ik zie hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
achter de mijne zit een hilarische grappenmaker
Ik ben het volledig met je eens, ik ben zeker je type niet, maar dat had ik toch al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh cool. Dus jij gaat me ook stalken? Lachen![]()
Overigens ben ook jij mn type niet. Ik denk, ik zeg het meteen maar even. Nou, brandt los!
de mijne ook niet, maar dat houdt mij toch ook niet tegen om mezelf volkomen belachelijk te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, ik ben zeker je type niet, maar dat had ik toch al eerder gezegd.
Gewoon geweldig om te lezen hoe iedere vent zich in dit topic te grabbel voor je gooit en zich moedwillig laat afwijzenquote:
Ik ga er niet van uit dat ze heel serieus zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef Thornado het volgende:
[..]
Gewoon geweldig om te lezen hoe iedere vent zich in dit topic te grabbel voor je gooit en zich moedwillig laat afwijzen
ow....quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze heel serieus zijn eigenlijk
Dat zou niet gezond zijn iigquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze heel serieus zijn eigenlijk
quote:
Spirit kan je schaken wat je wilt via internet maar ze geeft toch nooit thuisquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb voor morgenavond nog geen plannen...
Jij dan?
Het is vast haar eigen kloon :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spirit kan je schaken wat je wilt via internet maar ze geeft toch nooit thuis
bedoel je: wat is Spirit haar type? of bedoel je: van welke gozer is Spirit het type?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Godshand het volgende:
Wie vindt nu Spirit zijn type WEL?
Ik iig ook niet![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Godshand het volgende:
Wie vindt nu Spirit zijn type WEL?
Ik iig ook niet![]()
veel plezierquote:
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |