouden in een soort restaurant/kroeg omgeving met een bar.quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Was er na het daten zelf geen gelegenheid om nog na te borrelen en eventueel al een beetje beter kennis te maken?
Dat bedacht ik me ook! Zou een goede oplossing zijn want ik hoorde het terug van een aantal mannen, dat ze daar moeite mee gingen hebben ook. Goede organisatie verder op zich, maar dat is wel een punt van verbetering. Ook waren er dubbele namen om het nog lastiger te maken.quote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reminder to self: pics maken van alle dames die tegenover me komen te zitten als ik ooit ga speeddaten.
Dan vind ik het nog geen reden om iemand die je een mail stuurt n.a.v de speeddate totaal te negeren.quote:Op zondag 26 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En dat sommigen niet meer reageren...ik kan het me wel voorstellen. Ik heb hier nu alleen een lijstje liggen met alle namen en mijn ja's en nee's er achter. Ik weet echt van niemand meer welke naam er bij welk gezicht hoort.
Nee, het is niet netjes, maar ik kan het me wel voorstellen dat het zo loopt. Er komen ook telefoonnummers bij te staan trouwens. Weet eigenlijk niet of men dan eerder de telefoon pakt bij een ja of een email stuurt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog geen reden om iemand die je een mail stuurt n.a.v de speeddate totaal te negeren.
als n meiske mij zou bellen heeft ze sowieso een date met me.....maar zelf ben ik daar veel te laf voor en ga ik mailenquote:Op zondag 26 september 2010 12:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, het is niet netjes, maar ik kan het me wel voorstellen dat het zo loopt. Er komen ook telefoonnummers bij te staan trouwens. Weet eigenlijk niet of men dan eerder de telefoon pakt bij een ja of een email stuurt.
Mensen zijn volgens mij nogal bang om de telefoon te pakken.quote:Op zondag 26 september 2010 12:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, het is niet netjes, maar ik kan het me wel voorstellen dat het zo loopt. Er komen ook telefoonnummers bij te staan trouwens. Weet eigenlijk niet of men dan eerder de telefoon pakt bij een ja of een email stuurt.
Misschien per naam toch maar wat steekwoorden noteren de volgende keerquote:Op zondag 26 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, de organisatie beslist dan voor jou. Idioot inderdaad om een vraagteken in te vullen. En dat sommigen niet meer reageren...ik kan het me wel voorstellen. Ik heb hier nu alleen een lijstje liggen met alle namen en mijn ja's en nee's er achter. Ik weet echt van niemand meer welke naam er bij welk gezicht hoort.
Dat is zeker een goede tip voor serieuzere speeddaters inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Misschien per naam toch maar wat steekwoorden noteren de volgende keer
jij was daar niet om serieus te speeddaten? arme mannenquote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is zeker een goede tip voor serieuzere speeddaters inderdaad.
Ah komen ze wel overheen,quote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij was daar niet om serieus te speeddaten? arme mannendie verheugen zcih nu op een vervolgdate met jou, maar nee hoor...mevr was niet serieus!
Nee joh Natalie was zelfs heel enthousiast en serieus.quote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij was daar niet om serieus te speeddaten? arme mannendie verheugen zcih nu op een vervolgdate met jou, maar nee hoor...mevr was niet serieus!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zin in achteraf wat drinken met mijn mede-speed-datesters, ja.![]()
Zin in het speeddaten zelf, nee.![]()
En jaaaa. Het mag.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Natalie78 het volgende:
Grom. Ik zit in de auto en het ziet er naar uit dat we het gaan halen.
Dat zegt natuurlijk weinig. Ik word ook meegesleept, maar als ik echt niet zou willen zou ik niet gaan. Ik benader het gebeuren als een eenmalig sociaal experiment, ga er onbevangen in, maar sluit niet uit dat ik misschien iemand tegenkom die de moeite waard is om beter te leren kennen. Dat laatste ga ik zeker niet uit de weg..quote:Op zondag 26 september 2010 13:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah komen ze wel overheen,, nog 23 vrouwelijke kandidaten voor een date! Ik had er trouwens ook eentje aan mijn tafel die bekende door zijn vriend, die toen naast ons aan een tafeltje zat, te zijn meegesleept. Laten we aannemen dat hij er dus ook niet zo serieus in stond, nou, dat is dan min 2 personen.
Zie pb. Was allemaal met een korrel zout, maar dat blijkt niet echt overgekomen te zijn. Zallut niet meer doen dan!quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee joh Natalie was zelfs heel enthousiast en serieus.
[..]
[..]
[..]
Leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 01:24 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die was 25-35, maar er waren mannen die ouder dan 35 waren.
En ja hoor, was meer een algemene indruk.
ja, kaartje kost 3 tientjes. daar krijg je 30 speeddates van 3minuten voor plus een drankje en hapjes. verder zit er ook een vrijkaart bij voor een aansluitend feest in de club waar t plaatsvindt (amsterdam)quote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef brunette82 het volgende:
misschien een stomme vraag hoor. Je moest er een kaartje voor kopen?
Hoe lang speed date je dan met die mensen? je gaat het rijtje af en dan ben je klaar ofzo?
Lijkt me knap vermoeiend...hoe lang mag je dan kletsen met die persoon? 2 a 3 minuten ofzo?
Dat laatste was er gisteravond dan weer niet, wel een kroeg dus in het pand maar geen feest of dergelijke. Bij "ons" waren de mannen grotendeels alleen gekomen en de vrouwen met iemand of met een groepje.quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ja, kaartje kost 3 tientjes. daar krijg je 30 speeddates van 3minuten voor plus een drankje en hapjes. verder zit er ook een vrijkaart bij voor een aansluitend feest in de club waar t plaatsvindt (amsterdam)
het is echt heel leuk, maar zoals natalie al zegt, het is wel vooral voor de fun en een leuk begin van de stapavond.
Dat heb ik inderdaad al eerder gehoord inderdaad. Groepjes vriendinnen versus Han Solo's. Het is dan als man ook niet altijd even relaxed om te blijven hangen met het risico dat aan het eind van de avond je spaarkaart vol met remi punten zit..quote:Op zondag 26 september 2010 14:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat laatste was er gisteravond dan weer niet, wel een kroeg dus in het pand maar geen feest of dergelijke. Bij "ons" waren de mannen grotendeels alleen gekomen en de vrouwen met iemand of met een groepje.
Ik had een keer dat iemand op mijn speeddate verzoek in ging en vervolgens in de keuken bezig ging en pas na twee minuten binnenkwam ofzo. Ik vind het nogal lomp, zeker omdat je dan gewoon iemand anders' speeddate verprutst.quote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef Thornado het volgende:
Krijg je via een Paiq een speeddate verzoek. Doet de persoon aan de andere kant er 1 minuut over om een tegenvraag te stellen.
Helaas, dat is dus een 'Nee' van mijn kant.
zulke mensen moeten ze een klap voor hun smoel geven. 't kost je maar 5 minuten, benut die tijd dan ook gewoon!quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had een keer dat iemand op mijn speeddate verzoek in ging en vervolgens in de keuken bezig ging en pas na twee minuten binnenkwam ofzo. Ik vind het nogal lomp, zeker omdat je dan gewoon iemand anders' speeddate verprutst.
Langzaam internet?quote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef Thornado het volgende:
Krijg je via een Paiq een speeddate verzoek. Doet de persoon aan de andere kant er 1 minuut over om een tegenvraag te stellen.
Helaas, dat is dus een 'Nee' van mijn kant.
We vinden elkaar erg leuk, maar het klikte van allebei de kanten niet helemaal.quote:Op zondag 26 september 2010 20:18 schreef brunette82 het volgende:
Natalie doet het goedmaar waarom besloten om t zo te laten dan?
het klikte wel van beide kanten of bij de een wel en de ander niet?
Soms lopen dingen zo.quote:Op zondag 26 september 2010 20:18 schreef brunette82 het volgende:
Natalie doet het goedmaar waarom besloten om t zo te laten dan?
het klikte wel van beide kanten of bij de een wel en de ander niet?
Datedatumzoekendequote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef Natalie78 het volgende:
Wat is het stil hier, iedereen toch stiekem aan het daten of juist date moe?
ik heb de hoop opgegevenquote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef Natalie78 het volgende:
Wat is het stil hier, iedereen toch stiekem aan het daten of juist date moe?
Ik pm je dat wel evenquote:Op zondag 26 september 2010 20:24 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Soms lopen dingen zo.![]()
Hey, maar met wie zou jij gaan badmintonnen? Had 'ie er theoretisch gezien bij gekund op het lijstje of was het via RP ofzo?
Heb je een betaald account dan? Zo niet zou ik eerder voor RP gaan. Of OkCupid, maar daar moet je van houden.quote:Op zondag 26 september 2010 20:34 schreef Male23 het volgende:
Ik ga ook eens wat meer uit m'n lexa account halen. Is lexa wat eigenlijk?
Ben alleen niet zo van m'n foto overal online te gooien en m'n hele levensverhaal online te zetten.
Lexa is niet zo geweldig.quote:Op zondag 26 september 2010 20:34 schreef Male23 het volgende:
Ik ga ook eens wat meer uit m'n lexa account halen. Is lexa wat eigenlijk?
Ben alleen niet zo van m'n foto overal online te gooien en m'n hele levensverhaal online te zetten.
Op dit moment niet maar wat niet is kan nog komen he en sinds een half jaar weer vrijgezel, ben een jonge bloem van 24quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heb je een betaald account dan? Zo niet zou ik eerder voor RP gaan. Of OkCupid, maar daar moet je van houden.
Jammerquote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
We vinden elkaar erg leuk, maar het klikte van allebei de kanten niet helemaal.
Bij het lezen van zulke nicknames haak ik meteen af.quote:Op zondag 26 september 2010 20:53 schreef Male23 het volgende:
haha ik blijf het wat vinden. Vrouwen van 40 met als nickname snoopy haha
Ik bij de leeftijdquote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Bij het lezen van zulke nicknames haak ik meteen af.
idem.quote:
Natuurlijk niet de eerste de beste van 40 maar heb hier twee buurvrouwtjes van 40+ die nog heel strak in het vel zitten hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 21:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Serieus? Ik moet er niet aan denken.
dit soort opmerkingen bij een vrouw zou ik ook direct bij afhakenquote:Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef Male23 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet de eerste de beste van 40 maar heb hier twee buurvrouwtjes van 40+ die nog heel strak in het vel zitten hoor.
Jan Smit de zomer voorbij is erop
Omdat?quote:Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen bij een vrouw zou ik ook direct bij afhaken![]()
tisser mis met jan smit de zomer voorbij? zolang ze maar niet Jan als favoriete zanger aanwijst en onder z'n dekbed slaapt vinnik bestquote:Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen bij een vrouw zou ik ook direct bij afhaken![]()
omdat zijn muziek, zijn persoon, etc totaal niet mijn smaak zijn.quote:
de ander weer van allebeiquote:Op zondag 26 september 2010 21:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jan Smit
Maar goed, zo is het leven! De één houdt van Jantje Smit, de ander van Wesley!![]()
of van geen van beide.....quote:
quote:
geen verschil in afknappen op nickname en afknappen op muzieksmaak imho.quote:
ken je ook nog namen buiten deze BN-kliek? ik vind het allemaal één pot nat (quote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef Male23 het volgende:
de ander houdt weer van yolanthe en ellemiek
nja, afkanppen op muzieksmaak kan ik me wel voorstellen, 't moet toch een beetje matchen vind ik. Nicknames daarentegen.....quote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen verschil in afknappen op nickname en afknappen op muzieksmaak imho.
Ik had het over de paar laatste posts.quote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen verschil in afknappen op nickname en afknappen op muzieksmaak imho.
jennifer ewbankquote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ken je ook nog namen buiten deze BN-kliek? ik vind het allemaal één pot nat (dus) namelijk.
Mijn abonnement op Lexa is weer verlopen (kreeg een maandaanbieding) maar grote nadeel van Lexa blijft wel het internationale karakter van die site. Ik heb in die maand meer als 50 berichten gehad maar geen enkele van een Nederlandse vrouw.quote:Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef Male23 het volgende:
[..]
wat scheelt er aan lexa dan? Zag al een paar mooi popjes voorbij komen
Nee hoor, genoeg vrouwen die meteen af willen spreken. Heb wel eens een date gepland na 15 minuten chatten, zijn toen allebei meteen maar naar de stad gefietst, haha.quote:Op zondag 26 september 2010 21:42 schreef Lamon. het volgende:
Sorry, maar ik heb die Paiq even geprobeerd, alleen om te kijken of het geen oplichterij is, en mijn eerste match wil meteen daten, ik vraag me echt af of die sites niet gewoon personeel hebben ofzo...als het gratis is moet er toch een catch achter zitten.
Ik heb haar trouwens het adres van FOK! gegeven, ben benieuwd of ze me vindt, als het wel echt is.
Beetje een hoerensite dan, je gaat toch niet meteen afspreken met een onbekende?quote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg vrouwen die meteen af willen spreken. Heb wel eens een date gepland na 15 minuten chatten, zijn toen allebei meteen maar naar de stad gefietst, haha.
och, op een openbare plek....quote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beetje een hoerensite dan, je gaat toch niet meteen afspreken met een onbekende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |